Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Alitsa

Hieno sivusto!  :aplause:

Meikäläisen silmään näyttäisi jotenkin siltä, että saran-kuitu näyttää "oikeimmalta" eli ehkä sitä olisi käytetty? Mitä olette muut mieltä?
We Girls can do anything!

Aliisa

Yhdellä Sindy -sivulla huomasin kuvan rootatusta nukesta, johon oli merkitty hiusten olevan sarania: http://www.freewebs.com/mysable/ Eli tuossa etusivulla oleva kuva.

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - lokakuu 02, 2013, 22:02:55
Yhdellä Sindy -sivulla huomasin kuvan rootatusta nukesta, johon oli merkitty hiusten olevan sarania: http://www.freewebs.com/mysable/ Eli tuossa etusivulla oleva kuva.

bronze on restoredollin värinimi saranille. Nätti Sindy!

Saran on ainakin hyvä roottauskuitu, sileä ja laskeutuva. Sarania on varmaksi Tonnerit, Barbiet. Hasbro osa nukeista ainakin. Ponyt nylonia.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alitsa

Minä ajattelin, että Hasbron Sindyjä en sitten kerää, mutta kuinkas sitten kävikään? Olihan siellä jo vuoden 1987 Hasbron ensimmäinen Sindy, mutta sitten tuli puolivahingossa hankittua kolme "barbiemaisempaakin" tyttöä:

Tämä kaunokainen (ehkä vuodelta 1996) lyötyi eurolla kirpparilta. Vaatteet maksoivat sitten enemmän, Huusin itselleni avaamattoman vuoden 1994 vaatepaketin. Tässä neiti vielä lähempää:

Nukkelotista löytyi täydellinen Piruet Sindy:

Ja hänelläkin on kovin nätti naama:

Tänään posti toi (Kiitokset, Xelha) viimeisimmän perheenjäsenen, Sindyn sekä pyöräilyvaatteet:

Neito on meikattu samoin kuin Piruet Sindy, huulissa on useaa sävyä ikäänkuin valo heijastuisi huulikiillosta:

Toistaiseksi Pedigreen ja Hasbron tytöt pärjäilevät ihan hyvin keskenään, toivottavasti ei tule tappelua jatkossa!  ;)

Jasmiina2

Ylimmän Sindyn asu on kiva. Muutenkin kauniita Sindyjä sinulla Alitsa.  :cuteyes:

Ivla

Xara

En tiennytkään, että pallopää-Sindyä on tehty myös räpsysilmillä! Tällainen ihana Sweet Dreams Sindy (1979) kuitenkin löytyi eilen kirppikseltä.  :smiley: Löysin mekonkin täältä.

Tuolla nettisivulla kuvailtiin, että kaikki eivät tästä nukesta tykkää, koska katse on jotenkin ontto. Itse en ole samaa mieltä, sillä aivan yllätyin kuinka saman näköinen tämä on kuin normaalit Sindyt maalatuilla silmillä. Kun silmät ovat auki, sitä ei oikein edes huomaa, että ne ovat sulkeutuvaa tyyppiä. Mielestäni tosi kaunis nukke - kampaus pitänee vielä laittaa uudelleen. :cuteno:

avotuli

Onpas tavattoman viehko tämä räpsy-pallopää!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alitsa

Ihana räpsysilmä-Sindy! Minulla tuo on myös haaveena hankkia. Onnittelut löydöstä!  :aplause:

Xara

Tässä olisi kuvia tämänhetkisestä Sindy-kokoelmastani. On minulla noita uudempiakin Sindyjä, mutta niitä on vain päässyt "kertymään" ja nämä vanhat Pedigreet sen sijaan ovat niitä, joita tarkoituksella ihan keräilen. :D Tässä siis näitä kuvia:

Sweet Dreams Sindy (1979), joku vanha "kovapäinen" Sindy Show Stopper (1981) -mekossa ja jakussa (minulla saattaa olla myös asuun kuuluvat kengät), harmaapäinen raasu Sindy (mekosta en tiedä), kiharatukkainen Sindy Partygirl-mekossa (1983) ja ballerina-Sindy sekalaisissa vaatteissa.

