Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Poris

Aikas söpö!
Kaulakoru näyttää mielenkiintoiselta.

kuuma92

rosalinda

Siama, tyylikkäät  ja kauuniit kuvat ja leidit!!

Adalmina, sinulla on  ihanat kuvat ja neidit ovat upeat! 
Ja todella kauniit on puvut!!

rosalinda

Natalia

Natalia ja Kyori pubissa. :D

Adalmina

Kippistä vaan Natalia ja Kyori!  :smiley:

Kiitokset!  :blush:

kuuma92

Ninni-doll

Adalmina

ShoeCat

Onpas Romain hurmaava  :hbeat:  :cuteyes:

Täti Monika

Mun "IT- kokoelma" on todella pikkuinen: käsittää vain 3 daamia ja 2 hommea  :cuteyes:
Innostuin kuvailemaan ekaa FR- nukkeani Nataliaa ja kaverina kuvissa hällä on viimeisin IT- ostokseni Poppy ( vuosi sitten ostettu).

Lisää IT:n valmistamia nukkeja ei ole aikomus hankkia, mutta joitain asuja ja asusteita ehkä joskus tulevaisuudessa  ::)

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Ihania värejä, mulle tuli sellainen slaavilaismielikuva neidoista!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Letizia

Ovat kyllä niiiin ihania, herkullisia kuvia nämä. Syksyistä kerrospukeutumista, pitsejä, kirkkaita ja mausteisia värejä...

Täti Monika

Kiitos Avis& Letizia  :smiley: Jotenkin intaannuin kaivelemaan vaatelootaa ja tommoinen todellinen sillisalaatti tuli: siellä on useita vintage- vaatekappaleitakin mukana, mm. molempien typsyjen villapaidat on vintage- Kenin vaatekaapista  ;)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Letizia

Vai vielä sillisalaatti! Minua viehättää todella paljon tällainen tyyli, jossa yhdistyy toisaalta raikas ja pelkistetty - esimerkiksi kirkkaat värit ja luonnonmateriaalit - ja toisaalta runsas, melkein kaoottinen kombinaatio. Näissä on jotain hyvin pohjoismaista, mutta sitten toisaalta pikemmin fantasiamaailmaa.

Mä arvostan aina sitä, että nuket ovat nukkeilijan näköisiä pikemmin kuin valmistajan näköisiä. Integrityn nuket noin ylipäänsä ovat minun makuuni liian kylmiä, mutta tällaiset kuvat lämmittävät. :>

Mietinkin, että mistä villapaidat ovat peräisin. :)

Milo

Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.