Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

essi

Mulle tuli tänään eka nukke... no, en ees muista kuinka moneen vuoteen, ja voih miten onnelinen oon! Se on tietty model muse, koska rakastan sitä kroppamallia. Tämä menee kylläkin kustomointiin, eli tällaisenaan se ei mulla tule säilymään, mutta postataanpa kuva ny kuitenkin.



Tukassa vielä muovilätyt kii  ^^
we don't need to know the way home

Adalia

Laitapa sitten kuvaa kustomoinnistakin :) Onnea ihanasta nukesta!
Life in plastic
It's fantastic!

essi

Jep laitan kuvasaastetta tulemaan sitten, vielä odottelen dollyhairin pakettia... ja kiitti!  :cuteyes:
we don't need to know the way home

Ninni-doll

Kolme Holiday AA:ta: 2007, 2011 ja 2012



Tenisha, Shanice ja Raven

Adalia

Ihana nähdä että mun Holiday AA pääsi hyvään seuraan  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Näyttävä Holiday-jengi Ninnillä  :aplause: Kauniit kiharat uusimmilla  :cuteyes:

HelloDolly


Ninni-doll

Tänään saapui kauan unelmoitu Model of the Moment Nichelle Urban Hipster. Tässä neito poseeraa upeana




HelloDolly

Onnittelut upeasta Nichellestä  :hbeat::Look_Up:

Harmi, että oman Nichelleni ostin aikoinaan nudena, olis kyllä tuo mekko ja koru kelvannu kans, on ne sen verran hianot!

Hilja

Nascar Barbie on viimeisin muusani, ostin sen foorumin kirppikseltä :smiley: Nukke on vuodelta 2006 ja mielestäni hyvin kaunis. Meikki on luonnollinen ja hiukset kiiltävät ja pehmeät.

:barbie: on vaihtanut varikkoasunsa naiselliseen The Barbie Look kokoelman Poolside asuun. Turkoosi on upea kesäväri  :smiley:



Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

#85
Tässä vähän lisää turkoosia. Ostin Adalialta kauan himoitsemani Top Model Nikkin  :hbeat:





Kiitos Adalia!  :hug:

Alice

Vautsi, Nikki on tosi upea! Saappaat ovat makeet.

Ivla

Upeita kumpikin turkoositar  :cuteyes: Nikin asu on valloittava ja en olekaan huomannut, että tänne on tullut Model of the Moment Nichelle Urban Hipster  :shock: Onneksi olkoon upeudesta, Ninni  :aplause:

Adalia

Ole hyvä Ninni  :hug: Neiti saa arvoistaan seuraa :)
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Kiitän  :hug: Saatte piakkoin ihmetellä Nichellejen yhteiskuvaa  :D