Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Adalmina

Upean vaatekaapin ootte hommanneet!  :shock:
Kauniita koruja Aurora on taas tehnyt!  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Kiitti! Tänään tuli taas tehtyä uusi korusetti.  :smiley: Erin eli uudelta nimeltään Eleonora poseeraa tässä takkitelineen vieressä, joka on siis koruteline Anttilasta! Siellä on niitä myynnissä ruskeana, beigenä ja valkoisena.  ;) Tämä on se beige. Näin sille heti uuden käyttötarkoituksen.  :D

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Eleonoralla olevat korutko siis teit??

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Jep. Sain sopivasti uudentyyppistä (siis mulle) ketjua eilen.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

- Siama -

Marianne

Kiitos!  :hug: Tätä settiä tulee ehkä myyntiinkin rajoitettu erä.  ;)

michelle

Ihana setti Aurora!!! :hbeat:  Tahtoisin tuollaisen jos mahdollista..
Mun samainen Erin on muutes myös Eleonora.. :D

Siaman Romain on upee. Omani on edelleen hääpuvussaan hyllyssä morsiamensa viekussa- En ole raskinut riisua heiltä vaatteita... ::)

Marianne

Ohops! Aika hyvä yhteensattuma.  :D Mun Eleonora on tavallaan uudestisyntynyt versio Golden Angel Barbiesta, joka mulla oli vuonna 2007, ja jonka nimesin edellisenä vuonna kuolleen kissani Leon mukaan.  :cry:

Voin tehdä sullekin samanlaisen korusetin, mutta tuo ei ole ihan valmis vielä. Pitää tehdä pieniä lisäyksiä.  :D

Siama

Mutta Michelle, se on hyvä, että heidän häähumu on vielä voimissaan!
Täälä pari erkani heti ja ukko löyti jo muut intressit ;D

- Siama -

ShoeCat

Kuvakikkailua... Great Pretender Lilith  :smiley:

Siama

Kauniita kuvia!! Lilith on upea!  :hbeat:

-----------------------------------------------------

Pikku Tilda sai lapsenvahdikseen Liljan... Kun Lilja kuuli miten paljon Tilda uskoo taikuuteen ja kaikkeen senlaiseen... Ihan näin ystävien kesken pikku salaisuutena.....

.... Maailma on täynnä taikuutta ....

:wink:

- Siama -

Adalmina

Taikuuttapa hyvinkin. Hienoja kuvia!  :hbeat:
Kaunis on  ShoeCatin Lilithkin! Mä oon yrittänyt vakuuttaa itselleni jo pitkän aikaa että en tarvi tota, Gretel ajaa saman asian. Mutta aina se näyttää olevan yhtä houkutteleva  :faint:

Milia C

Magiaa...

"They were right to fear me. If only they had listened to their cowardice. Had they not taken my home with fire, I would not have taken their children.

Now I am banished. I've heard the dark rumours... seen the terror in other exiles' eyes. But to me one land is like any other. The elements are my allies, the dead are my servants, and fear will be my closest friend."  - Path Of Exile -
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll