Mix and Match -hybridit

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:05:34

« edellinen - seuraava »

HelloDolly

whitney

:Look_Up:
Oi, glamourista ja herkkää, marilynmaista kaneutta  :smiley:

myrva

whitney

Upea stailaus! Vaikuttavaa, miten tästä kasareista kasareimmasta nukesta on saatu varsin vetävän näköinen ja nykyaikainen tytteli  :cuteyes:

Adalia

Tosi magee Barbie uudella kropalla  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Kertakaikkisen loistava hybridointi ja stailaus. Myrvalla on värit hallussa!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Kirppariprinsessalta vaatteet + kruunu pois päineen = AA-muusakroppaan :D

Oli muuten liimapää tämä nukke  :blaah:

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Voi miten hieno löytö! Todella kaunis pää, menee muotinukeksi ihan täydestä. JA täydellinen mätsi, miten onnistuikin sopimaan noin hyvin.

Letizia

Klaudia (Skipper + Clawdia Wolf).

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Täti Monika

:Look_Up: Onpa söpö, varsamainen teinityttönen  :cuteyes: Istuuko tuo Skipperin pää ihan helposti MH- kroppaan vai ootko joutunut virittelemään?
Tiedätkö Letizia mistä tuo laukku on peräisin? Mulla on se kanssa, on tullut jonkun muun ostoksen mukana mutta olisi kiva tietää mistä se on alunperin.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Letizia

En ole viritellyt kaulaa mitenkään, ja siksi se onkin vähän huima. :) Muuten istuu ihan hyvin, mutta monsterin kropassa kaula paksunee ylöspäin, ja se näyttää pienemmän pään kanssa vähän typerältä. Olen harkinnut pitäisikö kaulaa vähän yrittää kaventaa yläosastaan, mutta pelkään että menee pilalle... yhden pienemmän monsterin kanssa nimittäin kävi niin. Tämä vartalo on siis MH-sarjan "isosisko"-kokoa (Clawdia, Nefera ja sitten taitaa olla se ope joilla on sama kroppa).

Laukku on Debut Amelie (Misaki) -nukelta. Minulla ei ole nukkea mutta olen ostanut asukokonaisuuden erikseen (koska se on ihana!)

avotuli

Kiva hybridi kyllä vaikka huiiikea kaula onkin. Hankala lyhentää...

Onkohan niillä EverAftereilla normaalimpi kaula? Harmikseni totesin että Bratzillasin kaula on tosilaiha eikä Barbien pää oikein siihen asettunut toivotusti...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Letizia

Lainaus käyttäjältä: avotuli - huhtikuu 06, 2014, 18:21:53
Onkohan niillä EverAftereilla normaalimpi kaula?

Ei, Ever Aftereilla on samanlainen kaula kuin perusmonsterilla, vaikka kroppa muuten onkin vähän luonnollisempi.

Lyhentää ei oikein voi, mutta ehkä periaatteessa voisi ohentaa ja sitten hilata päätä alemmas.

Mutta siitä lähtien kun näin Clawdian, tiesin että tämä on pakko tehdä. :D Mulla ei ole koskaan ennen (edes lapsena) ollut 90-lukulaista Skipperiä, mutta nyt oli hyvä syy. Minusta tuo toimii oikeastaan sen ansiosta, ettei pääkään ole mikään valtavan realistinen. Kokeilin huvikseni kroppaan myös realistisempaa Christie/Asha päätä, ja se näytti aika pöljältä.

Jasmiina2

Oih voi ei. Aivan ihana Klaudia  :hbeat: