Kierrätysideoita - Barbien tilpehöörien säilytykseen

Aloittaja Maritsa, helmikuu 16, 2014, 18:06:24

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Sain "huikeen kierrätysidiksen"!  :D

Laittakaa muutkin ideoitanne tänne. Me kun ollaan niitä köyhiä keräilijöitä, joiden rahat on vähissä?!  :shuting-up:

Tyhjistä viinien hanalaatikoista saa hyvät pinottavat laatikot mm. Barbien vaateiden yms. tilpehöörien säilytykseen! Eikä maksa mitään!  :lecture: Nyt kaikki penkomaan roskiksia!  :rofl:

Tässä kuvia mun ideasta:

1. Tyhjät hanalaatikot

2. Leikkaa kuvan mukaiset aukot pakkauksiin.

3. Pakkauksen sivussa olevat "hanarei'ät" laitoin umpeen laittamalla sisäpuolella tukevan pahvisuikaleen.

4. Tässä lopputulos. Extrana vetimet.

5. Laatikot saa hyvin pinottua päällekkäin. Päätyyn voi laittaa tarran mitä laatikossa säilyttää. Ja jos ei halua katsella viinitekstejä niin varmaankin laatikot voi päällystää jollain "hienolla" paperilla!!!

whitney

Hihi, hauska idea! Tässä toinen idea myös säilytykseen/postitukseen: tyhjät  suklaakonvehtirasiat!  :cuteyes:

Avasund

Jos on mahdollisuus saada käsiinsä peltisiä keksilaatikoita, ne on kanssa hyviä. Varsinkin maalien ja liimojen säilytykseen.
Mutta kyllä nuo viinilaatikot ovat hyvä idea, kulmikkaina niitä saa vierekkäin ja päällekkäin hyllyyn. Pitää varmaan kutsua kavereitä syömään, jotta saisi pari laatikkoa.
Töihin siitä!!

Täti Monika

:cuteyes: Täähän on hauska idea: mulla onkin tässä justiinsa yksi säilytysloota ( Nederburg) sitten pikkuhiljaa tekeillä  :peukku:  :blush:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

Meidän paikallisessa kiinalaisessa tulee ruoat mukaan nykyään lähes aina muovisissa, irtokantisissa mikrorasioissa. Siis hyvin saa pestyä ja käytettyä uudelleen, eikä niitä raaskisi menemäänkään heittää kun ei vaikuta kertakäyttöisiltä, saati luontoystävällisiltä. (Tosin niitä kertyy senverran paljon, etten jaksa kaikkia kyllä kerätä, täytyy tunnustaa...  :blush:)
Mutta niitä nyt jonkin aikaa oon keräillyt kun kerrallakin tulee useampi joskus, ja ovat kuin pakasterasioita tosiaan. Hyvä säilöö kenkiä yms. Kun kaikki samanlevyisiä, niin menee kivasti myös päällekäin (jos on sitä paljon kaivattua hyllytilaa vielä jäljellä, tai sängynaluslaatikoille tilaa  :wink:)
sometimes being invisible has it's advantage

Vivi

Täällähän on hyviä ideoita!  :peukku:
Mie hamstraan aina joulunaikaan Ferrero Rocher -suklaarasioita ihan sen muovirasian takia. Niitä sopii just 6 kappaletta/laatikko noihin miun säilytystorneihin ja onhan se suklaatkin ihan hyviä...  :blush: Siis näitä: http://1.bp.blogspot.com/-5ExD46Xv4HI/UhhYpCmO_II/AAAAAAAABfY/5ajQbvKcL1Y/s400/ferrero_rocher.jpg.

If it makes you happy...

Adalia

Onpas huippuhyviä ideoita  :peukku:  :peukku:

Mulla on joitakin pakasterasioita + muovisia jäätelöpurkkeja pikkutilpehöörin säilytyspaikkana.
Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

mä keräilen kirppareilta vanhoja peltirasioita (keksipurkkeja, savukerasioita, korulippaita), ne kun voi jättää näkösälle koriste-esineinä, mutta samalla pitää pikkutavaraa ja ompelutarvikkeita järjestyksessä.

Tosin mitään maaleja ja liimoja ei tietenkään niissä viitsi pitää, jos vuotavat,  täytynee siis varmaan hankkia kierrätykseen tuollainen aloittajan vinkkaama laatikko  :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alice

Tämä ei nyt ole kierrätystä, mutta Tigerissa on kivoja säilytyslaatikoita muutamalla eurolla, olen hamstrannut niitä useamman. Jotkut päällystän, mutta koska tykkään pinkistä, niin pinkit laatikot ovat saaneet jäädä ennalleen  :D

Pyöreä pieni laatikko yläkuvassa oli kyllä alunperin Evangeline Ghastlyn peruukkilaatikko, jonka kannen päällystin, joten se kai lasketaan kierrätykseksi  ;)

Milo

Hmmm... Noi Tigerin laatikot vaikuttaa hyviltä.  :Look_Up:
Pitääpä huomenna kipaista siellä.
Oon pidemmän aikaa etsinytkin pahvi- tai muovilaatikkoja kaikille vaatteille, koruille yms. Nukeille nuo on varmaan liian pieniä?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Oli siellä Tigerissa yksi isompikin laatikko, jotain 30 cm pitkä. Sinne mahtuu ainakin Poppy-kokoiset nuket.

Marianne

Noihan onkin hyvännäköisiä laatikoita!

Mun ei kyllä tarvitse ostaa, koska Integrityn nukkeboksit on sopivia vaikka minkä säilytykseen, ja niitä mulla on ihan tarpeeksi ja liikaakin.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Joo Integrityn ja Tonnerin + WI:n boksit on hyviä säilytykseen. Niissä missä ei ole nukkeja säilytyksessä, on mullakin nukkekamaa.

Nuo Tigerin laatikot on kyllä edullisia ja tukevia, isot maksoivat kolme euroa kappale ja pienemmät pari euroa. Tiimarista tuli ennen aina ale-aikoihin myös ostettua  pieniä lahjarasioita säilytystä varten.

Milo

Kiitos vielä Alice huippuvinkistä! Kävin maanantaina Tigerissa ja ostin neljä erilaista. Värejä oli paljon muitakin kuin pinkkiä, tosin tuota isoa ei ollut siellä kuin vihreänä. Ostin yhden ja käyn toisessa Hesan Tigerissa kattoo jos on erilaista valikoimaa muissa.
Se iso laatikko on muuten sopiva  :barbie: n säilytykseen. Testasin yhdellä Basicsillä ja se mahtuu juuri siihen, pidemmät ei sitten enää mahdukaan.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Olepa hyvä  :D Mäkin ostin viime Tiger-käynnillä niitä isoja vihreitä vaatteiden säilytykseen.