Uusia Silkyjä

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 16:27:48

« edellinen - seuraava »

Silky

Kiitos, tää on ihana  :cuteyes: Punapäät yleensä on...  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Hunajasieni

Voi että kun on ihania silkkejä kaikilla, jotenkin nämä boksikuvat herättää himoja ihan hirveästi hankkia oma... Että mullakin vois olla tollainen... Että pääsis itekin aukomaan ja käpälöimään...  :faint:

Ja samaa mieltä, punapäät on upeita! Voi olla että ensimmäinen oma silkkini olisikin punatukkainen. Tykkään tosi paljon näitten silkkien vanhahtavasta nukkemoldista, niissä on jotain erityistä.

Silky

^ Tää silkkien wanhanajan charmi onkin tosi ihanaa! Silkit on sellaisia ladyjä  8) Mua viehättää myös niiden jäykkyys ja paino -näppituntuma on ihan omanlaisensa. Ja ne on kivasti silkkinauhoilla kiinni laatikoissaan.

Jäykkyydestä puheenollen... olen taas lukenut huhuja että ensi vuonna olisi tulossa nivelletty silkki! Saas nähdä toteutuuko se nyt, onhan noita huhuja liikkunut jo muutaman vuoden ajan. Nivelletyt nuket taipuu kivasti mutta mun silmää ne nivelet ei kyllä oikein miellytä...

Punapää ja laatikossa  ;) Dusk to dawn oli mun Graalin malja tosi kauan. Se oli mun keräilyni alkuaikoja kun eksyin tälle fortsalle ja jollakulla oli tämä (Hihkaise jos tunnistat itsesi!). Silkit oli silloin mulle täysin vieras tuttavuus ja tähän ihastuin. Nukke on toki ihastuttava, mutta sydämeni vei koko setti ihan kokonaisuudessaan  :hbeat: Saas nähdä pystynkö ikinä avaamaan tätä  :faint:

BFMC gift set Dusk to dawn 2001 by Silky, on Flickr
BFMC gift set Dusk to dawn 2001 by Silky, on Flickr
~~~~
~~~~

Milo

Onnea Silky - aivan uskomattoman ihana silkstone!  Ja tosiaan kaikki noi tavarat... :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Onnea Graalin maljasta, Silky! Aivan upea kaunotar ja kokonaisuus  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

Kiitos -tosin ei tuo enää uusi ole, ollut mulla jo monta vuotta  :cuteyes:  Postaus vaan sattui tähän sopivasti kun Hunajasieni puhui punapäistä ja laatikossaolevista   :D
~~~~
~~~~

tokkopahka

Laitanpas nyt minäkin kuvia minun silkeistä  :tongue: Olen aina jotenkin unohtanut tehdä sen uudestaan.

Tämä tapaus on yllättävän monipuolinen ilman peruukkeja

Tämä on haastava mutta rakas

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milo

Tokkikselta aikamoista silmäkarkkia  :tongue:
Tahtoo yhden jos toisenkin noista...  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Voi mitä ihanuuksia täällä on ketju pullollaan! Silkit on kyllä niin ihania! Minulle ne edustavat mielikuvaa hienolaatuisista high end -nukeista, joilla on joka hiuskarva kohdallaan. Joku päivä meillekin saattaa ehkä eksyä näitä, mutta sitä ihmettä odotellessa ihailen näitä vaan taas täällä.   :D
If it makes you happy...

Tinttufia

UPEAT silkit tokkopahka! Mutta minä haluaisin tuon upea Steffie kasvoinen Make-up artist Simonen  :D

tokkopahka

Se taisi jo löytää uuden kodin jos muistan oikein

Silky

Ihanaa kuvapommitusta  :cuteyes: ja hienosti vaatetettuja leidejä -tykkään varsinkin tuosta Spa Getawaysta (nyyh, puuttuu...) ja Showgirl on niin tyylikäs punaisessa ja harmaassa!
~~~~
~~~~

myrva

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - marraskuu 07, 2015, 18:47:08
UPEAT silkit tokkopahka! Mutta minä haluaisin tuon upea Steffie kasvoinen Make-up artist Simonen  :D

Lainaus käyttäjältä: tokkopahka - marraskuu 07, 2015, 19:59:22
Se taisi jo löytää uuden kodin jos muistan oikein

Jep, Simone on majaillut täällä muutaman vuoden.
Menee ohi aiheen, mutta psst:

:hbeat: :hbeat: :hbeat:

Hunajasieni

Silky: Sinä senkin mokoma! :Not_Listening: Yhyhyy... *kurottelee kohti boksia* Aivan älyttömän kaunis nukke, ja mukana vielä kaikki nuo tavarat... Vieläkö siis tämä Dusk to Dawn on sulla laatikossa?
Sormet syyhyää kohti ebay:tä... :kill-comp: "Onneksi" mulla ei oo varaa hankkia tässä kuussa silkkiä... Ainakaan tässä kuussa.

Joo grailit on jänniä. Joskus niitä himoaa ja odottaa piiiiitkään. Ja sitten on niin ihana että tuskin uskaltaa koskea. Joskus taas se ei olekaan sellainen mitä ajatteli. Itse oon nyt viimeaikoina harmitellut että myin aikoinaan pullip Mitzin, sitä kun on todella vaikea saada nykyään. Toisaalta uskon ja tiedän että ei se siitä ole erilaiseksi muuttunut... Kai se kissa-asu vaan kummittelee, tai leopardi mikälie. Mulla on itseasiassa just yks bratz, joka on vähän niinkuin bratz siittä samasta nukesta. Siksikin se kutkuttelee, yhteiskuvia ois kiva ottaa. Järkeily nukkehankinnoissa ei vaan aina välttämättä ole mukana...  ::)

tokkopahka: Sulla on kans tosi vaikuttava kokoelma, kauniita neitoja ja upeita kuvia!  :hbeat: Saisko jotain ryhmäkuvaa? Vaikka vain hyllyssä seisten, sulla oli niin paljon noita, olisi kiva katsoa...

Nää olikin vissiin jykevämpiä kuin tollaiset perusbarbiet? Että oli vähän enempi painoa. Ymmärsin kuitenkin että kroppa olis kova, mutta pää pehmeämpää.

Mulla ei ollut edes lapsena näitä tämän näköisiä barbeja, mutta ne mua kaikista barbeista kiehtoo ehkä kaikista eniten. Tollainen klassisen näköinen, viimeisen päälle tehty, hyvin meikattu ja laadukas nukke... Tai ainakin olen ymmärtänyt että silkit ovat todella laadukkaita (ja siltä näyttävätkin).

tokkopahka

Tällä hetkellä ne on laatikoissa kun en ole vielä jaksannut järjestellä nykyisiä hyllyjä ja en löytänyt mieleisiä hyllyjä seinille  :naamakämmen: Vaikka siitä muutosta on kaksi vuotta  :blaah: Mutta kun on ollut kaikenlaisia ongelmia niin ei jaksa eikä huvita