Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Hilja

Eden näyttää kovin pieneltä ja hennolta  :cuteyes:

On se vain niin kaunis nukke - ja arvokas.
Leikkiä ikä kaikki

Siama

Niin näyttää  :cuteyes:

Ja kaunis on.. Voisin tuijottaa sitä kuinka kauan vain  :hbeat:

Liljalla on uudenmallinen dynyvartalo.. Vaihdoin siihen koska se mahdollistaa paremmat stailaukset ja kenkämahdollisuudet =) Se on siis normaalia lyhkäsempi ja toki laitoin standin jalustan vielä poitsun alle jotta sain Liljan nojaileen oikeaan kohtaan  :smiley:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Ihana pari!  :hbeat: Onko Joshwalla nyt uusi kroppa?

Eden on tosiaan arvokas... Joku osti NRFB-Edenin tuhannella dollarilla juuri pari päivää sitten!  :shock: :faint:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Juu! Oli pakko antaa toisen Kyun kroppa.. Kunnes saan joskus uuden kaksosveljen Ryotalle ^^

Herrajee! Tonnilla ?!  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Maksoin ensimäisestä edenistä NRFB:nä paljon mutten läheskään nuin tähtitieteellisiä...
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Juu... Mä maksoin jotain 300 euroa plus postitus pari vuotta sitten. Onneksi ei tarvinnut maksaa tulliveroja, kun nukke löytyi Ranskasta.  :kaffitanssi:

Jos on noin paljon ylimääräistä rahaa, niin mikäs siinä. Sillä huutokaupalla oli monta huutajaa, joten aika moni oli valmis maksamaan. Mutta en usko että tuo on uusi hinta SM Edenille. Kyllä sen voi jatkossa löytää halvemmallakin.  ;) Yleensä se on ollut myynnissä 500-600 dollarilla.

Muuten, Center of Attention Poppy meni pari päivää aiemmin kaupaksi 2800 dollarilla.  :faint: Onhan se superharvinainen, kun on tehty jotain 80 kappaletta... Mutta silti, aika paha hinta.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Tuli tässä mieleen, että mä pystyisin kyllä luopumaan omasta Style Mantra Edenistä. Ostin sen siksi kun näin siitä niin upeita kuvia, mutta itse nukke ei ole koskaan inspiroinut niin paljon että olisin edes saanut sen vakihahmoksi tarinaani.  :shuting-up: Voisin tehdä itselleni feikkiversion siitä ja myydä pois alkuperäisen.  :D

Mulla on jo yksi feikkiversio erivärisenä, ja sen olen ajatellut myös myydä pois.

Pitää vielä miettiä.  :tongue:

HelloDolly

Aurora, jos tosiaan jossain vaiheessa olet valmis luopumaan SM Edenistä, niin täällä olisi varma ostaja!  :see-that-one:  :cuteyes:  :wink:

Ihana muuten tuo feikkiversiosi!  :cuteyes:

Marianne

Kiitti!  :hug: Feikki on ainakin menossa myyntiin sitten kun oon saanut kuvattua kaikki 14 nukkeani jotka jakaa tuon kasvomuotin.  :D En ehkä tarvitse ihan niin monta. SM Edenin myynti on vasta ajatusvaiheessa. Pitää miettiä ainakin pari kuukautta.  :naamakämmen:

Mutta varmaan teen kuitenkin vielä toisen feikkiversion... ehkä brunettina tällä kertaa. Mulla on kaksi Lead Singles Lillithiä ihan sitä varten että toisen voisin muokata uusiksi.  :chuckle:

Marianne

Tässä on kaksonen poikineen, eli kaikki Eden ja Lillith -kasvoiset nukkeni.  :D

Ja näin kuva syntyi:

http://www.flickr.com/photos/moccasiini/sets/72157633441267658/with/8717184603/

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Marianne

Kiitos! Meni puoli päivää tuohon kuvaamiseen.  :rofl:

Ivla

Mahtava kuva täynnä persoonia! Ja "making of" oli hurmaava  :aplause:

Täti Monika

Ihania noi sun ryhmäkuvat Aurora  :cuteyes: Ja Clear Lan- kokoelmasi on vakuuttava  :palvoo: ( itsellä vasta muutamia).
Onko muuten ikinä tullut mieleen järkätä "yleisöäänestystä" noista sun re- painteista? Että mikä olisi se suosituin kaikista maalaamistasi?

Tässä ilmeisen aliarvostettu FR- typykkä: Bueno Sera Kyori (2007). Ostin nuken lähes pari vuotta sitten eräältä myyjältä vähän niinkuin kylkiäisenä todella halvalla toisen kaupan yhteydessä, ajatuksena oli jo silloin myydä eteenpäin. On nyt sitten vähän niinkuin unohtunut lootaansa ja tuossa muutama päivä sitten sain aikaiseksi ottaa ekan kuvan neitosesta. Voi olla että pidänkin tämän  :cuteyes:

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly

BS Kyori on todella upea ja kaunis!  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Se on ollu mulla jo kauan hankintalistalla. Tuo sun kuvaskin on hieno!  :Look_Up:

Marianne

Kiitos Ivla ja Täti Monika! Mulla on vielä tarkoituksena ottaa yksittäiskuvia neideistä samalla taustalla. Se ryhmäkuva on ollut jo pitkään haaveissa, koska aion myydä yhden tai useamman noista pois ja maalata uusiksi ainakin yhden. Piti siis saada ne kaikki samaan kuvaan kun oli vielä mahdollista.  :smiley:

Täti Monikan Kyori on nätti... Mua tuo kasvomuotti ei ole koskaan hirveästi innostanut, mutta juuri tuo Kyori on kyllä yksi parhaista - Quicksilverin ohella.  :cuteyes:

Ei ole tullut mieleen järkätä äänestystä OOAK-nukeista. En tiedä miten sen tekisi - pollillako? Eipä siihen taitaisi edes mahtua kaikki.  :D

Mä tilasin taas uuden kasan Clear Lania tällä viikolla.  :faint: Ei voi mitään, kun ne on just sen tyylisiä vaatteita mitä itsekin pidän, tai mitä teen nukeilleni silloin kun teen. Puen sitten kaikki nukkeni niihin!  :D