Barbien talot

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 09, 2013, 22:38:14

« edellinen - seuraava »

kitecat

Käsittämättömän upea talo, Täti Monika!  :palvoo: Ja nuo kaikki yksityiskohdat on vallan mykistyttäviä. Aivan kuin oikea talo, ovineen kaikkineen  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Täti Monika

Kiitokset Satumaa, Louhi, Tipitii& Kitecat  :deal:

Tipitii- oikeassa olet; pölyjen pyyhkiminen nukketalosta on painajainen   :neurotic:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Magia84

Uskomattomia nuo Täti Monikan kuvat.  :palvoo:
Olen jo useampaan otteeseen kuvia ihastellut ja aina löydän niistä uusia ihania yksityiskohtia, jotka ovat jääneet aikasemmilta kerroilta huomioimatta.

Aivan ihania kuvia, silmät pyörtyy ja henki salpautuu!  :cuteyes:

mojo

#138
Minulla on isän tekemä talo, jonka tuunasin äskettäin tyttärelleni. Ajatuksena on laajentaa sitä, sillä nyt sinne ei millään mahdu tarpeeksi barbeja ja huoneita. Talo on about minun korkuiseni, eli n. 160 cm. Tyttöni on vasta kolme, joten hän ei ylety ylimpiin kerroksiin vielä  :tongue: Talon viimeistely on kesken - ikkunat pitäisi leikata esiin tapetin takaa ja laittaa niihin karmit. Lisäksi kaikissa huoneissa ei ole listoja ja katot sekä reunat on viimeistelemättä. Ja puuttuuhan sieltä huonekaluja ja tavaraakin  ::) Seinille on tulossa vaikka mitä.

Tässä ensin koko talo:


Sitten olohuone, jonka sohva on tällä hetkellä uudelleen päällystyksessä, ja matotkin vasta tulossa.. Korissa on vauva, jonka säästin joltain sysirumalta odotusnukelta aikoinaan, kun se oli niin hienon näköinen  :smiley:


Ja photobucketilla on näköjään muuta tekemistä kun ei suostu toimimaan, mutta lisään loput kuvat kun se taas pelittää.

Edit:

No niin, kokeillaanpa uudestaan.

Tässä on pikkuinen vessa. Puuttuu peilit sun muut vielä.


Sitten on teinien huone. Puutarhakalusto on väliaikaisratkaisu :P


Ja vaatehuone. Alkoi ahistaa tuo tapetointi, joten vanhat Keski-Suomalaiset pääsi hyötykäyttöön  :tongue:


Lopuksi lastenhuone. Tarkoituksena runsastuttaa tämänkin sisustusta jahka ehdin.


Keittiön kuva oli jotenkin hävinnyt kamerasta  :shock: Mutta näkeehän tuosta kokonaiskuvastakin jotain.

avotuli

Voi kuinka viihtyisä ja riittävän hyvin mitoitettu talo mojolla!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Vautsi, upea korkea talo! Tapetit on hienoja ja tosi hauska ajatus tuo Keskisuomalaisella tapetoiminen  :cuteyes:

kitecat

Kunnostin lapsuuteni barbitalon Daisyn kodiksi. Daisyille huonekorkeus onkin sopivampi kuin Barbeille. Isäni rakensi talon minulle kun olin lapsi, joten talolla on tunnearvoa kovastikin. Annetaan Daisyn itse esitellä uutta kotiaan.





















Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

Ooii miten hellyyttävä talo kalusteineen ja asukkineen. Herkullista retroa :tongue: Kiitos Daisylle esittelystä :cuteyes:

Ninni-doll

Oi kuin hieno! Mistä tuollaisen sohvat olet löytänyt? Onko olohuoneen pöytä tehty itse?

DarkJedi


kitecat

#146
Sohva löytyi Saksasta, Hittfeldin Barbie-kirpputorilta, sohvapöytä on Daisyn oma.

Talo on tosiaan Barbielle vähän turhan pieni. Lapsena se vielä meni, mutta aikuisiällä sitä muuttui vaativammaksi ja kattokorkeus ei ollut silmääni riittävän korkea. Mutta Daisylle se on täydellinen!
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milo

Upea talo ja ihania yksityiskohtia! Brava kitecat!  :aplause:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milia C

Oi miten kiva talo!  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Ihana tarina ja talo  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!