Ujon ilmeinen Sindy Wedding Bells -häämekossa (1984), Sindy Funtime-mekossa (1984),Sindy Petran(?) häämekossa), Sindy tunnistamattomassa kukkamekossa, Show Jumper Sindy (1979).

Brunetet Sindyt satunnaisissa vaatteissa. Toisen vaatteet taitavat olla jonkun Barbien jumppavaatteet?

Xara

Tietääkös joku sitten, että lukeeko kaikkien aitojen Sindy-kenkien pohjassa Sindy? Joku keräilijä sanoi minulle niin, mutta en usko asian olevan ihan niinkään. Tässä kuva useimmista Sindy-kengistäni:

1-3. Kumisen tuntuiset saappaat, ei lue mitään pohjassa. Täällä on ihan samannäköisiä saappaita. Mielestäni aidot Sindyn saappaat vaikkei luekaan pohjassa.
4. Kovamuoviset bootsit, ei mitään pohjassa. Aiemmassa linkissä on myös näistä samannäköiset. Mielestäni nämäkin voisivat olla hyvinkin aidot, mutta tosiaan materiaali on kova muovi eikä pehmeä kumi.
5-9 ja 12-15. Pehmeitä, kumisia kenkiä. Pohjassa lukee Sindy.
10. Ohutta, kovaa muovia olevat kengät, ei mitään pohjassa. Kuuluvat mielestäni Show Jumper -asuun vaikka pohjassa ei luekaan mitään. Ostin kirppikseltä samassa kasassa Show Jumper -nuken ja nämä kengät.
11. Kumiset balettitossut, pohjassa ei lue mitään. Näitä minulla on kahdetkin ja mielestäni nämä ovat aidot Sindyt, vaikkei niissä lue mitään.
16. Kumiset korkokengät, pohjassa ei lue mitään. Täällä on kuitenkin ihan samanlaiset kengät, ja mielestäni nämä hyvin voisivat olla aidot Sindyt.
17. Samanlainen pariton kenkä kuin 16-punaiset.
18-22. Kovamuovisia kenkiä, osassa 2 kpl reikiä päkiän kohdalla pohjassa. Nämä ovat mielestäni kopionukkejen kenkiä, jonkun Tammyn tms.

Onko teistä jollakulla tietoa Sindyn kengistä, että mitkä ovat aitoja tai eivät ole? Onko kenkiä tehty vain pehmeähköstä kumista, vai myös tuollaisesta kovasta muovista kuin nuo 4 ja 10 -numeroiden kengät?

Suippi

Ei varmuutta, mutta ei niissä kaikissa kyllä lue mitään vaikka ovatkin Sindyn. Olisko sitten jotain vuosikertajuttuja että tietyn aikakauden kengissä olisi jotain merkintöjä?

pippa

Ihana kokoelma Sindy nukkeja Xaralla! Itsekin olen keräillyt juurikin noita Pedigree Sindyjä useamman vuoden ajan ja kävin noita omia Sindy-kenkiä läpi: ei niissä kaikissa lue Sindyä pohjassa, vaikka varmasti aitoja ovatkin. Ja noista kovamuovisista: tietääkseni Pia-Marialle kuuluvat, MUTTA enpäs tiedä vaikka aidoillakin Sindyillä olisi noita ollut. Nimittäin kaks kertaa olen löytänyt Sindy-nuken kirpparilta kovamuoviset kengät jalassa.  ::) Hmm, kyllä tää keräily on mielenkiintoista, kun varmaa tietoa vaikea saada mistään...

Xara

^ Kiitos tiedosta! Voivat siis olla aitojakin, paras vielä säilytellä niitä eikä suoraan heivata kiertoon. Täällä näkyy, että myös Fleurilla on ollut näitä ihan samoja kenkiä. Ota nyt näistä nukeista selvää. :D

Yritin etsiä netistä kuvaa Pia-Mariasta, mutta en löytänyt. Millainen nukke se on? Satutko tietämään mitään nettisivua tai muuta paikkaa, missä nukesta voisi nähdä kuvan?  :smiley: