Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Tonner

Aloittaja Alice, joulukuu 11, 2012, 11:11:03

« edellinen - seuraava »

karrieerik

Mad Hatter on kyllä upea, mutta niin on myös tuo Alice. Todella hyviä kuvia! :cuteyes:

karrieerik

Sain vihdoin hankittua itselleni toisen Tonnerin: 12" Harry Potter :dance-to-the-groooowe:




Ivla

#47
Mahtavia kuvia Harry Potterista, karrieerik!  :aplause: Itse kerään juurikin Tonnerin Harry Potter -sarjaa, joten ihanaa siinäkin mielessä nähdä muidenkin kuvia niistä :peukku:

karrieerik

Kiitos  :cuteyes: Itse en hirveästi Potter-nukeista välitä, mutta pakkohan se oli ostaa kun sai edullisesti. Ja onhan tuo ihan hauska... ::)

Ivla

#49
Juu, tuo 12'' -sarja on melkoisen edullinen. Taidan tosiaan olla suunnilleen ainut fani täällä Suomessa  ^^

Tinttufia



Haluan nähdä lisää kuvia Harry Potter nukeista  :aplause:  Ne ovat todella söpöjä nämä "pienet" Tonnerit. Minä luen just Harry Potter kirjat pojilleni. Hmmm ne nuket olisi aika kivaa.....  :D  Mattelin Hermione pitäisi löytyä jossain, pitä kai etsiä sitä.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - heinäkuu 30, 2013, 13:04:25
Haluan nähdä lisää kuvia Harry Potter nukeista  :aplause:  Ne ovat todella söpöjä nämä "pienet" Tonnerit. Minä luen just Harry Potter kirjat pojilleni. Hmmm ne nuket olisi aika kivaa.....  :D  Mattelin Hermione pitäisi löytyä jossain, pitä kai etsiä sitä.

Kiva kuulla, Tinttufia! Tässä muutama HP-nukkeni. Suurin osa on 17''-19''-kokoisia, mutta tässä muutama vanha kuva pienistä. Ne ovat kyllä hyvin suloisia, ja hyvin nivellettyjä  :cuteyes:


12'' Harry


12'' Harry


17'' Bellatrix


12'' Hermione


12'' Harry


12'' Draco


12'' Ron viime jouluna


17'' Hermione


12'' Draco


19'' Voldemort

PS: Mukavia lukuhetkiä poikiesi kanssa, Tinttufia!

Jasmiina2

Hienoja kuvia Ivla. Ron joulukuvassa on hauska  :cuteyes:

karrieerik

Upeita :faint:

Voisikohan Voldemortin kasvoista saada kunnollisen kuvan? Ajattelin hankkia kyseisen nuken siskolleni lahjaksi, mutta kasvot hieman epäilyttävät (ainakin löytämieni kuvien perusteella) ::)

Tinttufia



Iiiiik, Voldemort! Hienoja kuvia Ivla  :aplause:  Kolmas kirja on jo menossa, olen lukenut ne ennestään, hyviä ovat  :smiley:

Ivla

Suuri kiitos kommenteista! Jos jokin HP-nukke erityisesti kiinnostaa, voin lisätä kuvia muistakin nukeistani, joita on paljon  :D

Tässä karrieerik karu laatikkokuva Voldemortista. Onhan sen kasvot aika kummalliset  ^^ Asu sen sijaan on UPEA  :cuteyes:


karrieerik

Kiitoksia :hug: On se vähän karun näköinen, sisko kun on niin tarkka :chuckle: Mutta itselle kelpaisi!

Tinttufia




Lisää kuvia  kehiin vaan Ivla  :D  Tässä on mun Catarina (Precarious Fierce)


Ivla

Oi oi Catarina on UPEA!  :hbeat:

Tinttufia



Kiitos! Hän oli semmonen heräteostos jonka en kadu yhtään  :D Sain mukaan kaksi peruukkeja, joilla on kivaa leikkiä