Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Keskimmäinen nukke on On Location Barcelona, jolle on laitettu Hamiltonin valmistaman Candy nuken mekko.  :smiley:

Hilja

Malibu  :barbie: on saanut uudet kasvot ja vartalon. Barbien suunnittelija on meille varmaankin tuntematon värikkäiden ranta-asujen suunnittelija kalifornialainen Trina Turk. Ihastuin Trina Turkin värimaailmaan.


Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

Nasu ei ole niin kummoinen mutta muilta osin aivan ihastuttava!  ^^

Hilja

Tutustuin juuri syksyn uutuuksiin, Coach  :barbie: on upea. Myös Roman Holiday nukella on model muse vartalo  :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Milli

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - elokuu 08, 2013, 23:17:15
Nasu ei ole niin kummoinen mutta muilta osin aivan ihastuttava!  ^^

Mie taas sytyin noille kasvoille, mutta vaihtaisin nivellettyyn kroppaan heti ja ranta-asukin jäisi ehkä vähemmälle käytölle. Nuo merenturkoosit silmät  :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Marianne

Mulle taas kelpaisi tuolta ainoastaan asu.  :D Hintaa on vähän liikaa.  :head-to-the-wall:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Kaunis kuva Hiljalla  :cuteyes:

Adalia

Trina Turk Malibu on vallan viehko, voisin hankkia 70-luvun Malibulle kaveriksi  ^^

Sain tänään ekan Barbie Look City Shpper -nukkeni  :hbeat:



Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Ihana City Shopper! Mulla on täällä kans uusi shoppailija-typy, Model of the Moment Daria joka ystävystyi heti Cynthia Rowleyn kanssa  :D




Letizia

Nuo Darian ja Cynthian mekot ovat sitten ihanat! Eivät ihan mun värimaailmaa, mutta materiaali näyttää niin herkältä ja hypisteltävältä ja sopivat hyvin kantajilleen.

Ninni-doll

Eilen tulleet odotetut AA muusat

Holiday 2010 ja Avon Rose Splendor


Holidaylla on aivan ihanat harasormet!  :hbeat:


Goddess-nasuisia AA muusia



Letizia

Upeita tyttöjä Ninnillä. Pidän erityisesti Rose Splendorin kasvoista. Ja Holidayn sormet ovat tosiaan kivat!

Siama

Ninnillä on aivan syötävän ihania daameja!  :hbeat: :hbeat:



-------------------------------------------------------------------------------------------




Miun Rita halusi uuden profiilikuvan.. Luultavasti lärviraamattuun...  ::)


Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Tinttufia




Uusia muusia talossa....


Letizia


Brooke


Tessa


Sonya


Satumaa

Mun uusin muusa:



Sydneyn oopperatalo
sometimes being invisible has it's advantage