Barbie "I Can Be" 2014, Finnish edition

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 27, 2014, 19:04:41

« edellinen - seuraava »

Milli

Huoltomiesnainen?
Putki- ja sähkötöitä ainakin kuvien perusteella.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Merineiti

talonmies/huoltomies? Tai heitetääs hatusta jotain muuta, aviomiespalveluyrittäjä :D

Erityisen ihana toi pienenpieni avainnippu!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alitsa

Minä sanon että huoltomies, joka ratkoo erinäisiä ongelmia taloyhtiöissä. Muuten sanoisin, että LVI-asentaja, mutta avainnippu kertoo ehkä tuosta talkkarimaisemmasta työnkuvasta. Meillä lappaa noita (vähemmän nättejä ja vähemmän toimeliaita), kun kerrostaloasunnon katto vuotaa.  :eieieiei: Tosin heitä kuvaisi parhaiten ehkä ryhmä Kentsuja, jotka seisovat katselemassa rikkinäistä kattoa.  :D
We Girls can do anything!

Vivi

Ninnin kuvasarjan nähtyäni ensimmäisenä päähän pamahti sana sähköputkimies!  :rofl: Ehkä olen saanut annoksen liikaa Jim Carreya jossain vaiheessa!  :D Mutta joo, joku kiinteistöhuoltoihminenhän siellä duunaa. Mikä se virallinen nimike sitten nykypäivänä on, kun se talonmieskin on tainnut jäädä historiaan.

Yhdyn kyllä edellisten kommentoijien mielipiteeseen kuvista: kekseliäitä ja hauskoja, pienellä pähkäilyllä hyvin tunnistettavia ammatteja. Täytyypä katsoa millä tavalla saisin omastani tehtyä nukkeversion.  :smiley:
If it makes you happy...

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Alitsa - maaliskuu 05, 2014, 11:26:31
Tosin heitä kuvaisi parhaiten, ehkä ryhmä Kentsuja, jotka seisovat katselemassa rikkinäistä kattoa.  :D

:rofl:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Hihii, oikeassa olette, virallinen nimitys on kiinteistönhoitaja  :D

Täti Monika

Hauskoja ammattikuvia taas postattu  :aplause: Alitsan kuvassa hyvä oivallus: ammattinsa voi vallan hyvin esitellä myös ihmiskokoisten propsien kanssa  :peukku:
Ninnin& DarkJedin ammatit käy myös erinomaisesti selville noista touhukkaista kuvista  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

Hauskoja kuvia, vielä kun jaksaisi itekin väsätä kuvansa. Ehkä miitin jälkeen sitten keväällä.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

kuuma92

Upea kuva  :smiley:    Rakennuspiirtäjä

Milo

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Merineiti

rakennusinsinoori?

Toi kahvikuppi on ihan täsmälleen samanlainein kuin mistä itse juon aamukahvini :D Mistä se on löytynyt?
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;