Talot, huonekalut ja muut 1:6 kokoiset tarvikkeet

Aloittaja DarkJedi, maaliskuu 29, 2014, 12:12:17

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Tuli tehtyä tämmöinen uusi aihe kun ei taida vastaava olla.

Kun myynnissähän on ollut ja on edelleenkin 1:6 kokoisia kalusteita, autoja, taloja ym. mitkä ei kuulu millekään tietylle nukelle. Mm. dioramaketjussa mainitut Modern Comfort huonekalut. Kun tuossa markkinoilla katselin Kiten myyntiketjua törmäsin minulle uuteen huonekalusarjaan My Fancy Life ja kun googletin niin kaikke kivaa löytyi:
https://www.google.fi/search?q=my+fancy+life+doll+furniture&client=firefox-a&hs=TAX&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_Zo2U72MCaSC4gTNnoCACw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=854#imgdii=_

Ompas reilusti kaikenlaista huonekaluista uima- altaisiin.

Marianne

Juu, noita löytyy vaikka miten paljon eBayssä haulla "barbie furniture" tai vaikka "barbie gloria furniture".

Mun viimeisimpien huonekaluostosten paketeissa luki Sweet Home Loving, vaikkei niitä markkinoitu sillä nimellä, vaan Modern Comfort -nimellä. Ja lisäksi ne kulkee myös nimellä Goldlok. Ja sitten My Fancy Life -huonekaluja markkinoidaan Gloria-huonekaluina ainakin eBayssä.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Alice

Joo se on kyllä jännä miten monella eri nimellä noita samoja huonekaluja voi löytää! Itse olen ostanut Gloria-paketteja.