Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

Alice

Teillä olikin hyviä vinkkejä joulunuken paketointiin, pitää ensi vuonna kokeilla esim. tuota kiinniompelua  :D

Otin omasta nukesta muutaman kuvan paketissaan ja olen kyllä tyytyväinen siihen. Kiva, kun siitä tuli ihan eri tyylinen kuin viime vuoden nukesta. Ja olen muuten saanut postin ilmoituksen paketista, joten jonkun mulle tekemä lahjanukke on saapunut   :dance-to-the-groooowe:  Pitää ehtiä hakemaan se vielä tässä loppuviikosta.

Caroline

Nyt on lähetetty.  :dance-to-the-groooowe:  Toivottavasti ehtii perille jouluksi, yhden itselleni lähetetyn paketin häslinkien jälkeen olen hiukan skeptinen.

Aliisa

Nukkeneito lähti tänään postiin. :aplause: Jännittää hurjasti, tuleeko ehjänä perille. Ärsyttäis kyllä, jos olis esim irronnut taustapahvistaan tai tukka sikin sokin. Noh, onneks mulla on kuvatodisteita, minkä näköisenä lähti. :D

Ninni-doll

Minäkin otin pari kuvaa, voin sitten näyttää, että ei se tuollainen haratukka lähteissään ollut  :tongue:

Milia C

Unohdin ottaa boksista kuvan...  :blaah:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milli

Miuta odottaa nukke postissa!  :cuteyes:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

Minun nukke tuli hyvissä ajoin muttei sua avata...  :naamakämmen: ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Minunkin nukke on tullut Postiin noudettavaksi  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

tokkopahka

Minunkin nukke odottaa postissa  :kaffitanssi:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Caroline

Minä joudun odottamaan omaani joulun yli, lähden nimittäin huomenna äidin luokse. Tiedoksi siis tekijälle, ettei ihmettele kun hehkutusta ei kuuluu kuin ehkä vasta ensi vuonna. :)

Ninni-doll

Minunkin nukke oli eilen tullut, pitää tänään hakea postista. Jännittää! Ja tiedän jo tekijänkin, kun nimi näkyi postilappusesta  :wink:

Jasmiina2

Jihuu, nukke vartoo postissa!  ^^ Tänään en varmaan ehdi hakea, mutta huomenna sitten  :blush:

myrva

Paketti odottelee noutajaansa, illalla kotiutuu...
Ihan kuin kakaralla olo, pitkästä aikaa joululahja avattavana !  :voltti:

Adalia

Lainaus käyttäjältä: myrva - joulukuu 20, 2012, 13:22:06
Ihan kuin kakaralla olo, pitkästä aikaa joululahja avattavana !  :voltti:

Samoin! Avaan sen varmaan jo aattoaamuna :D

Laitelkaas sitten kuvia nukeistanne  :photo:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Kun tänään haen nukkeni postista, se lähtee vielä toisellekin matkalle, eli siis sunnuntaina Kokkolaan jossa vietämme joulun vanhemmillani.Lähettelen sitten aattona kuvia siitä kun avaan sen (aattoaamuna jo!)