Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Momoko

Aloittaja harakka, joulukuu 08, 2012, 19:59:54

« edellinen - seuraava »

harakka

Momoko on japanilainen muotinukke, jonka Namie Manabe suunnitteli Petworksille 2001. 2004 leikkikaluvalmistaja Sekiguchi osti Momokon oikeudet, mutta edelleenkin myös Petworks tekee Momokoja. Tässä muutama näytekappale minun kokoelmasta. Momoko on ehkä lapsuusajan Barbien kanssa minulle rakkain nukke.

Alice

Onpa söpö jengi! Varsinkin tuo brunetti kiharapää takarivissä. Kropat näyttää kivasti nivelletyiltä.

Jasmiina2

Skip to the Sunlight Through Trees Momoko.

Täti Monika

Harakalla melko näyttävä Momoko- kokoelma  :shock: ( vai onko siis vain osa??)
Jasmiinalla mietteliäs neitonen, varsin suloinenkin  :cuteyes:

Mulla on ollut Momoko- kuumetta jo jonkin aikaa  :smiley: Yhtään en siis vielä omista. Käykö näille Barbien vaatteet ihan yks yhteen?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Ompa suloisia  :cuteyes: Olisi mukava nähdä lisää kuvia harakan kokoelmasta. Jasmiina2:sen kuvan nukella ihana stailaus ja asettelu  :hbeat:

Jasmiina2

Momokot on selkeästi pienempiä kuin perus Barbiet. Sanoisin että ovat ennemmin Skipperin kuin Barbien kokoluokkaa.  :smiley: Itse tykkään Momokojen vaatteista tosi paljon. Omistan vasta 2 nukkea, mutta ihan vaatteidenkin takia olisi kiva saada lisää.  :cuteyes:

Vivi

Miulle tulee Momokoista mieleen semmoset vakavamieliset teinitytöt. Semmoset, jotka pohtii maailman syntyjä syviä illat pitkät. Kirjallisuus ja luontokin ovat heillä lähellä sydäntä.  :smiley: Nuket ovat todella sieviä ja vaatteet kauniin yksityiskohtaisia ja laadukkaan näköisiä. Mukava nähdä, että näitäkin löytyy useammasta kokoelmasta.
If it makes you happy...

Tinttufia

Minulla on kaksi momokonukkeja...

Wake-up

Tuntematon neiti, nukella on peruukki ja oikeat hiukset on pois nypitty.

Täti Monika

:Look_Up: Ihania ovat  :cuteyes:
Vivin oiva luonnehdinta Momokoista vastaa aika hyvin omaakin mielikuvaani  :smiley:

Olisiko jonkun Momokoja ja barbeja omistavan mahdollista ottaa vertailukuvaa kropista, siis niin että nakuina vierekkäin? Jos vaikka fashionista- kroppaiseen vertaisi?

Tinttufia

Täti Monikan pyytämä kuva

Momoko nukke Kurhn mekossa

DarkJedi

Erehdyimpä goglettamaan kuvia ja ei olisi pitänyt.  :head-to-the-wall:

Ihan liikaa ihania nukkeja.  :hbeat: Näissä kun on näköjään juuri minun makuun olevia gootti/ punkhenkisiä nukkeja.

Täti Monika

Kiitos paljon Tinttufia, kuva selventää kokoeron hyvin. Suurin ero näyttäisi olevan lantion leveydessä, joten samoja yläosia voivat kaiketi käyttää?

Ivla

Tinttufialla jälleen valloittavia ulkokuvia  :aplause:

Siama

Mulla on jokunen Momoko mekko ja yläosa ja ne sopii Poppyille, Dynyille ja Misakeille.. Eli muusakokosille... Mutta uskoisin, että menisi myös fashionistain kokoon...

Housut ei mene hyvin muusakokosillekaan.

Momokoilla on UPEITA vaatteita!!! Tahtoisin ne kaikki kuteet ja popot!  :peukku:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Letizia

Momoko! \o/ Tykkään tosi paljon, ja vaatteet ovat tosiaan ihania. Mä en ole kyllä juurikaan kokeillut Momokon vaatteita Barbielle/fashionistalle (toisin päin kylläkin), koska en halua ottaa riskiä että vaatteet venyvät. :)

Minusta Momokoja vaan on vaikea kuvata. Ne näyttävät kuvissa herkästi jotenkin litteiltä, vaikka todellisuudessa ovat paljon kauniimpia. Tässä kuitenkin pari kuvaa nukeistani, osa otettu tänään ja osa ikuvanhoja. Näistä tuli nyt lähinnä naamoja valkoisella taustalla.

Milk Tea Party (mustatukkainen spesiaaliversio, normaalilla on kihara punainen tukka)

Night Peacock, Petworksin "Close-clipped sheep" -sarjaa, jolla PW:n nykymomokot kulkevat. Tämä on mun ainoa ccs tai ylipäätään Petworksin momokoni ja on ollut minulla vuodesta 2011 jolloin julkaistiinkin... ja tänään ensimmäisen kerran kuvasin sitä! Noh... parempi myöhään kuin...

Villemo & Misha-kissa :> (Everyday B-girl)

Ja vanha suosikki Evie (Midnight Crossing). ♥

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - helmikuu 21, 2013, 21:01:24
Tuntematon neiti, nukella on peruukki ja oikeat hiukset on pois nypitty.

Tinttufian peruukkineiti näyttäisi olevan Groovy Baby. :) Sama nukke kuin Harakan aloitusviestin kuvassa laitimmaisena vasemmalla alkuperäisissä vaatteissaan. Minulla on myös sama nukke rerootattuna.

Linkkejä virallisille sivuille, jos joku niitä etsii:

Sekiguchin Momoko: http://momokodoll.com/lineup/index.php
Vanhat Petworksin nuket: http://www.petworks.co.jp/doll/english/mmk/doll.shtml
CCS: http://www.petworks.co.jp/doll/ccs/collection/