Joulunukke 2012 - pulinaa

Aloittaja Jasmiina2, marraskuu 24, 2012, 17:07:34

« edellinen - seuraava »

TaruinenAave

Nyt on kyllä pakko todeta Ninniseni, että ne on olleet alle kuukauden matkalla, kolmisen viikkoa. Sitä paitsi, kuukausi on ihan normaali toimitusaika, minkä Hong Kongista kestää. Myyjäkin on luotettava tapaus, olen siltä ennenkin tilannut. Mutta kyllä ne sieltä tulevat, toivottavasti alkuviikosta. :D

Ninni-doll

13.11 lukee mulla  :cuteyes: Muistan, että ne pinkit tuolit ainakin tuli siltä samalta

Aliisa

Tiistai taitaa olla normaalien postipakettien viimeinen postituspäivä. Kyllä menee mulla viimetippaan tää.

Alice

Mulla on laatikko vieläkin kokonaan tekemättä  :neurotic: Nukkea viimeistelin juuri tänään, se on onneksi valmis. Yritän tähdätä siihen, että saisin maanantaina paketin postiin  :smiley:

Aliisa

Oon aamupäivästä asti etsinyt nukkeni asun alaosaa, eikä löydy mistään. Myös pari muuta mekkoa on kateissa. :neurotic: Muistan hypistelleeni niitä viimeksi noin kuukausi sitten, kun järjestelin vitriinejä. En yhtään keksi mihin olisin voinut ne laittaa. Toivottavasti löytyis äkkiä tai joudun keksimään jostain hätäratkaisun.

tokkopahka

Tänään onnistuin viimestelemään nukkeni ja vein samalla postiin kun Smartti tarjous oli vielä voimassa  ^^ Joten joku teistä saa tekstarin postilta  ;)
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milia C

Eikö se vastaanottajan puh.nro pidä ilmoittaa sinne kun laittaa Smarttina? 
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Milia C - joulukuu 16, 2012, 16:54:02
Eikö se vastaanottajan puh.nro pidä ilmoittaa sinne kun laittaa Smarttina?

Joo, pitää, vastaanottajalle tulee tekstari kun paketti on noudettavissa.
Life in plastic
It's fantastic!

tokkopahka

Mutta minulla on monen foorumilaisen tietoja  :D

Ninni-doll

Luoja sentään kun on jännittävää   :gsm-good-vibrations:

Vivi

Nukke on valmiina ja laatikossaan, mutta mie hokasin, ettei miulla oo lähetyslaatikkoa sille!  :neurotic: Täytynee mennä kiusaamaan Siwan henkilökuntaa näin sunnuntai-iltana. Huomenna on nukke saatava postiin!  :lecture:
If it makes you happy...

Aliisa

Sain tänään nuken valmiiksi. Eka nukke mitä olen ikinä "koristellut" noin viimesen päälle. Voin vaan todeta, että oon ylittänyt itseni. Ihan tuntuu etten raaski ees lähettää sitä. :D Mutta tiistaina vien postiin. Huomenna ostan vielä tilpehöörit laatikkoon ja teen laatikon valmiiksi. Toivon todella, että vastaanottaja pitää siitä. Saa kyllä lähettää mulle takaisinkin, jos ei yhtään miellyttänyt. Aika paljon "veistin omasta päästä", kun suunnitelmatkin muuttuivat monta kertaa. Lopputuloksen idean keksin vasta tänä aamuna. Ja vaikka en löytänytkään sitä kadonnutta vaatekappaletta niin se oli vaan hyvä, koska löysin jotain paljon parempaa. :cuteyes:

tokkopahka

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - joulukuu 16, 2012, 21:33:07
Toivon todella, että vastaanottaja pitää siitä. Saa kyllä lähettää mulle takaisinkin, jos ei yhtään miellyttänyt.
Samat mietteet minullakin  :chuckle:

Milia C

Juu, miunkin "teoksen" saa laittaa takaisin jos ei tykkää... lähetän korvaukseksi vaikka pipareita ja suklaata....  :D

Tulikohan siitä sitten liian omanlainen... :P
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

jenniliini

Mulle saa kans lähettää takaisin jos ei tykkää  ;). Eka en ite oikeen tykänny nukesta, tai joku siinä tökki, mutta nyt kun viimeistelin sen, niin ihastuin  :hbeat:.

Harmittaa vaan, kun sain myös toisen, paremman idean nukesta kyseiselle henkilölle vasta pari päivää sitten, vähä tuli myöhään  :rofl:

Tänään vien postiin, kunhan löydän sopivan laatikon...