Stailaukset

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:38:06

« edellinen - seuraava »

whitney

Pakko kommentoida noita fatfashion vaatteita kun en aiemmin oo nähnyt, siis oot tehnyt noi itse??!! Aivan mielettömän hienoja vau  :aplause: sinulla on kyllä sekä taito hyppysissä että silmä kauneudelle.

FatFashion

Kiitos whitney ihanista sanoista!! Oon tehnyt Barbien vaatteita itse n. 6kk. Sitä tulee välillä uskonpuute omiin kykyihin kun näkee jonkun lahjakkaamman töitä  ::) ,on valtavan tärkeetä mulle kuulla että mun työt kelpaa muillekin kun mun Barbeille :hbeat:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Tutu

Noi Nayan vaatteet on todella hienot ja sopivat täydelliseti. haluaisin omassa koossa itsellenikin :)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Jasmiina2

Sateenkaaristailausta.  :D

Louhi

Mikäs nukke tämä on? Ihanasti sopii tuo Daisyn mekko sille. Oli lempimekkoni lapsuudessa, valitettavasti olen sen jonnekin hävittänyt.  :naamakämmen:

Jasmiina2

Tämä oli muuten yksi munkin lempimekoistani lapsuudessa, koska ensimmäiset muotinukkemme olivat Daisy jolla oli tämä mekko ja sitten Tropical barbie.  :smiley: Kuvan nukke on Splash n Color Skipper, mutta kroppa on vaihdettu alkuperäistä hoikempaan versioon.

Silky

Kerrassaan söötti kuva! Tän Daisyn mekon muistan minäkin lapsuudestani  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Merineiti

Pikastailaus tänään saapuneille nukeille :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Louhi

Tuosta nukesta tulee mieleen Minka Kuustonen Tellus-sarjasta.

Merineiti

Cheezy ja Maiju Hoo...¨

Cheezylla mattelia ja MGA/bratzia, Maijulla itsetehty nahkakorsetti ja samettitakki
(Poika kirppislöytö paikalliselta, ja Maiju hybridi jonka pää ja vartalö löydetty erikseen täältä)
Lisää mini stories ketjussa:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=2529.0

Letizia

Yritin pitkästä aikaa ottaa jokusen kuvan. Olisi ehkä kannattanut yrittää kesällä, kun oli vielä valoa.

Adalia

Ihanat nukkeneidit tyylikkäinä Letizia :) Mikä on tuo sohva? Wau...
Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Kiitos Adalia! Sohva on MiniPlacesStudio-nimisestä Etsy- kaupasta (https://www.etsy.com/shop/MiniPlacesStudio).

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

Ihanat stailaukset tytöillä,