Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratzillaz

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 00:51:06

« edellinen - seuraava »

HelloDolly


kettujasusi

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 20, 2013, 16:03:53
aika mones paikkaa 25 egee tai alle nyt. kävisköhän barbielle kropaksi... tosi hyvä ruho minusta.
Vasta tänään tajusin että näillähän on oikeat jalat. Jotenkin olen kuvitellut että ovat samanlaisella systeemillä kuin bratz, enkä sitten ole pakettiin enemmän kuikkinut. Minustakin olisi kiva ruho. Onko kukaan vaihtanut tällaiselle päätä? Minkähänlainen kiinnitys siellä olisi?

Sunako

Näitä oli tullut Prismaan ja minun oli ihan PAKKO saada! Ihastuin ensisilmäyksellä! Minulla ei näitä oo ennestään, mutta varmaan alkaa kertyä... Tämä oli minusta vaan aivan ihana!



Sunako

Korvakoruista toinen katosi jo   :banging-head:   En tajua mitä sille tapahtui! Se vaan aamulla ei ollut siinä enää!

Ninni-doll

 :Look_Up: Näytää nuo naaman mustat koukerot aika samanlaisilta mitä mun yhdellä Bratzilla on. Se on sellainen pinkkitukkainen vampyyri Kirana. Kertokaa heti jos näette näitä Bratzilloja vampyyreina!  :cuteyes:

Sunako

On hän sitten nätti  :hbeat:



Alice

Iik miten ihana pinkki tukka  :cuteyes: Ja tosi kauniit nuo silmät.

avotuli

Honkkarissa oli alle 10e kappale! Meinasin hakea jo yhden... tyttärillä on. En muista kuuluuko sarjaan vamppista.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Sunako

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 17, 2015, 15:05:03
Honkkarissa oli alle 10e kappale! Meinasin hakea jo yhden... tyttärillä on. En muista kuuluuko sarjaan vamppista.

Niinpä muuten on alennuksessa! Siellä olisi halvalla myös Bratzejä ja niitä Sparkle Girls -nukkeja joihin olen myös vähän iskenyt silmäni... Kuulenko jo loppujenkin veronpalautusteni kalisevan kassaan...

Ivla

Tosi söpö tapaus! Alicen tavoin eteknkin pinkki tukka ja silmät hurmaavat :cuteyes:

harakka

#25
Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - tammikuu 17, 2015, 10:44:16
Kertokaa heti jos näette näitä Bratzilloja vampyyreina!  :cuteyes:

Bratzillaz sarjan vamppi näyttäisi olevan Vampelina, mutta en ole kyllä nukkeen Suomessa törmännyt. On niitä toki voinut täällä ollakin, en ole viime aikoina kauheasti Bratzilloja tutkaillut. Tosin tänään tuli haettua honkkarista Angelica Sound kotiin Meyganan, Yasminan ja Sashabellan seuraksi. Carolina Pastiakin mietin, mutta onneksi olivat loppu.

Sunako

Minun on ihan pakko saada näitä nukkeja lisää! Kyllä ne nyt niin himottavat.   ^^

Sunako


Sunako

Tää Vampelina lienee vampyyri mitä tossa kyseltiin


Sunako