Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

Alitsa

Englannin eBayn mukaan se on harvinainen ja siitä on pyydetty rahaa 44-120 punnan laajalla haarukalla. Tuo 120 on varmasti yläkanttiin. Mutta sanoisin, että 60 euroa nyt ainakin olisi siitä saatava.

Parhaan tuloksen saa jos laittaa eBayhin, huutonetissä liikkuvat Hasbron Sindyt huonosti. Yksi vaihtoehto olisi jättää se vielä muhittelemaan sitä aikaa kun ysärilapset vaurastuvat sen verran (tulevan kolmikymppisiksi), että alkavat kerätä lapsuutensa nukkeja. Arvohan siis nousee vaan koko ajan.  :D

Kerääkö täällä joku ysäri-Sindyjä? Mitä maksaisitte?  :smiley:
We Girls can do anything!

Tanja83

Onko täällä 90-luvun Sindyjen keräilijöitä? Kaverillani olisi pari laatikossaan olevaa Sindyä, jotka on ajatellut myydä. Toinen on Party Letter Sindy ja toinen joku uimapuku päällään oleva Sindy. Koska nuket ovat kaverini, niin en nyt pysty niistä tänne kuvia laittamaan...

Alitsa

Moi!

Kannattaa pitää fotosessio Sindyjen kanssa ja tuoda ne vaikka tänne palstalle arviointiin, jos joku osaisi sanoa nukkien arvoista jotain. Tai haluta ostaa sen samantien.

Yksi hyvä alue on ei-barbienukkejen tunnistusalue, jossa tietämys on kovaa. Ei muuta kuin kauppaa käymään!  :aplause:

Merineiti

Voi, muistan että mulla oli joku farkkutakki Sindy - sillä oli niitein koristeltu farkkutakki ja pinkki hame, ja siskolla oli se todella camp wonderwoman spinoff supersankari sindy... muistan niistä lähinnä sen, että niiden ongelma oli se pään pettäminen :/ eli niiden niskapallura petti todella helposti, oli se sitten miten hyvin pidetty tahansa. Sen jälkeen se niiden pää piti vain työntää kaulaa pitkin niin, että kaula katosi...
Ehkä juuri sen takia hyväkuntoiset Sindyt voi olla todella arvokkaitakin? Koska muistaakseni ne hajosi meinaan todella helposti :/
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Aliisa

Mulla oli pienenä kolme Hasbron Sindyä: Valentine Sindy, Showjumper Sindy ja Wedding Day Sindy. Nuo on kaikki tallella edelleen. :smiley: Itseasiassa en muista koskaan törmänneeni Sindyyn, jolla olisi kaula rikki. :shock: Semmoisia olen kyllä nähnyt, joilta on jalka lähtenyt irti. Sindyjä löytyy kokoelmasta jonkin verran. Mutta kovin paljon en ole koskaan niistä raaskinut maksaa. Ostin tässä vähän aikaa sitten Crimp N Bead Brunette Sindyn. Raaskin maksaa siitä 15 euroa, sillä minusta se on aivan ihanan näköinen ja se on tosi harvinainen. Ne rastat on tosi hienot. Ja sillä oli alkuperäiset vaatteet ja muut tavarat tallella. Mutta itse oon kyllä aika pidättyväinen sen suhteen paljonko oon valmis maksamaan Sindyistä. Oon koittanut pitää sen niin, että Barbeista maksan enemmän ja Sindyissä kipuraja menee siinä 15 euron kohdilla. Mutta uskoisin, että keräilijöitä löytyy, jotka ovat valmiit maksamaan enemmänkin.

Merineiti, Farkkutakki Sindysi on varmaankin tämä? http://www.club-sindy.com/denimdazzle_box.htm

Suippi

Omalta ainoalta lapsuus-HasbroSindyltä on kans jalka irti eikä pysy enää kiinni, sieltä antautuu muistaakseni se muovinen tappi tai vastakappaleesta korkkaa reuna... Pää on hyvin paikoillaan.

Xara

Minä kohta hukun noihin Pedigree Sindyihin! :faint: On tullut tehtyä vaikka mitä hankintoja. Jopa Sindyn hotellihuone-matkalaukku, joka kyllä sinänsä on kätevä vaikka nukkejen säilyttämiseen, mutta kun ei sinne mahdu kuin murto-osa noista leideistä. :D

Tosiaan asetin joku aika sitten itselleni tavoitteen, että Sindy-kokoelmani koostuisi kymmenestä nukesta - viidestä blondista ja viidestä brunetesta. Punapäitä sun muita minulla ei olekaan yhtään. No, noita nukkejahan on parikymmentä. ::) Mutta on vaikea päättää mistä luopuisi, kun jokaisessa on jotain hyvää ja hauskaa. Lisäksi vaatteita on aivan kamala liuta, mutta inhoan vaatteiden tunnistamista enkä siksi ole perillä, mitkä noista ovat Sindyn ja mitkä jonkun muun nuken. Niinpä mistään vaatteistakaan en raaski luopua.

Suippi

Ite oon ajatellu koota kaikki Pedigree Sindyn ratsastusasut, niitä onkin yllättävän montaa vuosimallia... Ja jokainen asu tietty kaipaa asiallisen kantajan joten samojen ongelmien kanssa painitaan täälläkin...

kitecat

Jos ootta luopumassa, Xara ja Suippi ja muut, Sindyistänne, mä olisin erittäin kiinnostunut. Oon nimittäin ajatellut keskittyä enemmänki Sindyihin ja Daisyihin. Oonki viime aikoina karsinu Barbie-kokoelmaani oikein urakalla...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xara

Kiva tietää, että joku muukin niitä täällä keräilee! :smiley: Ajattelin itse puolestaan keskittyä Sindyn vaatteiden keräilyyn, joten nuket olisi saatava karsittua kymmeneen. Kun vain olisi aikaa valokuvailla ylimääräisiä myyntiin!

Kengät ovat minulle varsinainen päänvaiva... Niitä on varmaan 20-30 paria, ja nukkeja tosiaan suunnitelmissa pitää se 10.  ::) Mutta miten ihmeessä voi päättää, mistä kenkäparista luopua, kun ne on kuitenkin kaikki erilaisia! Ja vaivalla haalittuja, vaikka nyt en ihan tajuakaan mikä järki oli niin paljon tehdä hankintoja. :D Mutta onhan se hauskaa shoppailla kenkiä!

Siivouspäivän kirppikseltä löysin jännät Sindyn korkokengät, jotka ovat harmaat. Enpä olisi moista väriä osannut odottaa! Samanlaisia kenkiä minulla jo onkin, mutta hempeät pinkit ja valkoiset. Ne harmaat on vähän hassut. Liekö kuuluneet johonkin univormuun vai mistä johtuu tuo ankea väri...

Onnittelut sikäli kitecatille kokoelman rajauksesta, että Sindyt ja Daisyt on aivan ihania! Vintage-nuket miellyttävät omaa silmääni ja olen jo vuosia taistellut kiusausta vastaan, että en ala keräilemään Daisyja. :cuteno: Kummasti vaan tarttui Siivouspäivästä mukaan myös Daisyn vihreät saappaat... mutta kaikki pitää aina kerätä talteen!

Jasmiina2

Rosan voi tavata meillä auringonlaskun aikaan. Painajaisten pahisnukke  :devil:

Jasmiina2

Aviksen vappukirppikseltä löytyi Party Letters Sindy ja vielä kyseisen nuken mekkokin. Nyt tyttö on vihdoin saatu siistittyä  :smiley:

Jasmiina2

Täältä bdollista hiljattain hankittu blondi ballerina pääsi kavereidensa joukkoon.  :smiley:

whitney

Voi miten ihastuttavat ballerina-neidot Jasmiinalla!  :cuteyes: Niin kaunis tunnelm ja värityskin kuvassa.

Alitsa

Voi kuinka hienoon seuraan neitiseni pääsikin. Punatukkaisen Pedigree-Sindyn vielä haluaisin, se tuntuu olevan todellinen harvinaisuus. Ja vielä ballerinana sulla!