Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Stardoll

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 17:04:46

« edellinen - seuraava »

myrva


"Stardoll® by Barbie® turns virtual fashion fun into real world dolls!"  –barbiecollector.com


Oma ketjunsa myös Mattelin valmistamille Stardoll-nukeille,
jotka perustuvat virtuaaliseen "paperinukke"-sivustoon, Stardoll.comiin.


______________________________________________________





Tämän ihanuuden hankkimisesta pointsit Täti Monikan kuville samaisesta neitokaisesta !  :beast:

Adalia

Onko noi Barbien kanssa saman kokoisia? Ihania  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

myrva


Täti Monika

No hyvä että joskus onnistuu itse olemaan villaavana osapuolenakin  :D  :devil:

Nämä on kyllä kivoja ja kauniita kasvoiltaankin, mutta kroppa on tavallistakin jäykempi: jalat ei liiku eteen eikä taakse eli nukkea ei saa esimerkiksi istumaan  :mad:
Että useimmitenhan se on sitten kropanluovuttajan hommaaminen edessä  :murjotus:
Itselläni on nyt kaksi näitä ja tälle kalpeammalle se kalpein fashionistakin on liian pinkki. En ole tosin turhan tarkka noista sävyeroista niin että olkoon  :blush:







Olisi kiva nähdä näistä Stardolleista lisää kuvia, pankaahan kuvaten kenellä näitä on.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

 :Look_Up: Tuo punapää on niin valloittavan näköinen. :drewl:

Ivla

Taitaa näitä seitsemän hyllystä löytyä, alkuperäisissä asuissaan - ja kropissaan. Olen saanut nuket tuliaisiksi, enkä oikein tohdi vielä ainakaan pilkkoa :) Laitan pikaiset kuvat kolmesta ensimmäisestä. Lopuista myöhemmin  :cuteyes:





Jasmiina2

Näillä on kivoja kasvoja ja muistaakseni vaatteetkin on ihan hienoja, mutta tuo jäykkä kroppa on kyllä vähän mietityttänyt.  :chuckle:

Ivla

Jasmiina2, mielestäni Stardollien vaatteet on melko laadukkaan oloisia  :smiley: Mutta tosiaan todella, todella jäykkä kroppa  :eieieiei: Niin, ja barbien kengät ei mahdu!

Xelha

Nämä ovat kivoja! Voi ei, lisäys ostoslistalle... :D Tuo punahiuksinen on kaunotar! Olisi mukava nähdä lisää kuvia nukeista, mielenkiintoista nähdä mitä muita nukkeja sarjaan kuuluu, tosi sieviä asukokonaisuuksia. Tuo vaaleaverikkökin on suloinen. :)

Ivla

Tässä loput Stardoll-nukkeni. Wave 1:ssä on yhteensä kahdeksan nukkea, joista yksi on vasta matkalla luokseni.

















Vivi

Nää on kyllä sieviä!  :aplause: Mie oon ostellu noita vaatteita noille muusakroppaisilleni, mut toistaiseksi oon pysyny erossa itse nukeista.  ;)
If it makes you happy...

Alice

Tosi suloisia, niin herttaisen näköisiä kaikki  :cuteyes: Ja nuo sydänsukkikset, oih miten söpöt  :hbeat:

Milo

Nää on kyllä niin sulosia! :cuteyes:
Ottasin vaikka kaikki mun kokoelmiin.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

tokkopahka

Suurimman osan päistä ja vaatteista kelputtaisin sillä jäykiksille ei oikein enää ole tilaa ja Fashionista-kropat voi laittaa istumaan sinne ja tänne  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

ShoeCat

Nämähän ovat varsin kauniita, mielenkiintoiset kasvot!  :aplause: