Dioraamat

Aloittaja Marianne, joulukuu 09, 2013, 21:26:33

« edellinen - seuraava »

Tipitii

Mukavan näköinen köökki - tykkään erityisesti pöydästä ja tuoleista.
Kisuli näyttää olevan siellä ihan kotonaan  :smiley:

Marianne

Upea keittiö! Ja liitutaulu on hyvä idea... Mä olenkin miettinyt mistä sellaista saisi.  :peukku:

Tuota Modern Comfort -keittiötä on saatavilla punaisena, pinkkinä ja vaaleansinisenä, ja myös kahden, kolmen ja neljän huonekalun yhdistelminä. Ja sitten on vielä tuo yhdessä linkissä näkyvä setti, jossa on ruokapöytä ja joku ylimääräinen kaappi vielä. Mulla on tuo samanlainen punainen kolmiosaisena. Harkitsen tosin myyväni sen pois, koska mulla on se neliosainen vaaleansinisenä. Se näkyykin tämän ketjun alussa osana Sybilin keittiötä!  ;)

Lisäksi mulla on Modern Comfort -sarjan kylppäri ja olohuone. Niiden paketeissa tosin luki Sweet Home Loving, vaikka eBay-listauksessa oli se Modern Comfort. En muista mitä keittiöiden paketeissa luki. Tahtoisin kovasti vielä sen kodinhoitohuoneen! Mutta en pidätä hengitystä sitä etsien, kun kylppärinkin löytäminen oli niin kiven takana. Ja olohuoneen olemassaolosta en edes tiennyt vielä pari kuukautta sitten.  :D

Tuolla näkyy sen olohuonesetin tv-kaappi: https://www.flickr.com/photos/roville_dioramas/8094766750/in/photostream/ Ja se näköjään liikkuu myös nimellä Goldlok. Mulla on tuosta violetti versio.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

Saarijärven halpahallissa oli silloin aikoinaan myös kylppäri ja makuuhuone samaa sarjaa, mutta niistä en tykännyt ihan niin paljon että oisin ostanut.  :smiley:  Kylppäri taisi olla ihan hieno kyllä.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Aivan mahtava keittiö Millillä  :shock: Kyllä tuolla kokkailla kelpaa. Kaikki on niin viimeisen päälle. Ja ihanat värit  :cuteyes:

Letizia

Viime viikonloppuna oli tarjolla teetä ja mustikoita.

Tipitii

Olohuoneen nurkkausta ....

Nopea lamppu, snapsilasi ja muffinsivuoka päälle  :smiley:

Marianne

Ai miten hieno lamppu tuli helposti!  :peukku:

Ja Letizialla on tunnelmalliset mustikkateet. Kiva idea käyttää nukkekotikoon mattoa pöytäliinana.  Mulla taitaa olla sama matto isompana.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alitsa

Ihania huoneita ja asetelmia. Kertokaahan Letizia ja Tipitii, kuka on teidän huonekaludiilerinne? Pöytä- ja sohvakalustot ovat todella hienoja (pinkki on kiva väri, mutta liika on liikaa)!

Ja kuka onkaan Letizian tumma kaunotar, todella tyrmäävä!
We Girls can do anything!

Vivi

Tää on varsinainen kuolausketju!  :D Aivan ihania oivalluksia ja sisustuksia. Minulla kummittelee päässä ajatus, että olisin nähnyt tuota keittiösettiä myynnissä myös Hämeenlinnan Lelushopissa. Voi olla, että muistan väärin, mutta joku keittiösetti siellä kyllä oli...
If it makes you happy...

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Alitsa - maaliskuu 20, 2014, 01:22:56
Ihania huoneita ja asetelmia. Kertokaahan Letizia ja Tipitii, kuka on teidän huonekaludiilerinne? Pöytä- ja sohvakalustot ovat todella hienoja (pinkki on kiva väri, mutta liika on liikaa)!

En tykkää minäkään pinkeistä kalusteista  ;)
Valkoinen soffa ja tuoli on jotain Mattelia (muoviset) - en sen kummemmin tiedä, kalusteet
on mulla lainassa siskontytöltä  :smiley:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Alitsa - maaliskuu 20, 2014, 01:22:56

Ja kuka onkaan Letizian tumma kaunotar, todella tyrmäävä!

Kiitos! Tuo ruokapöytäkalusto on MiniChairilta (https://www.etsy.com/shop/miniCHAIR). Kalustekauppalinkkejä-ketjusta löytyy lisää diilereitä. ;> http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=1334.0

Tumma leidi on Malibu Christie laihemmansorttisessa Fashion royalty -vartalossa. :) Vaatteet ovat Momokon ja koru peräisin kropanluovuttajalta.

Onko Tipitiin olohuoneennurkan huonekasvi muuten joku valmis tekokasvi vai mikä, ei kai sentään oikea kasvi? Näyttää vähän hurjalta, lonkeroiselta, mutta hurjan tyylikäs!

Ninni-doll

Tässä tuo minun Modern Comfort-kylppäri johon kuuluu tuo amme ja allastaso. Kuva on vähän sekava kun täynnä pientä kirjavaa rompetta

Milo

Tosi kiva kylppäri Ninnilla.  :peukku:
Tykkään just tällasista dioraamoista joissa on paljon kaikkea ja aina löytää jotain uutta kuvaa katsellessaan.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

whitney

Upea ja ihan aidonoloinen kylpyhuone! Kaakelit ja kaikki, ihan viimeisen päälle!

kuuma92

Upea kylppäri    :smiley: