Nukkejen säilytys

Aloittaja myrva, joulukuu 12, 2012, 17:51:36

« edellinen - seuraava »

whitney

Hihi, siitähän valkeni selitys sille miksi mies osti lahjaksi nukketelineitä - että saisi sukkansa takaisin  :rofl: 

Siama

Hei, kyä me miähet vaihetaan sukkiakin!  ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Miehet osaa tosiaan joskus yllättää!  :cuteyes:

Mä tosiaan pidän nukkejani '' halkopinottuina '' laatikoissa ja kuteet lajiteltuna omissaan. Sitten kun löydän tarpeeksi hyvän vitriinin, niin voisin alkaa kyhäille dioramahyllyjä sinne.. Mä olen vaan niin neuroottinen nivelien suhteen, etten mielelläni seisota nukkeja.. Hullua, mun nukkejen ja mukkejen tulee olla täysin nivellettyjä, mutta en uskalla posetella niitä koska pelkään nivelten löystyvän  :chuckle: :chuckle: :chuckle: :chuckle:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

whitney

Siama, heh, kyllä ainakin jouluna pitää sukat vaihtaa  :D ehtiväthän ne sukat jo 5 kuukautta noissa mukeissa ollakin  :D

Siama

Hahah!  :D
Toisaalta, loistava keksintö käyttää sukkia ja astioita ja hamosten alle saa ne piiloonkin!  :peukku:

Kaiserin telineet on loistavia!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

Kaiserit laitettiin nyt tyttöjenkin nukkekolonnalle. Loppuu keikkuminen...kotikenttäetu kun mä myyn noita telinei...olen kyllä myyny Mallan kaverille 9v jo 2 laatikkoa telinei, siinä on loistava keräilijänalku!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

Sen sanon, että olis kyllä alunperin kannattanu satsata noihin Kaisereihin meikäläisenkin. Nyt noiden tavallisten telineiden muuttaminen Kaisereiksi alkaa olla aika kallis homma. :faint: Tai jos yhden vuoden ostaiskin vaan jo olemassa oleville nukeille telineitä...  :sisters:
If it makes you happy...

Alice

Mulla on osa nukeista nyt vitriinissä, mutta suurin osa oleilee laatikoissa. Vitriinissä on puolet Tulabelleistä, muutama Ellu ja muutama 11'' nukke (ja osa Schleich-eläimistä  :smiley: ). Vitriinin päällä olevissa laatikoissa on 16'' nukkeja ja vaatteita ja vitriinin alaosassa säilytän Poppyjen laatikoissa FR, barbeja ja Poppyjä. Pienissä laatikoissa ja rasioissa on kaikenlaista nukketilpehööriä.

Ja valitettavasti jotkut nuket oleskelevat sitten tämänkaltaisissa oloissa   :blush: Täällä on barbeja, monstereita, irtopäitä ja muuta sekalaista. Takana näkyy myös yksi monista rekvisiittalaatikoista.

whitney

Alicen koko sisustustyyli omassakin kodissa näyttää niin kauniilta!

Jos on tosi paljon nukkeja niin eiväthän ne kaikki välttämätttä millään vaan mahdu esille. Minulla on niin vähän nukkeja että mahtuvat esille kaikki. MUtta välillä vaihtelen järjestystä hyllyssä, ja laitan muutaman piiloon.

Ymmärrän senkin että joku haluaa laittaa esille vain parhaat nukkensa, tai sitten niinkuin Siama sanoi, suojella parhaita nukkeja säilyttämällä niitä laatikossa. Onko tosiaan niin että nivelet kuluvat kun nukke seisoo?

Satumaa

Kiitos Vivi!  :blush:

Ninni-doll: Se oli tuon puuhyllyn alin taso, todennäköisesti, silloin. Joskus oli nykyisen kodinhoitohuoneen paikallakin. Taisi miitissä olla puuhyllyssä kuitenkin... Tosin nyt sekin on moottoripyöräliike (sitä tulevaa tarinaa varten) ja muutkin hyllyt muuttuneet taas.  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Milia C

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 26, 2013, 16:33:14
Ymmärrän senkin että joku haluaa laittaa esille vain parhaat nukkensa, tai sitten niinkuin Siama sanoi, suojella parhaita nukkeja säilyttämällä niitä laatikossa. Onko tosiaan niin että nivelet kuluvat kun nukke seisoo?

Mihin ne kuluu jos ei käytä? Ainostaan niitä vääntelemällä.
Jos kyse on FR jostain ruuvista/mutterista sisällä niin mieheni totesi ettei sen niin paljoa paina että se mitenkään vaikuttaisi niveliin vaikka nukke on seisoma-asennossa.

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Alice

Thanks Whitney  :hug:

Mäkin olen kyllä Milian kannalla, eikö se ole aika sama seisooko nukke paikallaan telineessä vai makaako paikallaan laatikossa, nivelten kulumisen kannalta. Silloin ne tottakai löystyvät kun niitä paljon käsittelee.

Vivi

Tähän väliin on pakko heittää, että onpa hyvä ettei noilla miun tönkkösuolatuilla tartte pelätä kulumia!!!  :rofl: :rofl: :rofl: No joo, vitsi vitsi...

Oi noita Alicen säilytysunelmia! Siulla on kyllä sisustussilmää, kuten muutkin on todennu.  :smiley:
If it makes you happy...

Milia C

:Look_Up: Ne onkin supermalleja, aina poseeraamassa muttei ehkä niin kuin haluaisi...  :D
esim. kaupassakin rahaa vastaa ottaessa pitää olla aina contrapposto  :D Istuma-asennot hieman luonnottomia... mutta eihän tietenkään mallit istu!  :chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

Niin kyllä ne nivelet varmaan kuluu enenmmän siinä kun niitä vääntelee eri asentoihin valokuvien ottamista varten :)

Muusista huomaa, kuinka kaukana mallien elämä on meidän tavisten elämästä :) Töitä aina vaan, ei ehdi istuakaan, ja mitäpä sitä kaupan kassalle olisi asiaa kun elämä on niin glamour :)

Ninni-doll

Alicen kokoelma on esillä tosi persoonallisesti ja ihanasti kaikessa näkyy sama tyyli (myös barbitalossa) Minä en omaa kokoelmaani tällä hetkellä kehtaisi esitellä, tuolla makkarissa on täysi kaaos! Sinne on vaan tullut lisää ja lisää nukkeja vaikka tila on loppunut aikoja sitten ja nyt barbitalojen huoneistakin törröttää nukkein koipia!  :shuting-up: Joululahjaksi saadut kasari-barbit on olohuoneen sohvan päällä laatikoissaan. Mietin tässä, että josko nyt viikonloppuna hakisi vanhan avohyllyn vintiltä ja tuunaisi sitä vähän ja laittaisi kaikki 80-l nuket sitten siihen. Että jos ei ostaisikaan uutta vitriiniä. Syitä tähän löytyy kolme: säästän rahaa, olen malttamaton, vanhaan avohyllyyn saattaa mahtua ENEMMÄN nukkeja kuin laihaan vitriiniin  :blush:  :tongue: