Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Bratzillaz

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 00:51:06

« edellinen - seuraava »

myrva


Nivellettyjä ja akryylisilmäisiä versioita perus Bratz-nukeista.

______________

Cloetta Spelletta




Jasmiina2

Oi, Cloetta  :hbeat: Meillekin tuli tänään Cloetta. Äiti oli ostanut joululahjaksi.




DarkJedi

Välillä näitä tulee kauppareissulla pyöriteltyä käsissä, vielä toistaiseksi ainakin olen pystynyt välttämään kiusauksen ostaa.  :tongue:

Kivoja ovat, saas nähdä milloin tulee sorruttua. Viimeistään varmaan sitten jos/ kun tulevat alennusmyyntiin.  :D

ShoeCat

Tällainen sähäkkä blondi tarttui mukaan Cittarista... Jade J´Adore  :cuteyes:






Jasmiina2


avotuli

aika mones paikkaa 25 egee tai alle nyt. kävisköhän barbielle kropaksi... tosi hyvä ruho minusta.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jodi Lyn

Jebou! Bratzillaz nuket on risteytys mun kahdesta muusta pää keräily kohteesta (monster high ja bratz), joten olen sortunut näihinkin ja uusia versioita odottelen saapuvaksi kauppojen hyllyille. Toivottavasti hinnat tulevat olemaan tulevaisuudessa hieman pienemmät. Katselin että uutuutena nämä maksoivat jossakin lähemmäs 40e, mutta nyt on ainakin BR leluissa 20e. Eivät menneet kovin hyvin kaupaksi tuolla kalliimmalla hinnalla. Itselleni bongasin jostain nettikaupasta hintaan 12e/kpl.
Tuli mieleen.. Uusimmat Bratz nuket ovat entistä pidempiä ja nivellettyjä, joten mahtaakohan olla sama vartalo kuin serkku Bratzillazeilla (hitto, miten tuo taivutetaan bratzilloilla, bratzillazeilla.. ei osaa!). Osaako kukaan kertoa? Näitä uutuuksia en ainakaan vielä ole nähnyt meillä kaupoissa, mutta kuvia olen netistä kuolannut. (Sori tää nyt meni ehkä liiaksi Bratz keskustelun puolelle.. pitääkin käydä katsomassa onko sellainen täällä olemassa  ;) )

avotuli

Seinäjoki Päivölän Cittari 15e kipale, muutama hyllyssä. Ostin likalle synttärilahjan pankkoon, ittelle en saanu.  :whaddado:

Tarpeeseen voin kipittää hakemaan.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Ainakin Turun BR-leluissa oli tänään Bratzillaz-nuket 10 euroa osa (ainakin Yasmine), ja 20 euroa osa  :smiley:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 23, 2013, 22:31:28
Seinäjoki Päivölän Cittari 15e kipale, muutama hyllyssä. Ostin likalle synttärilahjan pankkoon, ittelle en saanu.  :whaddado:

Tarpeeseen voin kipittää hakemaan.

koetin kipittää hakemaan ittelle niin viimeesistä oli rapsutettu ne alelaput pois!  :mad:

Hitsi olipas BR-leluis ale hyvä! Ens vkl Kokkolaan ehkä piipahdan...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Freyr

My Dream has come true, welcome home, Bastian.

avotuli

voi hitsi! Tulisivat sit Suomeenkin tuollaiset "huolto-osat" myyntihin!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Cloetta sai lemmikkinsä joka on tietenkin puoliksi kissa ja puoliksi koira. Sekasikiön nimi on Barkthalameow  :D


HelloDolly

Toi on kyllä niin valloittava otus  :cuteyes: ja nimikin on mainio!  :peukku:

Jasmiina2

He joo  :D ja tämä itseasiassa myös ääntelee. Kun painaa koiran nappulaa, se maukuu ja kun painaa kissan nappulaa se haukkuu.  ^^