Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

michelle

:aplause:
Onpas nätti Agnes!  :hbeat: Taas voi vaan todeta että jotkut osaa..

Mulla oli tuo sama toteutus idea mielessäni, ja kysyinkin Auroralta..mutta sitten kun sain "suht ok hinnalla" HEHHEH..-verveä ei saa Ok hinnalla.. No mutta kuitenkin, päätin sitten hankkia aidon.

Verven hiiukset on lähes samanväriset kuin esim. Mais Oui Gisellen. En näe eroa kun laitan vierekkäin.

Adalmina

Oi kiitos!  :smiley: Nyt on helpompi pongata väriä kun kyseinen Giselle löytyy täältäkin  :aplause:
.....on sitte eri asia koska ne karvat saan sille oikeesti päähän, kun tälle en peruukkia kuitenkaan haluaisi. Pitäis varmaan ottaa tavoite että joka päivä kymmeneen reikään karvatuppo  ;)

Ninni-doll

Gunnar on tosi persoonallinen! Muistuttaa muutamaakin henkilöä  :cuteyes:

Marianne

Kiitos, Adalmina ja Ninni-doll.  :smiley:

Adalminan Agnes näyttää erittäin hyvältä jo tuollaisenaan!  :peukku: Optic Verven tukan sävy taitaa olla Mahogany: http://aviksenpaja.fi/shop/index.php/48-mahogany-rd-saran.html Ikävä kyllä se on näköjään nyt Avikselta loppu.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

:Look_Up: Mulla on tuota kaksi pussia, en ite tee niillä mitään kun en ruvenna ruuttaamaan sitä Agnesia...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

:Look_Up:  Voi, jos myyt niin ostan!  :cuteyes:

Adalmina

Tämä erosi Draculan morsioista ja viilasi kulmahampaat pois

michelle

Onpas taas upeus.. :hbeat:
Näyttää tosi hyvältä ilman hampaita!!
Ootte te Auroran kanssa kyllä taitavia!!

Auroran Color Infu poika oli myös uudistunut muutes hienosti, en aiemmin muistanut mainita.

Wanna be Verve olisi myös noilla hiuksilla tosi nätti. Tykkäisin ainakin itse just noin.

Adalmina

Kiitos!  :smiley:
Sama tyttö jatkoi vielä kuvauksissa

Poris

Marianne

Iih! Ihanat huulet tuolla vampyyrillä! Eihän se näytä enää ollenkaan vampyyriltä vaan tavalliselta kaunottarelta. Upea maalaus.  :hbeat:  :peukku:

Mulle tuli tänään iso paketti jossa oli hirviö ja peräti kaksi kaunotarta!  :D

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

michelle

Tosiaankin Nams!! Adalmiina osaa tosiaan aina maalata LIIIAn ihanat huulet nukeille. Minullakin kiinnittyy huomio aina niihin ensin. Kuin ne kiiltääkin niin .. Aah!!

Lukasia kaksin kappalein..:) Hmm, mitähän heistä tulee lopulta Auroran käsittelyssä?? Lukas on kyllä parhain homme "kasvomuotti". Tosi komea aina.

Mutta se mistä tänään hihkun on kun hain lopultakin tullista Hard metal Lilithin ja October Issue Agneksen!!! Odotin niiin kauan. Myyjä joutui odottamaan IT:lta saapuvaksi Agnes pakettia kaksi viikkoa ennen kuin pystyi lähettämään minulle...
Lilith on sitten niiiiiiin ihana! :hbeat: .. Agnes on vielä paketissaan kiinni..
Minulle Lilith on juuri se kasvo tytöistä jota en koskaan voi vastustaa.

Olen tosi huono ottamaan kuvia-- tai siis en koskaan olevinaan jouda...ehdi, ei vaan ole nykyisin aikaa. Saati sitten purkaa muistikorttia ja ladata koneelle/nettiin ja tänne.. Millä kuutamolla??
Olisi kiva tietysti laittaa tänne kuvaa näytille..

Marianne

Molemmat Lukakset joutuu muokattaviksi. Ainoastaan toinen saa pitää tukkansa, ja se on nyt kasvotonna.  :devil:

Ota vaan kuvia jos ehdit. Olisi kiva nähdä Lillithiä ja Agnesia.  :peukku:

Mulle pitäisi tulla tänään Brazen Beauty Natalia. Odottelen malttamattomana postimiestä.   :dance-to-the-groooowe:

Marianne

Brazen Beauty Natalia tuli viimein!  :aplause:

Se sai uuden nimen Maricruz De Hurst. Kyseessä on Sybilin äiti, joka tulee mukaan tarinaan neloskaudella jos ikinä pääsen niin pitkälle.  :D

Siama

Tuo Beauty Lukas on aiiiivan ihana  :hbeat: Tahtoisin  :hbeat:

Nataliakin on kovin kaunis =)

--------------------------------------------------------------------------------------------

- Minka -

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -