Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Tyylikäs joululahja ja tuo puku on mulla ikuisella kuolauslistalla  :D

Vivi

Kiva lahja! Ilmaantuukohan neiti Pantone jossain erityisosassa Silky Streetillekin...?  :sisters:
If it makes you happy...

Ninni-doll

Hmm..... Eiköhän se jossakin jutussa tuu. Ei kyllä nyt tuu mieleen mitään, ehkä joku muotinäytös  :whaddado:  :cuteyes:

TaruinenAave

Lainaus käyttäjältä: Vivi - joulukuu 27, 2013, 22:17:37
Kiva lahja! Ilmaantuukohan neiti Pantone jossain erityisosassa Silky Streetillekin...?  :sisters:

Aika näyttää mitä keksitään.  ;)

whitney

Tuo Pink Pantone näyttäisi olevan tosi monella foorumilaisella! Oikea suosikkinukke! Nyt sitten kiva jos sitä näkee Silky Streetilläkin :) Itse pidän nuken kasvoista enemmän kuvissa, livenä se näyttää vähän vihaiselta. Kaikki kaverini ovat sanoneet sitä diivaksi  :D  Mutta itse hankinkin nuken tuon aivan mahtavan puvun takia  :cuteyes: Onnea Ninnille kivasta lahjasta, on se kiva kun omat vanhemmat osaavat ostaa keräilynukkeja lahjaksi!

Hilja

Basics 14 on saanut päälleen Jennifer Lopez nuken mekon :smiley:



Kuvansiirron uudelleen opettelua!
Leikkiä ikä kaikki

Adalia

Stailauksia... Pari muusaa joutuu istumaan, kun vitriinin keskihylly on kiinteä eikä sitä voi korottaa...




Life in plastic
It's fantastic!

whitney

#142
Mies lupasi minulle barbin palkkioksi kandintyöstä. Nyt on työ palautettu ja pari päivää olen saanut ihastella tätä neitoa. Yksi kauneimmista barbeista ikinä :hbeat:


:hbeat:

:hbeat:

:hbeat:

avotuli

Voi kuinka kaunis tuo whitneyn nukke on! Mikä hän on? Seesteiset kasvot, viehko!
Kauppiaasta keräilijäksi taas


HelloDolly

Todella kauniit kasvot!  :cuteyes:  :Look_Up:

Xelha

Onnittelut työn valmistumisesta ja ihanasta lahjasta! Olipa kiva lahjaidea  :D

Milia C

Onnitelut valmistumisesta ja UPEASTA nukesta!  :faint:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

TaruinenAave

Coach on munkin hankintalistalla, se on kyllä aivan perhanan kaunis.  :hbeat:

whitney

Kiitos onnitteluista, mutta kandityöni vasta valmistui, en vielä minä :) Pitäisi varmaan keksiä itselle jo valmiiksi gradupalkkiobarbi, niin lisäisi motivaatiota sitten kun sen aika on  :cuteyes: