Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Alice

Ihania kuvia Coachista, whitney! Sama nukke on matkalla mullekin  :smiley:

Vivi

Coach on kyllä todella kaunis nukke. Itse tykkään yleensä hieman voimakkaammalla meikillä varustetuista, mutta Coachissa parasta on juurikin tuo raikkaus ja melekinpä meikittömyys! Oletko itse tehnyt nukellesi tuon kauniin asun Whitney? Se kyllä korostaa kauniisti nuken piirteitä ja näyttää todella hienolta käsityöltä.
If it makes you happy...

whitney

Kiitos Vivi  :cuteyes: En innostunut alkuperäisestä asusta joten hankin nuken nakuna. Tarkalleen ottaen en ole tehnyt mekkoa, vaan se on minun paitani, jonka olen taiteillut nuken ylle :cuteyes:

Ivla

Onnittelut valmiista kandityöstä ja kauniista nukesta  :aplause:

Adalia

OOH! Coach meni hankintalistalle :D

Onnea kandintyöstäkin  :hug:

Jaa, mäkin saan tutkinnon kohta, pitäiskö läheisille vinkata lahjapuolesta ;)
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Jee  :hug: Siitä vaan Coachia tilaamaan  :cuteyes:
Ja vinkkaa ihmeessä läheisille, sehän on hienoa jos on nukke muistona muistuttamasta tärkeästä etapista elämässä  :cuteyes:

Adalia

Uusin muusani, The Barbie Look, Red Carpet



Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll


Milli

Ihana nykerönenä tuo Adalian kaunokainen!  :hbeat:

Coach on kans mykistävän upea, mie tykkään noista meikittömistä, ne taipuu niin moneen. Jos nukella on voimakkaat liilat luomivärit vaikka, pitää asuunkin aina saada jotain violettia mukaan ja siihen taas ei moni muu väri sovi.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milo

Ihana  :hbeat: Tää on mullekin jo matkalla... Nyt vasta huomasin noi söpöt rootatut ripset.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

whitney

Voi miten ihastuttava! Ripset ovat upeat myös. Onko tuo se afrodite-kasvomuotti?

HelloDolly

Wau, upea kattaus AA leidejä!  :cuteyes:  :Look_Up:

whitney

Vau! Aika vakuuttava kokoelma, noin paljon AA-muusia  :shock:

kuuma92

Upea! kokoelma AA neitosia  :smiley: 

Alice

Oi miten hieno katras Vivillä aa-kaunottaria!