Stailaukset

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:38:06

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Iiris on kadehdittavan upea!

Ninni-doll

Milan kotimaisen designin maailmassa  :D

Adalia

Barbie and The Magic of Pegasus: Rayla The Cloud Queen Doll suoristetulla tukassa

Harley Davidson gift setin Barbie

Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Tässä rouvasväkeä juhlatamineissa:

Eurotäti tyylilleen uskollisena pukeutunut talonpoikaishenkiseen maksimekkoon, taitaa olla Andin tekemät korvikset ja kaulakoru.
Afrotäti taas Tokkikselta Haminassa ostetussa jakkupuvussa, korut Andilta.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Tavattoman tyylikkäät rouvat, Täti Monika! Ihailen hyvin paljon nukkemaailmaasi ja sen hurmaavaa tyyliä  :faint:

Tipitii

Onpa Tädin Tädit tyyriin tyylikkäinä taas - Chanel tyylinen puku on kaunis, erilaisen värinen. Eurotädillä kaunis laukku - se on tainnut esiintyä jollain toisellakin tällä palstalla - taisi olla Letizian nukeilla?  :smiley: Vai muistanko ihan väärin  ::)

Täti Monika

Kiitos Ivla ja Tipitii  :hug:
Muistat oikein Tipitii- ainakin Letizian neidoilla on tuo sama laukku, oisko Hiljankin nukeilla? Joku on sen alkuperänkin kertonut, mutta olen unohtanut mistä. Mulla toi on tullut jonkun vaatteen mukana.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tinttufia

Päätin myydä mekon ja kengät mutta ennen sitä halusi muutama nukke sovitta asun.

Ninni-doll

No sehän oli kuin tehty disco-typylle!  :cuteyes:

Alice

Yritin kertoa Katrinalle, että leggingsit eivät ole housut, mutta ei mennyt perille  :eieieiei:

Merineiti

eikä, barbi jolla on uggit!!!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alice

Nuo uggit oli kyllä huippulöytö, haluaisin useammatkin. Harmi vaan, että en muista myyjän nimeä enää.

Ivla

Oi, miten upea pari! Hauskat, aidonoloiset stailaukset molemmilla :cuteyes: PS: Uggit :hbeat:

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - marraskuu 05, 2014, 10:29:29
Muistat oikein Tipitii- ainakin Letizian neidoilla on tuo sama laukku, oisko Hiljankin nukeilla? Joku on sen alkuperänkin kertonut, mutta olen unohtanut mistä. Mulla toi on tullut jonkun vaatteen mukana.

Se laukku on Debut Amelie (Misaki) -nukelta. :) Hienosti sopii myös Tädin tyyliin!

Louhi

Barbie Basicsit ja Basics Jeans stailattuna surullisesti ysäriksi tai sitä yrittäväksi.