Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Ja minä oon niin lapsellinen  :D Painelin ja tunnustelin tuota pakettiani  :tongue:

Jennijee

Aattopäivälle on jo avattu valmiiksi uusi aihe kuville ja jatkopulinoille.  :peukku:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=194.0

Louhi

Postitin omani 17.12. ja hain samalla minulle tulleen nuken postista. Availen sitten aattona. Tein nukkeni varsinaisesti vasta viime viikolla, kun tuli enemmän aikaa.

Jasmiina2

Jee, ei enää montaa päivää niin päästään laittamaan kuvia tuohon uuteen ketjuun!  :cool:

Milli

Nyt aukee!  :aplause:

/// IHANA! Kaikki pikku yksityiskohdat ja idea ja kaikki! Maailmanmatkaaja pääsi hyvään kotiin! Voi KIITOS!  :hbeat: :deal: :hug: Neidin taustatkin on mietitty viimesen päälle.

Kuvia tulee kun pääsen koneelle latailemaan niitä ja minkä nyt muistin innoissani ottaa.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

jenniliini

Minäkin avasin jo omani, on aivan satumainen, suloinen ja ihana Storytime Barbie  :hbeat:

Suuret kiitokset tekijälle  :hug:

Kuvia laitan kun kerkeän  :photo:

Jasmiina2

Nukke aukesi ja on kyllä aivan mainio  :cuteyes: Yhtenä toiveena oli harajuku ja paketista ilmestyi upea Tokiolaistyttö, jolla on aivan mahtavan väriset hiukset  :hbeat: Kuvia tulee vähän myöhemmin! Kiitos paljon joulunukesta.  :hug:

tokkopahka

Minä avaan nukkeni vasta yöllä  :tongue:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milia C

Vielä en ottanut kuvia mutta paketista tuli kas, kas! Kauan hankinnassa ollut mutta sitten unohtunut: Marina-muottinen neito nimeltä Michiyo! ;D Eka(?) itämainen kasvomuotti mitä Mattel on tehnyt...  :hbeat:  :blush:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Minä avasin heti aamusella omani ja aivan ihana nukke on!! Nukella on punainen sari ja henna-tatuoidut kädet, juuri niin minun tyyliseni nukke kuin olla voi!!!  :hbeat: Erittäin paljon kiitoksia Millille!!!  :hug: (laitoin jo kuvia ketjuun)

DarkJedi

Pakko oli pikkuisen kurkata pakettiin ja ihana neitokainen siellä on.  :cuteyes:

myrva

Hetki sitten aukeni; vitsit mikä söpöliini sieltä paljastui ! :ohmy:
KIITOS ISOSTI, jenniliini ! Ei vois enempää olla mun näköinen nukke  :hbeat: :hbeat:  :cuteyes:

tokkopahka

Aloitan hiiviskelyn nukkea kohti  :shy2:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Aliisa

Sanat eivät riitä, jos nukkea koittaisin kuvailla. Voin sanoa, että kyllä sydän jätti yhden lyönnin väliin kun laatikon avasin. Niin upea nukke etten olisi koskaan voinut unelmoida mistään tällaiseta, kun joulunukke-projektiin kauan sitten ilmoittauduin. :faint: :faint: :faint: Kuvia seuraa myöhemmin. :blush:

Milia C

Jussin nukke on TOSI upea! Ei se kehtaa sanoa mutta oli meillä molemmilla hieman monttu auki kun kuoriutu pakkauksestaan...  ;) laitelen miekin omastani kohan saa kameran koneelle...  ;) Tykkäs paljon tuosta luurangosta ja hautakivestä... osu ja uppos  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-