Vuoden 2014 uutuuksia

Aloittaja Vivi, marraskuu 14, 2013, 21:46:06

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Ei mitään kovin erikoista pakko saada-kategoriassa  :D Harmittaa edelleen, ettei Basicseja enää tule  :gonna-cry:

kitecat

Lainaus käyttäjältä: whitney - helmikuu 15, 2014, 03:02:21

Vivi saako tuolta Collector -sivulta tilata kuka vaan vai ainoastaan BarbieFanClubilaiset?

voin vastava Vivin puolesta  :blush: Saa tilata. Paitsi et lähetys on vain Amerikkaan. Tarviit siis shipping buddyn, henkilön joka postittaa tavarat sulle. Ostokset siis menevät ensin shipping buddylle, joka lähettää ne sitten siulle Suomeen.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

whitney

:Look_Up: No voihan hitsi. Minulla ei ole ketään niin hyvää kaveria jenkeissä  :eieieiei: Ostan siis vastedeskin ebayn kautta kaiken. Onneksi on ebay  :cuteyes:

Vivi

:Look_Up: Noita samoja nukkeja on myynnissä myös muilla virallisilla :barbie: -diilereillä eli kannattaa selata tuota nettikauppoja-ketjua täältä: http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=183.0. Linkkasin nyt vaan tuon BC.comin sivun, kun ne uudet nuket on yleensä (nykyään ei enää välttämättä) olleet ensimmäisen esillä siellä.
If it makes you happy...

Vivi

Ja tässä esimerkki nukesta, josta ei hiiskahdettukaan BFC:ssa: Sports Illustrated Barbie.
Blondi nukkeikonimme on siis päässyt toiseen ikoniin. Kukin olkoon nukesta mitä mieltä vaan, mutta sanonpa, että kukkahattutädeillä on tuossa nielemistä!  ;) Tuolta löytyy myös hauska making of-video: http://youtu.be/_xT5KzbzkJY.

SI Barbie on ainakin tällä hetkellä target.com exclusive, mutta esim. The Doll Genie -nettikaupalla sitä on myös myynnissä. Toki kalliimmalla hinnalla, koska hekin ovat todennäköisesti joutuneet tilaamaan omansa target.comista. Nukkea tulee myyntiin myös bc.comiin.

If it makes you happy...

Alice

Noo, mä olen kukkahattutäti ja musta tuo SI Barbie on tylsä. Ja melkein yhtä muovisia ne monet muutkin SI-kansikuvatytöt ovat, barbie sopii hyvin joukkoon.

Behind the scenes -video oli hauskaa katsottavaa, harmi etteivät valinneet ryhmäkuvasta toista kasvomuottia SI Barbieksi!

Vivi

Tuo Barbie ei ainakaan pyytele anteeksi sitä, että uskaltaa näyttää hyvältä ja menee poseeraamaan sellaiselle lehdelle kuin SI, siitä tuo "unapologetic".  Mutta makuasiat on tosiaan makuasioita. :D Ja tuolla videolla oli minukin mielestäni monta upeannäköistä nukkea. Se vaaleahiuksinen Louboutin ois yksi sieltä kärkipäästä, jonka olisivat voineet valita tuoksi uikkaritytöksi. Ne Green Lantern Barbien kasvot vaaleilla hiuksilla ovat vaan niin kauniit.   :hbeat:
If it makes you happy...

whitney

Heh, minusta tuo SI Barbie näyttää ihan samalta kuin kaikki Playlinen hyllyn nuket  :D Lisäksi uima-asu on äärimmäisen sovinnainen. En tunne lehteä, mutta ilmeisesti kohun ainekset liittyvät lehden maineeseen. Kyseisen Barbien ulkonäössä ei ole ainakaan minun mielestäni ole mitään kohuttavaa tai erikoista :tongue:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: whitney - helmikuu 17, 2014, 21:16:17
Heh, minusta tuo SI Barbie näyttää ihan samalta kuin kaikki Playlinen hyllyn nuket  :D Lisäksi uima-asu on äärimmäisen sovinnainen. En tunne lehteä, mutta ilmeisesti kohun ainekset liittyvät lehden maineeseen. Kyseisen Barbien ulkonäössä ei ole ainakaan minun mielestäni ole mitään kohuttavaa tai erikoista

