Vuoden 2014 uutuuksia

Aloittaja Vivi, marraskuu 14, 2013, 21:46:06

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Kartanon rouvat meille varmaan TaruisenAaveen kanssa ilmestyy muutaman kuukauden päästä  :D

TaruinenAave

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - syyskuu 14, 2014, 00:12:33
Kartanon rouvat meille varmaan TaruisenAaveen kanssa ilmestyy muutaman kuukauden päästä  :D

Mullakin oli jostain mystisestä syystä sellainen omituinen kutina...  :dance-to-the-groooowe:

Marianne

Mullakin on se ykkösenä noista, joten kai se pitää ainakin hankkia.  :cuteyes: :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Tinttufia

Mistress of Manor näyttää minusta ihan FR nukelta. Hyvällä tavalla  :D Luulenpa että hän tule olemaan aika suosittu, onneksi sain jo tuon Faraway Elfin itselleni.

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - syyskuu 14, 2014, 20:22:10
Mistress of Manor näyttää minusta ihan FR nukelta. Hyvällä tavalla  :D Luulenpa että hän tule olemaan aika suosittu

Niinpä, olen ollut muutenkin näissä Barbien uudemmissa kasvomuoteissa ja tyyleissä huomaavinani kaikuja FR-nukeista... kai se on se, mikä nykyään iskee. Ihan hienoja, joskaan ei ihan minun tyylisiäni. :> Kartanonrouvan konseptista tykkään kyllä joo, mutta ei ole niin erikoinen että ihastuttaisi ellei kasvomuotti ja -maali iske.

Haha, kirjan kannessa lukee Life in the Scream House. Arvostan Barbien itseironiaa!

Xara

Tuosta haunted-kartanonrouvasta tykkään tosi paljon. Sillä on kivan ilkeät kasvot! :devil:

Sen venetsialaisen vaatteista en minäkään tykännyt. Jotenkin ne helmikorut eivät mielestäni sovi sille.

Täti Monika

Mäkin kiinnitin huomion FR- vaikutteisiin, etenkin kartanonrouvassa  :cuteyes: 
Kaikilla noilla kolmella on kyllä erittäin hienoja yksityiskohtia (lähikuvat) ja noi markkinointikuvat yleisesti on makeita: erityisesti Keijun kuvausympäristö on silmiähivelevän kaunis  :hbeat:

( Mutta kun jostain pitää jupista niin jupisen taas niistä samoista asioista kuin joka vuosi uutuuksien kohdalla.......kroppatyyppi- kikkailua en käsitä: miksi jollain on ranteet ja käsivarret nivelletty muttei jalkoja tai toisinpäin. Miksei kaikkia voi vaan laittaa esim. pivotal- kroppaan, mitä haittaa siitä olisi? Ja sitten aivan pienimmille lapsille suunnatut vaikka tönkkökroppiin? Ja miksi toisille on ommeltu vaatteet päälle ( noistakin Keijulle)?  :head-to-the-wall: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

kitecat

Oi miten helpottavaa huomata, että kikään noista nukeista ei puhutellu mua  :peukku: Säästyy siis noi mun vähäiset rahani
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - syyskuu 15, 2014, 10:13:14
Mutta kun jostain pitää jupista niin jupisen taas niistä samoista asioista kuin joka vuosi uutuuksien kohdalla.......kroppatyyppi- kikkailua en käsitä: miksi jollain on ranteet ja käsivarret nivelletty muttei jalkoja tai toisinpäin. Miksei kaikkia voi vaan laittaa esim. pivotal- kroppaan, mitä haittaa siitä olisi? Ja sitten aivan pienimmille lapsille suunnatut vaikka tönkkökroppiin?

Ihmetyttää myös minua. Ymmärrän, että kaikki keräilijät eivät halua nivellettyjä, mutta sitä en ymmärrä että miksi Mattel pihtaa pivotaaleja niin, että tekee näitä vain joko käsistä tai jaloista nivellettyjä muusia. Tai sitten viime aikoina on näitä toiminnan naisia (Katniss, Katrina Kaif, jne) kyllä istutettu nivellettyihin kroppiin, joissa kuitenkin nivellys on kehnompi kuin fashionistan, koska torsoniveltä ei ole ja polvet ovat ns. vanhanaikaiset.

Pivotal-kroppa debytoi vuonna 2007, mutta tänä aikana on mun laskujeni mukaan julkaistu vain 13 (?!) nukkea, joilla on oikea pivotal-vartalo. En laske tähän esim. niitä nivellettyjä basicsejä, joilla oli fashionistan käsivarret ja torsonivel puuttui, eli niissä oli pivotalia vain jalat.

/vali

/olenkohan mä kirjoittanut melkein samansisältöisen viestin joskus ennenkin? Anteeksi jos toistan itseäni. :D

Adalmina

:Look_Up: Mutta eihän tommosesta asiasta voi valittaa liikaa!  :eieieiei:
Panostaisivat vaan kunnon pivotaaleihin. Tai ehkä ne laskelmoi sen varaan että kunnon nivelletyn nuken haluava joutuu ostamaan kaks nukkea saadakseen sen yhden täydellisen  ::)

Louhi

Kartanonrouvan tavarat kyllä kiinnostaisi.

avotuli

Eikä Mattelin väen tarttis kauaa lueksia keräilijöiden keskusteluja tajutakseen miksi ja mitä tarvitaan... ja miksi ostavat mokomat keräilijät Integrityjä.

/vali  :-\
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - syyskuu 16, 2014, 23:36:17
Panostaisivat vaan kunnon pivotaaleihin. Tai ehkä ne laskelmoi sen varaan että kunnon nivelletyn nuken haluava joutuu ostamaan kaks nukkea saadakseen sen yhden täydellisen  ::)

Hahah, on kieltämättä käynyt mielessä, että ehkä se on laskelmoitu kikka. Mutta mönkään menee, jos ei niitä kunnon nivellettyjä vaan tule että voisi edes ostaa...

(Laskin muuten väärin, on niitä sentään ainakin 14, koska olin unohtanut alvinaileyn.)

tokkopahka

Jos ymmärsin oikein niin näiden pitäis olla tulossa

Toivottovasti ne tulee ihan oikeasti myyntiin sellaisinaan (paitsi koukkukädet vois suoristaa  :chuckle:)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..