Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Pahoittelut Milia ettet päässyt postittamaan. Kauhea tenttisuma tällä viikolla, vaikka eihän se mikään tekosyy ole.  Laitoin sulle äsken sen postinumeron :cry:

Milia C

Ei mitään, enpähän tajunnu kattoa tuota tiedostoa -> osa tiedoista oli jäänny puuttumaan/hävinny... :shock: Saatin me "Jussin" joulunukke vietyä (se kun ei oo näköjään ilmotellu omasta tekemisestään)... Huomenna kuitenii uusiks  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

Kiire tulee, mutta mulla kiire toimii hyvänä motivaattorina. :D

myrva

Postin matkaan lähti tänään... :dance-to-the-groooowe:

Caroline

Hitaasti mutta varmasti. Puolet laatikosta valmiina. Kipsi ranteessa tuo lisähaastetta. :P

Milli

Lainaus käyttäjältä: Caroline - joulukuu 12, 2012, 23:43:32
Hitaasti mutta varmasti. Puolet laatikosta valmiina. Kipsi ranteessa tuo lisähaastetta. :P

Auts!  :chuckle:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Me yritetään huomenna ehtiä postiin. Jos ei onnistu niin maanantaina viimeistään  :peukku: Toivottavasti kaikki muistavat postittaa nuket ajoissa!!!!

DarkJedi

Postitusta vaille valmista.  :aplause:

Jasmiina2

Jihuu! Nyt on nukke matkalla kohti uutta kotia  ^^

Ninni-doll

Mitähän minä nyt teen niiden hemmetin tulemattomien kenkien kanssa? Täytyy varmaan postittaa nukke maanantaina ja yksinkertaisesti kengät sitten perään kun suvaitsevat saapua!!! Kuulostaako älyttömältä?

Jasmiina2

Ei välttämättä Ninni :cuteyes: Laitat vaan mukaan jonkun kirjeen, mihin kirjotat nuken tarinan. Tyyliin "Hei olen Liisa. Tilasin postimyynnistä IHANAT kengät, mutta toimitus viivästyi. GRRRRRR :mad: En usko, että nuken saaja pahoittaa mieltään, vaikka kengät puuttuisikin.  :cuteno:

Milia C

Hah, tuo postimyynti juttu kuulostaa kivalta...  :D
Oletko ottanut yhteyttä myyjään? Minusta noin kolmessa viikossa pitäisi tulla...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Ne tulee Hong Kongista ja ovat yli kuukauden nyt olleet matkalla. Myyjä on postittanut ne heti maksun saatuaan....  :goodbye: Pakko kai tehdä noin miten Jasmiina2 ehdotti..  :hug: