Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Marianne

Shagwell...  :rofl:

Tyylkkäitä stailauksia!  :peukku: Tuo Minka eli Lady in Red Erin on yksi mun ehdottomia suosikeita. Mulla on sitä kaksin kappalein. Ihan liian harvoin vaan pääsevät kameran eteen.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

michelle

Siamalla on AINA idearikkaita stailauksia. --Sinä se jaksat vaihdella asuja!!!!
(omat nuket on samoissa vuoden päivät)
Tykkäsin varsinkin Lukaksen vaatteista. Mikä paita muutes? Vai oletko tehnyt itse?
Sulla on tuo IHANA Rufuksen paita!!!

Tänään lopultakin sain kolmannen (ja toivottavasti viimeisen) ikean vitriinin. HUomenna on siis hommaa.. ihanaa saada nuket esille. Monet nukeistani ovat joutuneet lojumaan laatikossa tilan puutteen vuoksi..

Siama

Kiitti!
Vaatteiden vaihtelu on suuri osa mun harrastusta =) Se rentouttaa  :cuteyes:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

"and I shag well too..."

Aivan loistavia stailauksia Siama! Tuo Minka on kaunis, hymyilevä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Kiitos!   :hug: :hug: :hug:

--------------------------------------------------------------------------

Ja Saskalta Hyvät Yöt!

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Saska on aina niin komea.  :hbeat: Ja Minkalla on kivoja asuja, varsinkin toi valkea hame mustan paidan ja farkkutakin kanssa... Nam!  :cuteyes:

Tatlana odottelee innolla tulevaa Lahen keikkaa! :aplause:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

HelloDolly

Tatlana on huikean kaunis ilmestys!  :hbeat:  :Look_Up:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bionica Jordan

Poris

Tatlanassa on positiivista säihkettä!

HelloDolly

Vivi

Wau wau wau! HD:n tummat leidit on upeita!  :aplause: Piti oikein käydä googlettamassa, että minkälainen asu tuolla BTB Natalialla on alunperin. Koko herkku naiseksi!
If it makes you happy...

HelloDolly

Kiitos, Vivi!  :smiley: Ittekin tykkään kovasti tuosta BTB Natista, omaltani tosin on hiuksia leikattu (edellinen omistaja) eikä alkuperäistä asuakaan ole, kun nudena ostin. Joskus kyllä voisi sen asun hommata, niitä on ebayssä aina silloin tällöin näkynyt.

kitecat

Wau tuota HelloDollyn Nataliaa  :shock: Naisessa on asennetta ja kuva on kyllä todella upea!
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Siama

- Siama -

Siama

- Siama -

HelloDolly

Red Zinger Dania