Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

On kyllä kerrassaan ihana tuo Edwardian Dream  :hbeat:

Nata

Lainaus käyttäjältä: Tutu - kesäkuu 02, 2016, 15:03:12
Toi Natan sindy on kyllä upea. on ollut ilo nähdä tämä in real life ja niin nätti! ootko ebaystä katsonut sitä varjoa?

En oo kattonut eikä mulla edelleenkään ole niitä eBay-tunnuksia saati sitten PayPalia. Liian riskaabelia you know.  ::)  :wink:

Kiitos Jasmiina2. Nää näin uudet Sindyt ei periaatteessa ihan niiiin mun juttu oo, mutta on niitä kuitenkin pari eksynyt kokoelmaan ja Edwardian on semmoinen yksilö, joka varmaan saa täällä pysyäkin, vaikka joku muu joskus lähtisikin toisaalle.
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

Mä voin kattoo sitä, jos kerrot, et millä nimellä se vois löytyä?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Illuusia

Olipa ihanaa tutustua tuohon Natan tyylikkääseen Sindyyn tuossa kauniissa ympäristössä, hieno! En olut ennen tätä netissä nähnytkään...

Ivla

Omistaako kukaan täällä Tonnerin Sindyjä? Sain tällä viikolla lahjaksi tämän ja tuli mieleen, etten muista täällä kuvia nähneeni. 

Oi, olenkin unohtanut kommentoida Natan kauniin kesäisiä kuvia - ihania :hbeat:

Illuusia

Ivla, ihana Tonner Sindy <3 Mainio lahja - oletpas onnekas :)

Ivla

Kiitos, Illuusia! Ottaisin mieluusti vertaiukuvia, mutta minulla ei ole muita Sindyjä. Jos jollakulla täällä on sekä Tonnerin Sindy että esikuvana ollut vanhempi Sindy, näkisin mielelläni täällä kuvia :)

Nata

Kiitos kommenteista.  :smiley:

Kuvien perusteella nuo Tonnerin Sindyt on mielestäni kyllä todella onnistuneita, jos verrataan Pedigreen Sindyihin. Toki niissä on jotain eroa, mutta mielestäni jotenkin tyylikkäästi toteutettu päivitetty versio vanhasta kunnon pallopäästä. Olen noita Tonnereita ihallutkin, mutta en ole raaskinut hankkia itselle. Toivottavasti joskus tulisi joku edullinen vastaan jossain.  ::) Ja oletpa tosiaan onnekas Ivla!  :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

Tässä joululahjaksi tullut Soiree Magnifique.  :smiley:

Teignmouth

Pari näitä on. Tuollainen joistan 80-luvun lopulta(luulisin) oleva Sindy ja Climbing Sindy, jonka vuorikiipeily tarvikkeet on varmaan jossain tallessa. Lisäksi on kaksi joilta jalat menneet rikki, ballerina Sindy ja tummahiuksinen Fiji Sindy.

Jasmiina2

Fairy Ballerina kotiutui jo jonkin aikaa sitten, mutta nyt vasta sain kuvailtua.  :photo:

Aliisa

Ivlan Tonnerin Sindy on tosi kiva ja vaatteet tosi hienot. :aplause:

Ja hienot nuo Jasmiina2:n Sindyt Soiree Magnifique ja Fairy Ballerina. :blush:

Maiggu

Miltäköhän vuodelta mahtaa olla Sindy ballerina? Sillä on leikitty ainakin jo 1980-luvun alussa. Yritän vähän hahmottaa näitä nukkejani.  :-\

Xelha

:Look_Up:

Tämä kuulostaa Pedigreen Sindylta.  :D Yritin etsiä pikaisesti, ilmeisesti 1980-luvun alkupuolella julkaistu?  :blush:

Xelha

Innostuin pitkän ajan jälkeen taas Sindyistä niin hankin nämä 90-luvun neidit...  :D