Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

Illuusia

Kiitos!

Törmäsin juuri rouvaan, jolla on parisataa Sindyä ja hän kaventaa vähän kokoelmiaan - uusien Sindyjen, ja etenkin vaatteiden tuloa ei nyt siis voi estää  :whaddado:

Jasmiina2

Kauniita Sindy nukkeja  :Look_Up: Tuo Aku Ankka uikkari on söpö.  :D

Tutu

Vau! Mullekin tulossa toi kyseinen Paul englannista, mutta menee varmaan myyntiin  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Nata

Onnekas törmäys Illusialla siis! Kovasti himoittaisi itseäkin saada pari Pedigreen pallopäätä lisää, vaikka tosiasiassa Sindyille varatut tilat vitriineissä alkaa olla aikas ahtaat ja vielä pitäisi muutama nukke saada niihin tungettua kun vaan jaksaisi kunnostaa ne ensin...
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Illuusia

Tutu, mun Paul löytyi Ruotsista joskus ammoin jostain halpakaupan tai vanhan lelukaupan hyllystä. Haaparannalla oli vuosisatoja :wink: semmoinen oikea lelukauppa, joka ei ollut mitään ketjua - nimeltään Jala. Sieltä löytyi mitä vaan vanhaa varastoa aina ja keräily:barbie:ille oli oma pikkuvitriini, jossa oli aina kolmea tai neljää sorttia. Kauppa oli meidän suosikki aina kesälomilla, mutta omistajien ikäännyttyä pari vuotta sitten se lopetti. Loppuunmyynti oli oma kiva tapahtumansa - käytiin monta kertaa tyhjentämässä liikettä. Jäljelle jäänyt Ikean kyljessä oleva Barnens Land on melko aneeminen tuohon verrattuna - pitääpä keväällä tarkistaa, mitä siellä on. Onko juuri sama nukke, Tutu? Tuo mun on Mark. Sindyllä on Paul ja ystävätär Marie - oisko Mark hänen poikaystävänsä, en tiedä.

Nata, sitähän sitä saa aina ihmetellä, että miten saa nuket sijoitettua ja minkä verran millekin vara tilaa. Mulla on Sindyillä nyt semmoisen yhden reilun pystyhyllykön verran verran, eivät ole vitriinissä. Mulla on se hyvä puoli, että kukaan ei huoneessa pölytä mitään, kun siellä ei asuta ja siellä on vain mun nuket, niin hyllylläkin nuket pärjäävät. Just mietin, että onkohan se vähän hassua, että Barbiet ja kloonit ovat vitriinissä, Sindyt ja Daisyt eivät...  :blush: No näitähän voi muuttaa  :smiley: Kunnostamisen iloa ja intoa sinulle!

Tutu

Haen sen tänään postista niin laitan sit kuvaa  :smiley:

Jussi

Heips, tiedän ettei tää oo myynti puoli enkä nyt tarkoita ketään loukata mutta mulla olis turhana yksi vanhempi Sindy ja pari uudempaa. Sekä vanhojen kenkiä ja pari vaatetta (vaatteet leikityssä/kuluneessa kunnossa) mutta ne on siis tarpeettomia ja olisin oikein valmis niistä luopumaan. Kuvia saa jos nyt joku niistä kiinnostui  ;)

Illuusia

Kiva, Tutu - mielenkiintoista :)

Jussi, kyllä kiinnostaa - olisi mukavaa saada kuvia :)

Jussi

Kiva kuulla :) Laitan kuvia kunhan saan päivänvalossa otettua

Jasmiina2

Three Wishes Sindylle löytyi täältä foorumilta osa alkuperäisestä asusta.  ^^ Suurin osa asun pienemmistä osista puuttuu vielä, mutta onpahan tytöllä nyt sentään jotain päälle pantavaa.

Illuusia

Siinä onkin useita osasia keräiltävinä, kun on noita erilaisia hörselöitä, hihoja, kruunu, parit kengät, kukkakoriste ja ties mitä - en ollut ennen nähnytkään tätä nukkea missään. Samaa metalliloimua tässäkin kuin viikonloppuna löytämässäni Mattelin Nurse Whitneyn ilta-asussa. Metallinhohtoiset asut tuovat luksusta nukkemaailmaan :smiley:

Tuo kruunu näyttää tosi tutulta - ehkä samaa on muillakin Sindyillä tai se löytyy meiltä...

Jasmiina2

Joo tuossa asussa on kyllä keräiltävää. Varmaan menee vuosia, jos meinaa kaikki yksityiskohdat löytää.  :D

daisydoll

Hienoja kuvia ja kokoelmia löytyy palstalaisilta!  :peukku: Selasin koko viestiketjun läpi. Olen aika tuore pallopää Sindyihin hurahtanut. Tosin Daisyja olen kerännyt parisen vuotta tätä ennen. Ihana nähdä muidenkin kokoelmia. Pitäisi omatkin kuvata...  :photo:

Nata

Viimeinkin sain (tai siis pääasiassa Nutti räpsi kuvat) kuvia myös Edwardian Dreamistä. Lady sai aika kauan odottaa kunnostuspuuskaa ja toisen tovin kuvaamista, mutta nyt on ainakin yhdet kuvat otettu tästäkin. Tällä ei mahda olla paljoa ainakaan leikitty, kun hiuksetkin oli jo valmiiksi niin hyvässä kunnossa eikä vaatekaan kummoista kunnostamista tarvinut. Päivänvarjo vain valitettavasti puuttuu...

Päiväkävelyllä keväisessä puistossa

"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

Toi Natan sindy on kyllä upea. on ollut ilo nähdä tämä in real life ja niin nätti! ootko ebaystä katsonut sitä varjoa?