Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - heinäkuu 12, 2013, 17:28:53
Mie lasken aina My Scenetkin Barbeiksi. Kun niiden alkupään My Scene -sarjojen vaaleahiuksiset nuket olivat nimeltään Barbie (tuota nimeä löytyy ainakin vuosille 2004-2006) kunnes toinen blondi, Kennedy, syrjäytti sen.

:Look_Up: Hyvä tietää - vaikken aiokaan ostaa maiskareita (oli mulla muutama aikoinaan) :D
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Tinttufian kuvaprojektin tulokset ovat hienoja!

Minä olen miettinyt, että olisi kiva jos saisin vähitellen kuvattua jokaisesta nukestani oman kuvan tuonne gallerian puolelle. Saahan sitä suunnitella. :)

Kummasti näitä taas alkaa kertyä, salakavalasti... Jos on epäaktiivinen eikä tee nukeilla juuri mitään, niin silloin ei oikein haluakaan mitään. Kun puuhastelee, niin aina tulee mieleen jotain, joka olisi niin kiva. Ostin ebaystä pari nakua Kiraa joukon jatkoksi, kun olivat alennuksessakin. Toinen on päälle päätteeksi sellainen joka mulla on jo ennestään. Varmuuden vuoksi, kun se on niin nätti! :D (No, toinen oli sellainen, jota olen etsinyt, joten oli tässä jotain järkeäkin.)

Ninni-doll

Tinttufia, mitkä nuo ihanat portaat on?  :shock:

Tinttufia

Nyt vasta huomasin  :naamakämmen: Noi portaat on ostettu joskus kirpparilla (luulen että on joku kukka teline?). Maksoin siitä 25€ ja mietin pitkään että ostanko sen, mutta tiedän että olisin katunut jos en olisi ostanut sen...

Tinttufia

Tässä on nyt kaivattu kuvaa Elluista y.m nukeista  :D

Kirjahylly/nukketalo

Hylly nukke huoeneessani

DarkJedi

Hieno kokoelma.  :cuteyes:

Ei juma noita tyttöjen kommentteja... :rofl: "Kato kun barbit on jääneet jumiin", "Tätin barbit ajaa sinisella renaultilla". (Toinen kyllä väittää että se on ooppelli...)

whitney

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - toukokuu 13, 2013, 01:05:39
Voiko tätä vielä kokoelmaksi sanoa, 9 Barbieta (oikeastaan joukossa on myös yksi Ken :D). Tästä se lähtee  :cuteyes: Omalla kohdallaniraja tulee varmaankin vastaan siinä 30 barbien kohdalla, sen enempää en tarvitse, kun kaikki rakkaat ovat löytyneet  :hbeat:

Päivitän omia tietojani tähän ketjuun. Kolmessa kuukaudessa nukkeja on kertynyt muutama lisää, niitä on nyt yhteensä 40 kpl, ja muutama vielä matkalla  :tongue: Lähes kaikki vanhat rakkaani ovat nyt löytyneet  :hbeat: ja toki joukossa on paljon uusia rakkaita  :hbeat:

Oikeastaan olen jo aika tyytyväinen kokoelmaani. Muutama barbie on vielä pakko saada- hankintalistalla, mutta luulenpa että koko kokoelma tulee asettumaan 50 barbien tietämille.

Ivla

Ihania kuvia, Tinttufia  :hbeat: Keitäs nuo kaksi oikealla olevaa nukkea ovat Ellowynejen hyllyllä? Ja on hieno kaappi tuossa Patsyn ja Princillan takana - mikä se on?  :Look_Up: Oli hienoa nähdä kuviasi  :cuteyes:

Tinttufia

Nuket ovat Ashton-Drake Galleries Medical Woman ja Monica Merrill Gene puvussa.

Vaatekaappi on ostettu toiselta keräilijältä ja on Bespaq.

Milia C

Rupesin minäkin kuvaamaan kaikki nukkeni ja listattu on jo.
Vielä olisi Mattelin nuken kuvaamatta  :naamakämmen: Jos joku pöllii niin onpahan kuvamateriaalia.  ::)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

EmmiKristiina

Mulla on tavoitteena mini kokoelma, eli 20-25 nuken maximimäärä :D Tällä hetkellä tilanne on seuraava:

Monster Hight : 7
Barbiet: 4

Monstereita olisi tarkoitus hommata vielä pari lisää, ja Barbeista etsin persoonallisia ja etnisiä nukkeja. Yksi Ryan löytyy ja olisi mukava saada joukkoon viel toinen miespuolinen nukke. Erittäin tumma neitokainen ja aasialaisneito, sekä todella vaalea hipiäinen punapää ovat etsinnässä :)

Lisäksi pyrin pikku hiljaa kasaamaan itselleni noita-tyttö nukkea josta olen haaveillut pikkulikasta asti  ^^

Pienempi kokoelma sopii mulle erittäin hyvin. Isoimpien määrien kanssa nukeista tulee helpommin vain "osa massaa" ja niiden persoonallinen viehätys hukkuu.

kitecat

Voi että mie kadehdin niitä jotka pystyvät pitämään kokoelmansa pienenä. Miulla ittelläin on useamman sadan nuken kokoelma. En oo nukkejani laskenu, miulle se määrä ei oo mikään tärkee juttu. Mutta ahdistaa toisinaan se, että nuket on vallanneet kokonaisen huoneen  :faint: Sain onneksi vähän karsittua tuota kokoelmaani, vaikkei sieltä siltikään moni nukke vaihtanut omistajaa. Kai tää on jonkinlaista maniaa, kun nukkeja pitää olla paljon  :-\
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Satumaa

:Look_Up: Komppaan aika prikulleen kitecatia! Täytyy kyllä oikeesti vieläkin harventaa tuota kokoelmaani, kun kokoajan tuppaa vain tuleen lisää... :blush:

Tekis kyllä mieli laskea nuket, kun vaan joskus jaksais laittaa niin että kaikki olis selkeästi esillä laskettavissa
sometimes being invisible has it's advantage

Milia C

Päivitys:
Pikaisesti laskettuna (myös tulevat 2 kpl)
58 nukkea (joista 3 Mattelia ja yksi hybridi.)
Tosin en laskenut olkkarinukkeja eli lisää
6 lapsuuden nukkea
3 OOAK nukkea ja
Mad Hatter

68... lapsia joku radom määrä... ainakin ne jotka aion pitää = n.5-6kpl

73-74 kpl tuostakin voisin karsia jo vielä muutaman.

Osa meni myös sitten miehelle kun en saanu luopua. Lähinnä nuo elokuvahahmot.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Rana

Tässä nyt on kaikki miun nuket.

Kaksi hartsinukkea siellä isoimpina ja pienempi Hujoo. Näitä Barbien kokoluokkaan mahtuvia on joku kolmekymmentä joista reilu kymmenen on miespuolisia tai sellaiseksi muokkauksen alla olevia. Tosin yksi luuranko monsteri puuttuu koska se on ihan palasina.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi