Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Daisy

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:32

« edellinen - seuraava »

myrva

Daisy on brittiläinen (9") muotinukke. Valmistus on lopetettu 80-luvun puolivälissä.

Muut (viisaammat) kertokaatteen enemmän...  :peukku:

DarkJedi

Adalia

Suunnittelija oli Mary Quant, 60-luvun ikoni hänkin.

Mulla oli lapsena yksi Daisy, mutta en tykännyt siitä kun se oli niin surullisen näköinen  :cuteno:
Life in plastic
It's fantastic!

harakka

Mä olin lapsena vähän nukkesnobi, ei kelvannut kuin Barbiet, Disco Girlsit ja Daisy (Daisyn "serkun" Havocin olisin kans halunnut jos semmonen olis löytynyt). Daisy oli hieno just sen takia että sen vaatteet suunnitteli oikea muotisuunnittelija :tongue:. Daisyllä oli myös hienoja huonekaluja, itse sain lapsena ruokapöytäpakkauksen, jonka esikuvana on Saarisen Tulppaani-pöytäryhmä.

DarkJedi

DarkJedi

Kirpparikierroksen tuloksena löytyi vuoden 1988 (  :shock: ) Suuri Käsityökerho lehti jossa oli suunnittelukilpailu Daisyn vaatteille. Minulla on ollut se lehti jossa on ne kolme voittaja- asua. Yksi oli collegeasu, toinen taisi olla morsiuspuku, kolmatta en nyt muista. Jotenkin minulla on ollut koko ajan sellainen muistikuva että lehti oli ihan 80- luvun alusta.  :eieieiei: Ilmeisesti Daisyä on myyty täällä täyttä häkää vielä tuohon aikaan. Yritän kuvailla tuon mainoksen joku päivä tänne. Ihan hyvät palkinnot siinä oli: Daisyn vaatekaappi, Missi- Daisy, Archie,...

Suippi

Tässä Havoc Daisy 70-luvulta:

MarjaanaS

Tuo Havoc on kyllä aarre! Miksi nykyään ei ole tytöille tuollaisia mimmejä? Konekivääri on vähän liikaa, mutta muuten aikamoinen äijä.
http://www.jasellesdaisypassion.com/havoc.html

ShoeCat

Mulla on Daisyja n. kymmenkunta, ja tuota Havoc Daisya kans joskus himoitsin. Se on kyllä aarre!  :peukku:

Suippi

Havocin pakkauksissa on tosi hienot krafiikat, ja noiden asuste-sarjojen nimet on justiinsa loistavia kuten "Music for murder" (ase viulukotelossa) ja "Swedish Incident" (konekivääri ja lasketteluvehkeet) :chuckle:
Itselläni ei ole muuta Havoc-osastoo kuin tämä.

Linkitän tähän galleriasta yhden kansioni jossa annetaan uusi elämä eräälle Daisy-nukelle. Kyseessä kirppikseltä löytynyt parturoitu yksilö. Daisy on siinä mielessä kiva rerootattava että hiustuppoja ei tarvita hirveitä määriä :smiley:
http://www.thebdoll.com/kuvagalleria/thumbnails.php?album=85

ShoeCat

Havocissa on girl poweria!  :peukku:

Tulipas nätti tuosta rootatusta Daisysta.  :cuteyes:

Aliisa

:Look_Up: Tosi nätti rootattu Daisy tosiaan. :peukku:

DarkJedi

Tuossa Suuri Käsityökerholehdessä 12/88 julkaistut Daisyn vaatesuunnittelukilpailun voittaja- asut. Lehdessä on kaavat noihin kaikkiin, saas nähdä koska ehtisi ommella.  :D

DarkJedi

ShoeCat

^ Niin on!  :peukku:
Enpä tiennytkään että Suomi-verkkapuvulla varustettu Daisy on olemassa, sekä "Lappalais-Daisy"...  :smiley: