Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

The host: Elise

Pippaloihin valmistautumista
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

Mistress Of The Manor: Elise

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Muutama vanha kuvatus uudelleen muokattuna =)

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Oooh! Tuo viimeinen kuva...  :hbeat:

Mä sain hankittua kaikki uudet Color Infusion -poitsut, ja Kieron sai ensimmäisenä uuden naamataulun. Siitä tuli sitten havaijilainen Nahele (lausutaan Na-hal)...

Tällä on niin upeat kaksisävyiset kiharat!  :hbeat: Näin jo viime yönä painajaista jossa ne kiharat oli suoristuneet!  :shock: Piti heti tarkistaa kun heräsin!  :rofl: :blush:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Ei mulla muuta kuin ettävoitsiisusmaariajumalanäiti missämunkutistuskone on! Sangen muheva mies. Nih.  :faint:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

:drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: ................ikuisuuteen  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

:faint:  No ny jäi ihan sanattomaksi!  :palvoo:  :hbeat:

Alice

Milo

Toi on kyllä jotakin--- Miten sä oot saanu ton nänninkin niin oikean näköiseksi! Tziisus!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Marianne

Kiitti kaikille!  :hug:

Piti vähän veistellä sen nännejä.  :D Ne on nimittäin aika isot Homme-kropassa. Veistin puolet pois ja laitoin vähän maalia päälle ruskean ja pinkin sävyillä, siinä se.  :wink:

Tuolla on muuten maalatut sormien kynnetkin. En ole hirveästi tehnyt sitä miesnukeille, koska oon ajatellut että ne alkaa herkästi näyttää siltä että käyttävät kynsilakkaa... Mutta itse asiassa kynsiväri sopii niillekin. Pitää vain laittaa tarpeeksi vaalea sävy.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

- Siama -

Siama

- Siama -

ShoeCat

Auroran Nahele on kuin Pete Parkkonen! Ihana luonnonlapsi kiharoineen... Hienoa jälkeä jälleen Aurora!  :cuteyes: