Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Daisy

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:32

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Lappalaisversio on varmaankin joku matkamuistonukkeviritelmä. Niin kuin barbiekin
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Surffaillessa löytyi tälläinen sivu jolla onkin sopivasti näytillä viisi minulla ollutta Daisya:

http://www.mydaisydoll.20m.com/photo_3.html

Daisy with garden swing (hame ja keinun lauta on tallella), ballerina (tallella on alkuperäinen nukke mustetta naamassaan, tutu ja tossut ilman nauhoja), ratsastaja (nukke ja kaikki vaatteet myyty, onneksi on löytynyt jo pari "uutta" tilalle), Pop Star (alkuperäisestä tallessa vain toppi. Takaisin on ostettuna kaikki muu paitsi tuoli) ja rullalautaileva Daisy joka on tallella vartaloa vaihtaneena kun alkuperäisen kuminauhat oli ihan lopussa. Asun vaihdoin kaverin siskon kanssa niin että minä sain punaisen asun. Siitä on tallessa paita, kypärä ja rullalauta.

Eilen löytyi kirpparilta Daisy 50 sentillä sekä keltainen "vihannestiski" jossa ei ole mitään merkintöjä. Muistelen hämärästi että se olisi Daisyn, nyt etsin varmennusta netistä.

Ivla

Kuulostaa mahtavalta löydöltä, DarkJedi  :aplause:

Jasmiina2

Havoc joka ei oikein viihdy mekoissa oli innoissaan, kun Xaran järjestämästä miitistä tuli kotiin housupuku  :smiley:

Aliisa

Ihana Havoc Jasmiina2:lla. :palvoo: Mistä olet sen ostanut? Varmaan aika harvinainen. Tietääkö kukaan, myytiinkö noita Suomessa?

Jasmiina2

Ebaysta Havoc on ostettu. Muistaisin että brittien ebaysta. Kyllä niitä välillä näkee myynnissä, mutta hinnat saattavat olla melko korkeita. Silloin tällöin näkee kyllä ihan siedettävissäkin hinnoissa olevia Havoc nukkeja.  :smiley: Sitä en tiedä että onko näitä Suomessa myyty.

karrieerik

Yöllinen ratsastusretki :photo:

ShoeCat

^ Kaunis ja tunnelmallinen kuva, karrieerik!  :cuteyes:

karrieerik

Kiitoksia :D huomasin myöhemmin, että Daisyn toisen silmän ympärys on violetti :eieieiei: jonkinlaista tussia ilmeisesti.

Jasmiina2

Onpas söpö Daisy ja hieno valaistus  :cuteyes:

karrieerik

:Look_Up: Valaistukseen käytin kahta kynttilää, tulee mukavan lämminsävyisiä kuvia :cuteyes:

Kuutar

Mun eka muotinukkeni oli Daisy, sain sen joululahjaksi. Olisiko vuosi voinut olla -86 tai jotain sinnepäin? Vaalea, saparopäinen hiihtäjänukke. En muista oliko sillä hattua, mutta punainen tikkihaalari oli, paksu raidallinen kaulaliina myös. Kai sillä monotkin on ollut? Muistelen, että sukset ja sauvat olisivat olleet siniset? Samana jouluna minäkin sain ekat sukseni, ensin puin nukelle varusteet ja sitten lähdin itse ulos hiihtää räpeltämään. :D

Muoks: Google löysi kuvankin. http://www.jasellesdaisypassion.com/boxed.html , toiseksi viimeinen kuva.

Ivla

Oi, ihana tarina Kuutar! Ensimmäistä muotinukkea ei ikinä unohda, ja parhaisiin liittyy rakkaita muistoja  :cuteyes: Ja olipas Daisysi suloinen  :Look_Up:

Xara

Kuinka hyvin Daisyn tukka kestää silitys- tai suoristusrautaa? Minä löysin pitkätukkaisen Daisyn, jonka kuontalo on aivan hirveässä rastakunnossa. Hoitoaineesta ja harjasta ei ole mitään iloa. Ajattelin seuraavaksi näyttää tuolle silitysrautaa, mutta onko jollakulla huonoja kokemuksia varoitukseksi? :D

DarkJedi

Ainakaan kuumavesikäsittelyä ei kestä vaan vanuttuu mitä on netistä löytänyt muiden kokemuksia.

Varovasti kostean liinan läpi höyryttämällä ei varmaan saa enää pahempaa vahinkoa aikaiseksi?