Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Louhi

#210
Basics Midge lempimekossani Generations of Dreams. Minulla oli joskus ekaluokkalaisena Barbie-ystäväkirja, jossa oli tuo juuri takamukselle jäävä Barbien kasvokuva joka sivulla.



Model of the Moment Nichelle Shani-kropassa ja Barbie Basics Goddess.


Adalmina

Toi generations of dreams mekko on kyllä varsin nätti. Mutta niin on kivan kuvioinen ton tumman tytön lyhyempi hamekin  :hbeat:

Louhi

Tuo Goddessin hame on itseasiassa mekko. En muista, mistä se on minulle päätynyt, mutta taitaa olla 80-luvulta.

whitney

Tuo Generations on dream mekko on aivan ihana!

whitney


Louhi

Kuka nukke tämä on  :Look_Up: ?

Milia C

#216
Eikös tuo ole Coach Barbie (Lara)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-


Ivla

Tosi kaunis kampaus ja asu Coachilla :Look_Up:

Adalia

Las Palmasin ostarin lelukaupassa oli (ja muuallakin lelukaupoissa) vitriinissä keräilynukkeja!! Silkkejä myöten  :palvoo: Ostin ensin Herve Leger Barbien, kun sen hinta oli alessa 69,95 €  :faint:



Seuraavalla kerralla samassa kaupassa ostin harmittamaan jääneen Red Carpet -nuken, sekin tarjouksella 25,95 €  :faint:



Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Voi kumpa meilläkin olisi keräilynukkeja kaupoissa! Aivan ihanat nuket oot löytänyt, tosi kauniita kasvoilta molemmat.

Milo

Äää... Ihania löytöjä oot tehnyt Ada  :palvoo: ja millä hinnoilla!
Onko itsekin pakko ruveta suunnittelemaan Las Palmasin matkaa...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

HelloDolly

Oi, onpa ihanat matkamuistot!  :cuteyes:

Marianne

Lähtipäs ne hyvillä hinnoilla! Mä ostin viime vuonna tuon Herve Leger Barbien putiikin sivuilta kun oli alennuksessa 70 dollaria, eli vähemmän kuin tuo, mutta postikulujen ja tulliveron takia hinta nousi kuitenkin sataan euroon.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Red Carpet pääsi paketistaan:



Sen kropan muovi on eri tuntuista kuin ennen...  ::)
Life in plastic
It's fantastic!