Jotakuinkin samanlainen reaktio minulla, koska en ollut koskaan kuullutkaan Sports Illustrated:ista... :)

Muista uutuuksista Fiorellan asu viehättää, mutta nukeissa ei toistaiseksi ole yhtään joka minua erityisemmin kiinnostaisi. Noita on aika hieno, mutta ei läheskään tarpeeksi hieno mulle tuohon hintaan. ;> Tavallaan kyllä ymmärrän Mattelin innon tarjota aina uusia versioita Oz-nukeista, koska käsittääkseni Ihmemaa Oz johdannaisineen on Amerikassa todella suosittu, melkein jonkinlaisen kansallissadun asemassa.

Uutuussivun SIS-nuket ovat kyllä pettymys... niveltämättömiä minimekkonukkeja, ja eihän prom-tanssiaisiin edes mennä tuollaisissa kai. :/

Vivi

Maistuisiko kiinalainen?  :tongue: Mattel on tehnyt Aasian markkinoille nuken kiinalaisesta Fan BingBingistä, joka laulajattarena ja näyttelijättärenä tunnetaan (ainakin jossain päin maailmaan, itse en ollut koskaan kuullutkaan!  :D). Mie tykkään, noita aasialaisia nukkeja kun ei voi olla koskaan liikaa ja jopa keltainen puku näyttää hyvältä. Muusakroppa ei varmaan ole monelle mieleen, mutta miusta tuo on kyllä kiva kokonaisuus.  Kuva vaan on aika heikkolaatuinen, nukke tuskin on ihan noin sininen...  :D

Niin ja sitä linkkiä kuviin ja lisätietoihin: http://dollsaga.wordpress.com/2014/02/22/barbies-new-star-power/

145 dollarin hintalappu on kyllä aika huikea...  :-\

Tuolta löytyy myös juttua tämänvuotisilta New Yorkin lelumessuilta: http://dollsaga.wordpress.com/2014/02/18/2014-toy-fair/
If it makes you happy...

Alice

Voi kun tuo Fan BingBing on kaunis  :cuteyes: En ole minäkään kuullut tästä näyttelijästä.
Nukesta en oikein voi sanoa vielä mitään, kuva on niin hämärä. Kasvoista pitäisi saada kunnon lähikuva  :smiley:

Flickrissä näin jollain Mattelin jostain intialaisesta Bollywood-näyttelijästä tekemän näköisnuken, joka oli kyllä tyrmäävä. Harmi etten muista nimeä. Sekin oli vain kyseisille markkinoille tehty, enkä onnistunut löytämään ebaystä sitä.

Lukaisin tuon Toy Fair -jutun, uudet Barbie Look-nuket kuulostaa mielenkiintoisilta.

Vivi

:Look_Up: Olisko Katrina Kaif Barbie? Uusin hänestä tehty nukke on on elokuvan Dhoom3 mukainen sirkustaiteilijatar. http://www.flickr.com/photos/18205259@N07/10959356745/. Sitä vois periaatteessa kysyä yhdestä intialaisesta lelukaupasta ja jos hinta ei oo ihan hirveän korkea, ni vois vaikka tehdä kimppatilauksen. Haluaisin itsekin tuon kyseisen nuken, sillä kun on ihan oma kasvomuottinsakin.  :cuteyes:
If it makes you happy...

Alice

Juuri tuo Katrina se oli! Kiitos Vivi  :hug: Mä olen mukana jos kimppatilaus järjestetään  :D

Milo

Molemmat on tooosi kauniita!
Mä voisin olla kans mukana jos hinta ei oo liian kova  :dance-to-the-groooowe:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Miepä laitain sinne kyselyä ja kerron sit tilanteesta!  :peukku:
If it makes you happy...