Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Ai

Aloittaja Ivla, helmikuu 06, 2014, 20:32:28

« edellinen - seuraava »

Ivla

Kiitos, Nata ja Jasmiina2 ja olepa hyvä, Xelha :blush: Onko muilla Aita?

avotuli

Olipas tosi ihana pikkuinen livenä kiitos Ivla! Voi olla että tällaisen todella joutuu hankkimaan  :hbeat:
Niin suloinen....
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Ilo oli puolellani, avis :cuteyes: Avasin tänään Ain pään, joka oli magneetilla kiinni ja huomasin, että sen silmien irrottaminen on todella helppoa :aplause: Laitan joskus kuvia :smiley:

tokkopahka

Joo, todella söpö tapaus ja livnä vielä parempi  :hbeat:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milo

#19
Voi Ivla minkä teit  :D Villaannutit mut ihan täysin näihin Ai nukkehin ja piti hommata kaksi (näin alkuun...).
Mun eka Ai, suloinen Larkspur saapui tänään. Sillä on mukanaan pieni kissapehmolelu, kissankorvilla varustettu nukkunuttu ja kalanmuotoinen, vaaleanpunainen nukkupaikka.  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Kokeillaanpas pitkästä aikaa miten kuvien lisäys onnistuu...



Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Milolla on ihana sirrisilmä siellä  :hbeat: Ensimmäisessä kuvassa niin uniltaan kesken herätetyn näköinen - suloinen  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Milo

Kiitos Rana  :hug:

Tässä on kuvia mun toisesta tulokkaasta Phylicasta. Phylica tuli mukanaan pupu ja pupumyssy.

Hei hei vaan kaikki Bdollilaiset!


Kuka on suloisin päällä maan?  :cuteyes:


Ojjoj, pupu putosi maahan  :hbeat:


Mitähän tuolla tapahtuu?  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milo

Ja isoveikka Larkspur meni jo unten maille kisunsa kanssa.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Onpa ne lutusia tapauksia  :cuteyes: Tuo poika varsinkin, niin söötti silmineen!

Milo

Kiitos Alice  :hug:
Joo, on ne vaan niin  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Jei, Milo, hienoa, että sain sinutkin innostumaan Aista :Look_Up: Voi että, kun molemmat ovat  suloisia! Itsekin olen tuota Larkspuria silmäillyt ja kuvasarja Phylicasta on vallan hellyyttävä :hbeat:

Nata

Siis mä EN KESTÄ!!! Toi alimmainen kuva tuosta tytöstä...!  :hbeat: Mun on vaan pakko vielä joku päivä saada oma Ai!
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Milo

Kiitos Ivla ja Nata  :hug:
Joo, nää on todella söpöjä  :hbeat:. Tuli mullekin hinku hommata muutama Ai lisää... Löysin hyvän ebay-myyjän joka ei käytä global shippingiä. Laitetaanko kimppatilaus vetämään  :D

Pitää lisätä että nää tulee tosi kauniissa pakkauksissa. Paksu pahvinen rasia, jossa ne on silkillä/satiinilla vuoratuissa koloissa ja rasian saa säilytettyä pinottuna tai kuin kirjan. Musta tosi fiksusti tehty. Pitääkin ottaa siitä myös kuva jossain vaiheessa.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla


Nata

Lainaus käyttäjältä: Milo - maaliskuu 28, 2014, 11:05:18
Kiitos Ivla ja Nata  :hug:
Joo, nää on todella söpöjä  :hbeat:. Tuli mullekin hinku hommata muutama Ai lisää... Löysin hyvän ebay-myyjän joka ei käytä global shippingiä. Laitetaanko kimppatilaus vetämään  :D

Mitä ihmettä? Mulla on menny ehdottelut ihan ohi silmien! :D Edelleen olen Aita vailla...  ;) (Ja edelleen olen ollut tekemättä itelle ebay-tunnuksia, koska saan tuhlattua ihan riittävästi tähän tulotasoon verrattuna ilmankin...  :shuting-up: )

Ihana on Ivlan uusinkin Ai.  :hbeat:
"Light up the darkness"
* Bob Marley