Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Momoko

Aloittaja harakka, joulukuu 08, 2012, 19:59:54

« edellinen - seuraava »

Marianne

Mä päädyin ostamaan sen 14NY:n mihin laitoin linkin, sekä Ambivalent Girlin myös. Tilasin myös kenkiä ja pari vaatekappaletta. En ole tosin vielä saanut laskua tuolta Petworksiltä. Sähköpostiin tuli automaattinen viesti, jossa luki että maksun voi lähettää heti PayPalin kautta, tai sitten odottaa että ne lähettää laskun muutaman päivän kuluessa. Mieluummin odottelen sitä laskua, etten tule sitten maksaneeksi ylimääräistä jos vaikka joku juttu olisikin myyty loppuun.  :tongue:

Pahuksen kalliita noi jotkut Momot kyllä on. En edelleenkään tajua mikä niissä maksaa niin paljon.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Minulle on Petworksiltä ostaessa tullut automaattisesti Paypal-maksulinkki kun ostos on tehty, mutta olen toisaalta ostanut kerralla vain yhden nuken. Ehkä systeemi ei osaa laskea yhdistettyjä postikuluja automaattisesti?

Joo, ovat ne kyllä pahuksen kalliita... Periaatteessa olen sitä mieltä, että Petworks/CCS-Momokot ovat yksinkertaisesti liian kalliita suhteessa siihen mitä rahalla saa, ja periaatteessa minua ärsyttää maksaa paljon ekstraa siitä, että nukke on harvinainen, ts. että sitä on tarkoituksella tehty pieni erä. Mutta Momoko on se, jonka kohdalla joskus naksahdan. Momokon imago iskee minuun eri tavalla kuin useimpien muiden muotinukkien, tunnen jotain sielunsympatiaa. :3

Olen tuijottanut tätä kuvaa

http://www.flickr.com/photos/45424247@N08/11514936686

antivillaantumismielessä, koska oikeastaan en tykkää tuosta rottamaisesta tukasta ollenkaan. -__- Mutta nuo silmät ja kulmat...!

Ivla

Oi, onpas Letizian Birka upean dramaattinen ja erilainen Momoko :hbeat:

Letizia

Kiitos Ivla! Minustakin se on kiehtovan erilainen tapaus Momoko-joukossa.

Tässä syksyinen Villemo tylsäposeeraa keittiön pöydällä (ennen kuin vaihdan sille keväisemmät vaatteet).

Alice

Kiharapehko  :hbeat: Villemon asussa on kivat sävyt.

HelloDolly

On kyllä ihanan sähäkkä tukka! Asu on mukavan värikäs!  :cuteyes:

Jasmiina2

Jipii! Kesä tulee  :aplause: hihkuu Momoko.

Letizia

Kesä on tosiaan tullut! Nti. Mesimarja vilvoittelee sinisessä kesäkodissa.

Sitten toisekseen en tiedä, mitä typeryyksiä oikein lätisin kun yritin olla ostamatta FLC:tä.

// toimimaton kuva poistettu

Jasmiina2

Mesimarjalla on ihana asu  :cuteyes:

Milo

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Suloiset ja kovin keskenään erilaiset Momokot :cuteyes:

Marianne

Ihania!  :hbeat: FLC muistuttaa näyttelijä Ellen Pagea. 

Mullakin on pari uutta Momokoa, mutta en ole tullut vielä kuvanneeksi.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Kiitos! :> Ovat tosiaan melko erilaisia keskenään nämä kaksi.

Tässä vielä kaikki momokoni sunnuntaina otetussa rivikuvassa... se näkyy forumin leveysrajoitteen takia aika pienenä ainakin minun näytölläni.

avotuli

Sangen herkullinen ryhmäkuva :drewl:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Ujjui, mitä karkkiherkkua!  :hbeat:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -