Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Momoko

Aloittaja harakka, joulukuu 08, 2012, 19:59:54

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Ihana keinutuoli.  ^^ Meidän Momokoistamme toinen oli tänään mukana piknikillä ja otti muistoksi muutamia kesäkuvia.

Kukkia tuli katseltua.

Auringossa tuli lekoteltua.

Puissakin tuli kiipeiltyä.

Ivla

Kiitos! Kirppislöytö on kyseessä. Hieno kesäinen kuvasarja  :Look_Up:

HelloDolly

harakka

Innostuin pitkästä aikaa hankkimaan uuden Momokon.
http://petworks.ocnk.net/product/883

Onneksi olin kahdeksalta myynnin alkaessa täydessä valmiustilassa. Oli loppuunmyyty alle seitsemässä minuutissa. :faint:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: harakka - tammikuu 13, 2016, 08:15:49
Innostuin pitkästä aikaa hankkimaan uuden Momokon.
http://petworks.ocnk.net/product/883

Onneksi olin kahdeksalta myynnin alkaessa täydessä valmiustilassa. Oli loppuunmyyty alle seitsemässä minuutissa. :faint:

Samoin minä. :D

Marianne

Onpa kivan näköinen Momoko! Mä tykkään juuri noista lyhyttukkaisista Momokoista eniten. Itselläni on kaksi lyhyt- ja kaksi pitkätukkaista.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

Tosi kivan näköinen tosiaan. Kasvot ja hiukset sopii jotenkin kivasti yhteen.  :cuteyes:

Nutti

Voi taivas, pitikö mun tulla kattomaan tätä ketjua... Itse nukesta en ole ollut niinkään kiinnostunut, jotenkin nuo nivelet on niin kolhon näköiset, mutta noi vaatteet on ihan mielettömän hienoja!  :faint: Ja näyttää nukkekin sievältä peittävämmissä vaatteissa.

Letizia

Pidän tästä nukesta tosi paljon. :> Pukeutumistyyli on vielä hieman mietinnässä.

Adalmina

Ihana mekko!  :shock:  :hbeat:
Omaa tuotantoa varmaankin?  :smiley:

Letizia

Adalmina, kiitos, mutta mekko ei ole omaa tuotantoa vaan Clear-Lanin. :)

Alice

Ihana uusi mustatukkainen tyttö Letizialla! Ja mekko on minunkin mielestä tosi kiva, miten en ole tuota bongannut Clear-Lanin sivuilla.

Jasmiina2

Clear-Lanin vaatteet on tosi kivoja ja tuo mekko sopii hyvin tuolle tummalle Momokolle.  :cuteyes:

Letizia

Kiitos Alice ja Jasmiina2!

Hmmm-m, pitkästä aikaa olisi myös Sekiguchin linjalla nukke joka houkuttelisi, Tartan Syndrome. Kasvoista ja hiuksista tulee melkolailla mieleen kymmenen vuotta sitten ilmestynyt Dramatic Bride, paitsi että tällä uudella luultavasti on tukka laadukkaampaa materiaalia ja uudenmallinen rintakehänivel. Ja mullahan on se Dramatic Bride, niin että en yhtään tarvitsisi melkein samannäköistä, mutta kun...

Ivla

Todella kaunis kuva hienosti stailatusta ja upeasta nukesta, Letizia!