Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Daisy

Aloittaja myrva, joulukuu 06, 2012, 01:41:32

« edellinen - seuraava »

michelle

Joo, se on tuo oikeanpuoleinen Daisy. Ja Daisy on sittenkin ! Kiva!

Minulla on näitä muistaaksen jopa kaksi lapsuudesta.

Jos jollain olisi ehjä Balleriina Daisy myytävänä, olisi kiva ostaa. Ihan nudenakin kävisi hyvin.

sininen

Urkuja sai myös vakuumipakkauksessa, jossa tuli soittimia, kuten kitara.

Illuusia

Kiva, kun täällä on Daisy-keskustelua :smiley: Iidula, tuo bolero löytyy pakkauksessaan liivin kanssa googlaamalla simppelisti, että Disco girl bolero.

Michelle, kuvailemasi nukke on Space Daisy, ja puuttuu kokoelmistani. Jos myyntiin löytyy, olisipa tosi kiva, tai vaihtoon. Minulla on kymmenittäin Daisyjä, joista suurin osa on balleriinamallia, ja tossujakin taitaa löytyä useita. Balettiasun bodeista ja tutu-hameista en nyt muista, löytyykö ylimääräisiä, mutta myyntipinossa saattaa olla yksi hame. Space Daisyn jos saisin, vaihtoon löytyisi nukkeja kyllä aivan parhaasta päästä :)

Aliisa

Facebookin ryhmässä "Muotinuket - Fashion Dolls" oli vähän aika sitten myynnissä Disco Daisy nimellä nukke, jolla on juuri tuo Michellen etsimä mekko päällä. Ilmeisesti keltaiset hiukset ja keskellä vihreä irokeesi.

Illuusia

Aliisa, niin oli ja huolehtivaiseen kotiin meni :) Harmillisesti myynti-ilmoitus siellä poistui kovin pian ja en ehtinyt saada vastausta kysymykseeni. Nukkeja olisi ollut kiva katsella tarkemminkin :)

Näitä Space Daisyjä on kaksi erilaista, joista se toinen minulla onkin. Sen hiukset ovat violettipinkkikeltaiset ja istutettu aika normaalisti. Toinen on tämä mohikaanityyppi hauskoine mekkoineen :) Keltavihreissä hiuksissa on vielä ohimoilla vaaleanpunaiset raidat. Space Daisy olisi ihanin löytö, johon voisin kirppikseltä kuvitella törmääväni :hbeat:

Aliisa

Kyllä se ilmoitus mulla vielä näkyy, tässä:

https://www.facebook.com/groups/633663340109774/permalink/754511741358266/

Ja tässä se Daisy-kuva:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13576697_10154281882002418_3590483730689020454_o.jpg

En tiedä toimiiko nuo linkit, Facebookiin pitää olla varmaan kirjautunut ja ryhmän jäsen, että näkyy.

Illuusia

Aliisa, kiitos! Enpä tiedä, miksi en eilen löytänyt ilmoitusta enää, mutta nyt löysin sekä linkkisi kautta että muutenkin :)

Silky

´70-l Daisy-mainos, oli Ilta-Sanomissa:
Daisy ad by Silky, on Flickr

Ja pari Daisya ´80-luvulta  :cuteyes:

Daisy, 1980´s (Mary Quant) by Silky, on Flickr

Daisy 1980´s (Mary Quant) by Silky, on Flickr

Tämä sai uuden tukan kun löytyi kirpparilta kaljuna  :peukku:
Daisy 1980´s (Mary Quant) by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Aliisa

Voi kun joku keksisi sen aikakoneen. Menisin katsomaan tuota Daisy-esittelyä. :Awww: Muutenkin on niin huterat muistot Daisyistä lapsuudessa. Muistan, että yhdessä kaupassa oli tarvikkeita ja ehkä vaatteitakin, jotka sopisivat Daisyn värimaailmaan. Mutta en enää ole varma oliko ne Daisyjä. Tämä oli siis varmaankin vuonna 1990 tai 1991, jolloin kävin varmaan ensimmäisen kerran leluosastoilla katsomassa nukkeja. Myytiinköhän tuolloin enää Daisyjä missään Suomen kaupoissa? Muistaisin, että ne viimeiset boksit oli tuohon aikaan ja kerkesin just näkemään ne ennenkuin loppuivat kokonaan kaupoista. Mutta on myös mahdollista, että muistan väärin.

Silkyn Daisylle sopii hyvin punaiset hiukset. :blush:

sininen

On hyvinkin ollut Daisyja vielä 1990 ja 1991. Ei leluja tuohon aikaan alennettu niin kuin tänä päivänä. Viimeksi taisin nähdä Daisyn kylpyammeen kaupassa 1997.

Merineiti

ihanan söpöjä, hieno uusi tukka :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

sylvi

Onko daisyn kaikissa vaatteissa joku valmistuslappu yleensä?

Illuusia

Joissakin on paperinen lappu, jossa punaisella Made in Hong Kong isoin kirjaimin, usein ei mitään :) Paperilaput kestävät jopa pesun tai ovat ainakin minulla kestäneet.

Aliisa, muistelen, että kuulin 90-luvun puolivälissä juttuja vielä löytyneistä Daisy-pakkauksista ja kaupoista, joista niitä oli löytynyt. Minullekin kulkeutui mutkan kautta muutamia. Kuulosti niin unelmalta, kun joku kertoi löytäneensä pinon Daisyn vaatepakkauksia ja oli ostanut kaikki. Vieläkin unelmoin, että löytäisin avaamattoman pakkauksen kirppikseltä :DDD Vaikka on minulla niitä jo ihan sopivasti itselläni.

Lapsuudessani en juurikaan päässyt lelukauppoihin. Isoissa kaupungeissa käytiin harvoin ja silloinkaan me lapset emme käyneet ostoksilla, vaan tietysti äiti, joka hankki joululahjat ;) Sen sijaan vietin ison osan lapsuudestani kirjakaupoissa ;) Niissäkinhän oli usein leluja. En siis muista nähneeni minkäänlaisia kauppojen nukkehyllyjä lapsuudessani, mutta perhe ja sukulaiset kyllä pitivät huolta, että nukkeja minulla riitti :)

Jasmiina2

Daisy Long Legs tuli synttärilahjaksi. On muuten paljon isompi kuin tajusinkaan. :D Ehkä Moxie Teenz nukkejen kokoa tai jopa hieman isompi.

Jasmiina2

Tällainen Daisy tuli synttärilahjaksi.  :D