Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Tipitii

Karttapallo on hieno - hyviä löytöjä muutkin  :peukku:

DarkJedi

Eilen kymppiuutisten loppukevennyksessä kävivät Idon tehtaalla ja siinä jutussa esiteltiin posliinipytyn pienoismalli jota tekevät myyntiin. Vaikutti juuri oikean kokoiselta  :barbie: N taloon.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Voi herranjestas, mitä ihanuuksia taas olette löytäneet!!!

Rana

Suomalaisesta kirjakaupasta löysin tänään nukkekokoon sopivia laatikoita. 12,95 oli hintaa.

Nyt en tosin tiedä mitä tuolla laatikoiden telineellä; omenalla teen -.-' Se hengaa nyt nukkelaatikossa. Mietin, että voisin toisenkin paketin noita ostaa kun sain niin kivasti kaikki hilpetöörit noihin. Sitten on kaksi tuhaa omenaa... mehubaari dioraamaan?
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Louhi

Voi ei! Kajaanissakin on Suomalainen. Jos nuo tulisi alennukseen, menisin sukkana! Toisaalta 1,85 euroa per laatikko ei ole hirveän paha, mutta silti.

DarkJedi

Vastaavan kokoisia ja näköisiä oli ainakin keväällä Siilinjärvellä Alemakasiinissa yksittäisinä, hintaa oli vajaat 2€/ kpl. Saattaisi hyvinkin löytyä muistakin halppiskaupoista vastaavia.

Satumaa

Oi kun söpöt lootat, ja monessa värissä -----> Suomalaiseen!!!!  :shock:

Mä tekisin omenoista jotkut kenkäkaupan/laukkuliikkeen myyntihyllyt, tai Järvenkylän kyläkauppaani hyllyt... näyttävät söpöiltä nekin.  :cuteyes:

Ihanat kenkälootat tai pyykkikorit tms. nukkejen käyttöön, tai juurikin itelle nukketavaran lajitteluun...  ^^

Marianne

Oi! Pakko päästä Suomalaiseen kirjakauppaan!  :cuteyes: Mulla olisi käyttöä jopa omppuhyllylle.

Mutta teinpäs maanantaina Anttilassa hyvän löydön! Kylppäritarvikeosastolla oli juuri nukeille sopivia posliinisia valkoisia kylpyammeita, ja siis juuri sellaisia mitä olen etsinyt pitkään.  :dance-to-the-groooowe: Otan kuvan kunhan ehdin. :cuteyes: Ne on vissiin saippuatelineitä. Käyttötarkoitus jäi vähän hämärän peittoon, koska niissä ei lukenut mitä oikein ovat. Hinta oli jotain 14-15 euroa.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Äh  :naamakämmen: Miksi mun aina pitää tätäkin luurata, joka kerta tulee joku pakkohankinta. Pitäähän moinen omppu lootineen nyt hakea. Ja rahat on loppu

muoks. Jos omppuhylly ei tule Silky Streetiin ruokakauppaan, tulee siitä tietokoneliikkeen myyntihylly  :D

Satumaa

Applen tarvikehylly, Ninni-doll, oletan ma...? Hehe  :D  Pitäis vielä pala haukata pois

Ninni-doll

:Look_Up: Juurikin näin  :D
Tigerissa oli kivoja led-lamppuja joissa taipuva varsi. Taittelin yhden esim tällä lailla, sopii barbeille lattiavalaisimeksi. Värejä oli lila, vihreä, musta ja turkoosi. Haen vielä ainakin vihreän

Satumaa

Haa, taas meillä on niin samaa kamaa, Ninni-doll!  :D Silloin kun ostin tuon kaktuksen, ostin myös mustana tuon lampun. (Tuolla mainittinkin jotain aiemmin mutten saanut kuvattua, joten kiitos kun sä kuvasit!    :peukku:)

Mun kappale on siis Mianoran olkkarin jalkalamppu, taiteltu kans seisoon itellään samaan tyyliin  :smiley: