Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

Ivla

Voi, miten suloinen pastellivärinen trio!  :Look_Up:

Alice

Nuo pastelliset balettihamoset ovat ihan ylisöpöjä  :hbeat:

Tonnerilta tulee muuten myyntiin uutta versiota Sindystä:

https://www.flickr.com/photos/24471294@N08/14579099860/

ja

http://papusilemele.com/en/2014/01/01/new-2014-tonner-sindy-sneak-peaks/

Xara

Sepä mielenkiintoista, en olisi osannut odottaa. Tosi nättejä nukkeja kyllä. :) Minkähän hintaisia tulevat olemaan... Lapsille vai keräilijöille suunnattuja?

harakka

Flickr-linkin kommenteissa mainitaan nukeille hinnoiksi $99-$124, eli keräilynukkeja. Jotenkin ne ei ihan Sindyltä näytä, somia kuitenkin omana juttunaan.

Jasmiina2

Kiitos Aliisan tajuttiin, että meiltä löytyy Beach Dazzle Sindy ja oikea asukin vielä tytölle  :D

Jänniä nuo Tonnerin Sindyt. Saa nähdä tuleeko ostettua.

Xara

Kivan pirtsakka kuva tuosta Sindystä! Itse tykkään vain noista vanhemmista, mutta on minulla pari niitä uudempiakin. Ei niitä kauhean moni taida keräillä? Ainakaan en ole vielä päässyt eroon noista parista. :tongue:

Kieltämättä nuo uudet keräily-Sindyt ei ihan samantyylisiä ole kuin vanhemmat edeltäjänsä. Tykkäisin kyllä niistä enemmän jos olisivat ihan tavallisia nukkeja eikä kalliita keräilynukkeja. On niissä kyllä mielestäni Sindyn pyöreäposkinen charmi kohdallaan. :smiley: Eli ihan onnistuneita ainakin promokuvien perusteella, ja asut vaikuttaa tosi hienoilta. Eipä sillä, en kyllä tuollaisia hintoja kävisi maksamaan.

pippa

Aika hintavia kyllä ovat nuo uudet Sindyt, mutta varmasti myös laadukkaat materiaalit... Itse tykkään vaan noista vanhoista Pedigree-Sindyistä. Hasbron valmistavat nuket ovat jo niiin erilaisia, vaatetustyylikin muuttui. Pedigreen valmistavat vaatteet erityisesti 70-luvulla ja 80-luvun alusta on mun suosikkeja, niissä on jotain ihanaa viattomuutta ja yksinkertaisuutta. Värimaailma myös miellyttää, kun ei aina sitä pinkkiä mitä Barbie-nukeilla on  ::)

Sunako

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - tammikuu 21, 2013, 20:43:46
http://www.freewebs.com/mysable/sindyshomesetc.htm

Sindyn taloja. Ja sivuilla muutakin Sindyyn liittyvää.

Onpas tutunnäköisiä huonekaluja tuon linkin takana... Minulla oli monet noista. Tai siis kyllä niiden edelleenkin pitäisi olla tallella. Voi vitsi kun olisi hienoa, jos pystyisi vaikkapa jonkun kirjahyllyn kalustamaan nukkejen asunnoksi!

Suippi

From "Planet Colour":
Starlight Sindy -85 sekä Space Fantasy Sindy -85. Space Fantasylla päällään Petra Comtessa iltapuku 80-luvun alkupuolta. Kuvan vyöt ja kengät ei kuulu asuihin.

Letizia

Planet colour tosiaankin! Hienot, sähäkät asut.

Merineiti

Onko tämä Sindy bongaus, vai joku muu?
Kuva vuodelta 1971, postattu vintageblogiin:

http://vintagephoto.livejournal.com/5997205.html#t35533461
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Merineiti

Omista uudemmista Sindyistä - no mulla oli yks, ja siskolla kaks - muistan että kaulanivel katkesi todella helposti... ja sitten niillä oli lyhkäset kaulat... niiden vaatteista tykättiin kyllä kovasti, ja varmaan ostaisin jos löytäisin sen oman Sindyni,sillä oli päheä ketjuilla koristeltu farkkutakki, itsellä oli samanvärinen skidinä :D Tosin katkaisin kaulan lisäksi myös hiukset, ja värjäsin kreppipaperilla pinkiksi... Se oli ainoa nukke, jonka polkkatukka näytti hyvältä eikä sojottanut joka suuntaan, ehkä tukka oli rootattu jotenkin eri lailla kuin barbilla?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jasmiina2

Ovatpa hauskoja kokonaisuuksia nuo starlight ja Space Fantasy. Osuvat asuvalinnat.  :D

Tässä pari uudemman sukupolven Sindyä.

Beautiful Bows Sindy

Mega Pop Star Mel

Mahdollisesti Gym Sindy. Kasvomaalit näyttävät kovasti Gym Sindyltä, mutta kroppa ei näytä täsmäävän.  :-\

Paukku

Minä joka olen vannonut Barbien nimeen "ei koskaan muita muotinukkeja", niin ja menin ostaneeksi 70 luvun pedigree Sindyn kirppikseltä. Tuota muutaman kuukauden tuossa katseltuani totesi, että sehän on nätti nukke ja pitääpi hankkia toinenkin samanmoinen. Sehän löytyi täältä Alitsalta. Ja neljä lisää on tulossa ensiviikolla...
Ikuinen pikku tyttö

Alitsa

Pedigreen huonekalut ovat myös aivan ihania. Niihin(kin) jää koukkuun!  :smiley:
We Girls can do anything!