Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Adalia

Vivillä on kyllä loistava muusakokoelma  :palvoo: Kerro sit mullekin, kuinka sait takarivin tytsyt esille :D
Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

Mä olen päällystänyt ihan vaan kenkälaatikoita ja muita laatikoita, tai vaan laittanu niille kangasta päälle ja silleen tehny korotuksia vitriineihin.

Vivin kokoelma on muutenki aivan kuolattavan ihana! Ja sit vielä kun ne on niin viimesen päälle stailattu  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

whitney

Minä olen vallan ihastunut muusiin myös. Mielestäni jotenkin tuo vartalo on kaikista saatavilla olevista jotenkin "keräilynukkemaisin" ja kasvotkin ovat niin upeita. Yritän tässä pikkuhiljaa kartuttaa omaa muusakokoelmaa, kyllä tuollaiset kokoelmat kuin Vivillä, käy kateeksi!

Ninni-doll

Minustakin muusat on parhaita ja etenkin AA:t  :hbeat:

Adalia

Coach Barbie huutiksesta  :hbeat: Jennijeen aikoinaan loihtima mekko kelpaa hänelle :)






Samalla sai Red Carpet toiset vaatteet:




Life in plastic
It's fantastic!

whitney

 :Look_Up:
Kaunis Coach hyvin tyyliinsä sopivassa asussa! Aliceltako ostit? :)

Adalia

Lainaus käyttäjältä: whitney - huhtikuu 18, 2014, 23:48:51
:Look_Up:
Kaunis Coach hyvin tyyliinsä sopivassa asussa! Aliceltako ostit? :)

Kiitos, joo Alicelta :)
Life in plastic
It's fantastic!

Hilja

Kaunis Coach!

James Bond Barbiellani taitaa olla sama kasvomuotti. Live an Let Die elokuvan Solitaire on näin kesäisen hempeänä. Asu Poolside Barbie Fashion.




Leikkiä ikä kaikki

minnastardust

Onpa ihanan kesäisiä kuvia. Rannallehan tässä alkaa tehdä mieli...  :dance-to-the-groooowe:

Adalia

Convention-ostos, Barbie Look Red Carpet, olen ihastunut!  :hbeat: Mekko on ihanaa kultalameeta.



Life in plastic
It's fantastic!

whitney

 :Look_Up: Upea kaunotar, aivan ihana tukka.

Ninni-doll

Onko Adalia toi kunnon aa vai latino? Olen miettinyt hankkimista mutta kuvista ei oikein saa selvää

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Letizia

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mistä tietää, mihin etniseen tai rodulliseen ryhmään nukke virallisesti kuuluu... vai onko kyseessä jokin Mattelin määritelmä?

Hehkeä diiva joka tapauksessa!

tokkopahka

Tuossa on vaan kropan sävystä puhee  :Look_Up: Juontu ajoilta jolloin ihonsväyjä oli vähän
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..