Sindy (Pedigree & Hasbro)

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:19

« edellinen - seuraava »

myrva

Yksi ketju kaikille Sindy-nukeille;

Brittiläisen Sindy-nuken valmistus on aloitettu 60-luvulla, jolloin valmistajana toimi Pedigree,
80-luvun lopulla valmistajaksi vaihtui Hasbro.

DarkJedi

Pedigreen pallopää- Sindyt on juuri oman lapsuudenajan nukkeja. Muutama on kirppareilta löytynytkin.  :smiley:

http://www.freewebs.com/mysable/sindyshomesetc.htm

Sindyn taloja. Ja sivuilla muutakin Sindyyn liittyvää.

Satumaa

Hiukan ihania noi kalusteet tossa DarkJedin linkissä, mä tahtoisin!! Ei oo sitä iänikuista Barbie-pinkkiä, vaan ihan aikuismaisen näköisiä.  :shock:

Mulla on yksi tuonnäköinen nukke, vissiin isältä saatu pienenä, en muista kuinka/mistä sain sen, mutta niin kauan on mulla ollu ku muistan. Tukkaa oon leikannu siltä huonosti, ja se harmittaa...  :gonna-cry:

Mutta en tiedä onko se Sindy, vai Pia Maria? Muistan kyllä lapsuudesta että sillä olis ollut jotain vaatetta jossa olis lukenu Sindy...? Ja Sindy sen nimi oli mulla. Hmm... Mutta nekin on hukattu, muistan että sillä olis ollu pinkki "kiiltonahkatakki" ja siihen sopiva laukku, pinkit sandaalimaiset kengät, ja mustavalkoinen laikullinen minimekko. Se on vissiin jossain tallessa, virttyneenä ja venyneenä.
Osaisko joku näillä kuvauksilla sanoo kumpi se on? Voin tietty laittaa kuvankin tuonne tunnistettaviin...?

Mulla oli uudempi Sindy jossain vaiheessa, jonka pää meni rikki ja se liimattiin, mutta sen on tainnu myydä.

Sindyjä ei vissiin enää valmisteta, niin oon ymmärtäny?
sometimes being invisible has it's advantage

severus69

Tälläsen Sindy nuken äitini löysi kirpparilta

Pienenä minulla ja siskollani oli molemmilla oma Super Sindy nukke, mutta jostain kumman syystä ne tuli molemmat sitten myytyä. Harmi.
Barbie and the Rockstars!

Suippi

Omia Pedigree Sindyjäni.
Snow Princess (1986) on lapsuudesta tuttu joka saapui nyt uudestaan, Portugalista asti :smiley::

Hevoshulluutta 70-luvulta ja 80-luvun alkupuolta:

Space Sindy 80-luvun alusta.

DarkJedi

Oih, nuo kärryt olisi mahtavat, heppa jo onkin.  :hbeat:

Tipitii

Heppatytöt kertakaikkisen suloinen rivistö  :hbeat:

Aliisa

Nuo hepat ja heppakärryt on tosi hienoja. :palvoo: Sindyn hepat näyttää olevan paljon "aidomman" näköisiä kuin Mattelin. Itelläni on yks ruskea heppa, jota oon aina luullut, että se olis Sindyn, mutten ole varma, kun siinä ei taida olla leimaa. Pitäs varmaan ottaa kuva. :cuteyes:

Jasmiina2

Ihana Snow Princess  :hbeat: En ole ennen sellaista nähnytkään. Meillä on yksi kirppikseltä löytynyt pallopää viimein siistitty ja puettu  :dance-to-the-groooowe:

HelloDolly

Ivla

On kyllä veikeännäköinen  :Look_Up: Näillä Pedigreen Sindyillä näyttää olevan kauniit, yksittäin erotellut sormet  :smiley:

Jasmiina2

Kappas, eipä ole tullut tuohon sormijuttuun kiinnitettyä huomiota, mutta  kieltämättä pitää paikkansa tuo Ivlan kommentti.  :D

Aliisa

Voi miten söpö tuo Jasmiinan kirppisneito. Ja hieno tuo lettikampaus. :peukku:

Jasmiina2

Täältä bdollin kirppikseltä ostettu Super Star Sindy on siistiytynyt. Alkuperäinen takki sattui löytymään laatikosta  :aplause: