Dioraamat

Aloittaja Marianne, joulukuu 09, 2013, 21:26:33

« edellinen - seuraava »

Alitsa

Ootas kun kaivan kutistuskoneeni esiin ja muutan itseni 1:6 kokoon. Haluan kylpemään tonne kylppäriin, kun se on niin hieno ja kodikas!  :smiley: Lupaan etten käytä vessaa.  :rofl:

We Girls can do anything!

Marianne

Mä tykkään dioraamoissa juuri siitä, että niissä on paljon pikkutavaraa ripoteltuna ympäriinsä, niin kuin oikeassa asunnossa. Näyttää todella kodikkaalta.  :cuteyes: :hbeat:

Tuo amme siis tuli allastason mukana? Mulla on sellainen versio tuosta Modern Comfort -kylppäristä jossa on suihku. Eli tällainen: http://www.ebay.com/itm/Modern-Comfort-Barbie-Sized-Dollhouse-Furniture-BathroomNew-/251438907421?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8aed401d

En tiennyt että siitä on ammeversiokin olemassa.  :shock: Tuo näyttää niin sopivan kokoiseltakin vielä. Mä olen usein pettynyt Barbien ammetarjontaan, kun kaikki tuppaa olemaan liian pieniä ja pinkkejä. Siksi hankin nukeilleni keraamisen ammeen, joka on tehty Tonner-koon nukeille. Se näkyy sivulla 2.  ;)

Tänään mulle tuli Blip Toysin amme, johon mahtuu ainakin kolme Barbie-koon nukkea - on kuin mikäkin kylpylän poreamme!  :D Oli pakko ostaa kun näin sellaisen tuolla Flickr-käyttäjällä: https://www.flickr.com/photos/aneky/8165470469/
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Ihana kylppäri Ninni! Tykkään myös tuosta värikkäästä kaakelista.

Kävin katsomassa tuon Auroran linkkaaman kuvan Flickrissä ja ohoh  :D

Tipitii

Ninnillä mukavan oloinen ja näköinen kylppäri.

Kyllä tuolla kelpaa vaahtokylvyistä nautiskella  :smiley:

Lainaus käyttäjältä: Letizia - maaliskuu 23, 2014, 20:03:11

Onko Tipitiin olohuoneennurkan huonekasvi muuten joku valmis tekokasvi vai mikä, ei kai sentään oikea kasvi? Näyttää vähän hurjalta, lonkeroiselta, mutta hurjan tyylikäs!

Kiitos vaan, on ihan muovinen tekokasvi, tarttui jostain taannoin mukaan  :smiley:

Ninni-doll

Oi, minä taas oisin halunut suihkun enkä ammetta.mulla on barbien ammeita 5

Tipitii

Vintage Suzy Goose laatikostosta kaksi vierekkäin, modernin oloinen soffapöytä  :smiley:

Muut pikkuhilpetöörit sitä ja tätä e-kaupasta ja kirppareilta löydettyä yms - pienet hopeiset norsut muistaaksein jonkin sortin helmiä. Kynttelikkö rementtiä.

whitney

Aivan mielettömän hieno teekattaus siellä pöydässä! Todella tyylikästä!

Tipitii

Ponytail #5  :barbie: n puutarhanurkkaus

HelloDolly

Toi puutarhanurkkaus on aivan ihana!  :hbeat: Ihailin sitä jo tuolla flickerin puolella aiemmin.  :cuteyes:
Mistä olet hommannut noita kasveja? Ovat niin aidon näköisiä ja mittakaavakin ihan presiis.

avotuli

Taas kerran mainio kuva! Erittäin aito tunnelma, Barbie on viherpeukalo!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

Upea viherhuone, kerrassaan!  :aplause:
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

Ihania dioraamoja kaikilla  :aplause:!

Milli: Kiitos syöttötuolivinkistä!

Marianne

Nuo kasvit on niin upeita! Mulla on aina ollut hankaluuksia löytää kasveja Barbie-koossa. Pitäisi kai ostaa jotain tekokukkia ja silputa ne pienemmiksi.

Victorian kotistudiota on näkynyt jo jonkin verran nukketarinassani, mutta nyt se vasta alkaa näyttää säälliseltä kun sain pystytettyä kolmannen seinän ja laitettua julisteita ja muita kuvia seinille. Pitää vielä tehdä ainakin verhot ja miksauslaite pöydälle. :chuckle: Mulla on tämä koko ajan tietokonepöydälläni, joten ei tarvitse purkaa ja kasata aina uudestaan kuten toisia dioraamoja. Tuo oviaukossa näkyvä musta juttu onkin tietokoneen näyttö. Ikkunoiden takana on oikea ikkuna ja metsä.  :D

Victorian ranskalainen basisti Simon tässä kyselee väripatruunoita printteriin, kun värit loppui kesken ja jäi osa kuvista printtaamatta.  :blush:

Simonilla oli sen verran karkeat puheet naapureille, että Victoria toruu ja päätyy lopulta hakkaamaan päätään seinään.  :rofl:

Tuolla voi lukea minkä takia: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157646876058244
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Ooh sanon minä vuorostani  :D

Merineiti

veit sanat suustani, ninni-doll, aivan siis todella hieno, tuolla on jo enemmän yksityiskohtaa kuin monessa täysikoon kotistudiossa...
ja nuo ikkunat on hieno yksityiskohta.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;