Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

:Look_Up: Hyvä! Siis tuoretta tietoa luvassa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Siama

Kiitos kaikille Minkalta!

Itse kun en klubiin kuulu, niin voitas järjestää täällä oma äänestys; jos sopii muille..  :cuteyes:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

:Look_Up:  Kuulostaa hyvältä ja jos omistaa nuket niin kuvaa kehiin  :aplause:

Siama

Jos vaikka valkattaisiin omat suosikkimme ensin listaksi, ja sitten sen listan perusteella valkataan vaikka.. semifinalisoitaisiin jokaisen listasta 10 parasta etc...
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

:Look_Up:  No johan mäkin aloon tajuta homman paremmin! Ku viittiis heti lukia ajatuksella  :tongue:
Täytyypä ruveta pohtimaan omia suosikkeja

Täti Monika

Kun tässä  :Look_Up: on nyt ollut puhetta näistä FR- suosikeista niin laitan tähän kuvan omasta "holy grailistä"  :D

Ihastuin tähän nukkeen vuonna 2011 kun näin flikkerissä yhdessä kuvakisassa nukesta kuvia. Oon siitä asti metsästellyt nukkea, mutta aika harvoin on myynnissä missään  :gonna-cry: Viime syksynä sitten flikkerissä mainitsin jossain yhteydessä jonkun kuvan alla, että etsiskelen tätä Eugeniaa, niin jopa sieltä vinkattiin myynnissä olevaan yksilöön ja kaupat syntyi. Nukke tuli sattumalta juuri mun syntymäpäivänä  :blush:

Mulla on tällä hetkellä 3 FR-leidiä: Natalia Hot Property, Age of Opulence Isha ja tää Going public Eugenia. Muitakin on vuosien saatossa ollut, mutta olen luopunut niistä kun eivät ole tuntuneet omilta. Nää kolme ovat tulleet jäädäkseen ja ovat kaikki mun top 10-listalla, mitä FR:iin tulee.
Tässä vielä kuva Eugeniasta ja Nataliasta uhdessä:

Odottelevat jo puutarhahommiin pääsyä......

Adalmina

Onnittelut upeeakin upeammasta Eugeniasta!  :hbeat:

Täti Monika

Tattista Adalmina  :hug: Kävi vaan niin että kun otin noita ulkokuvia lauantaina, niin Eugenian toisesta silmästä putosi (ja katosi) ripset jossain vaiheessa. Huomasin vasta kun tulin sisälle ja laitoin kuvia koneelle. Rapsutin sitten toisestakin silmästä ripset pois ja nyt nukke on menossa Auroralle ripsihuoltoon  :cuteyes: Tulee maalatut tilalle. Mä olen liian huononäköinen räpeltämään noiden oikeiden ripsien kanssa, niin se vaan on.

Mutta Adalmina, missäs se sun ( ja muiden ) FR- suosikkilista viipyy? Sullahan on se upea tumma Eugenia, eikö vain? Se oli mulla vähän niinkuin vaihtoehtona että jos en tätä GP:tä löydä niin sitten se, mutta taitaa olla aivan yhtä vaikea löytää se Spectacularkin. Eugenian kasvomuotti on kyllä niiiiiiin  :hbeat:

Adalmina

Voi ei! Se on niin harmittavaa kun ripset ripajaa  :-\  Muutamalta on kans lähtenyt ja yks totaaliepäonnistunut liimaus lannisti ripsenliimaus yritykset. Tosin pitäis kunnon pikaliimaa hommata eikä sekaantua niihin eurolla kolme liimoihin  :naamakämmen:

Lista on vielä laatimatta. Ehtisköhän Siama pistää ohjeistusta miten toimitaan vai olikos ne tuola jo aiemmin.
10 suosikkiako ja integrityn nukkeja?

michelle

Mun lista ja sinnepäin;

1.Optic Verve Agnes
2.Wild At Heart Lilith :hbeat:
3.Flawless Elise
4.Sensibility Dasha :hbeat:
Going Public Eugenia
Style Mantra Eden
Silver Zinger Agnes (ei löydy omasta kokoelmasta,tahtoisin..)
Kumi Wild Wolf
True Blood Agnes
Force Of Nature Agnes
True royalty(ei oo omaa),
Optic class Dania(ei oo omaa)
Wild at hert Eden
Montagne Market Elise..?
Heat Seeker Natalia
Making of Erin
Poesie Enchantee Agnes
..Apua, näitä on niiiin paljon upeita!! Lista vaan jatkuisi..
Daniaa on upeita, Gisellejä...Kaikki LIlithit/Edenit, Agnesit, Eliset ja Dashat melkein on mun mieleen..

Tässä ei ole huomioitu siis Poppyja ollenkaan... Eikä Hommeja.
HOmmet olisi helppo luetella näin;
1.Rock Ringmaster Lukas :hbeat: 2.Stategy Lukas  :hbeat:3.Raw Appeal Lukas 4.Model Citizen Lukas 5. Lady Thriller Pierre

Ja huomaa että arvostan eniten juurikin vanhempia FR nukkeja. Yksikään uusista ei pääse top 10 listalle!

Hilja

Mahtavat stailaukset Täti Monikan FR nukeilla! Eugenia on upea risujakin keräämässä  :smiley:
Leikkiä ikä kaikki

Letizia

Upeita pääsiäisnoitia Täti Monikalla! Viimeisen päälle tyylikkäinä keväisellä raparetkelläkin. :>

Täti Monika

Kiitos Hilja ja Letizia  :cuteyes: Stailaaminen on hauskaa, vaikka aika harvakseltaan siihen tulee ryhdyttyä.

Michellellä varsin vaikuttavaa listaa. Itselle ei läheskään kaikki nuket ole tuttuja, mutta pitää noita tuntemattomia guugletella.
Mä en taida itse pystyä varsinaista listaa tekemään, kun en tiedä lähellekään kaikkia FR- nukkeja (mutta ehkä noin yleisenä toteamuksena myös mua viehättää enemmän vanhemmat nuket.)
Mutta mua siltikin kiinnostaa muiden listat, sillä tuntuu että monilla nukkehahmoilla on varsin intohimoiset kannattajajoukot ja varsinaisia epäonnistuneita nukkeja/ hahmoja onko IT:llä yhtään?

Adalmina

Ei oo vieläkään lista valmis  :wink:

Ennenkun satoi pihalla lunta niin kävin muutaman kuvan nappaamassa.
BÖÖ!

Siama

:hbeat: :hbeat:

Agnes on niin kauniina... Jopa herkkänä!

--------------------------------------

Minka ja punainen kolttu ^^

- Siama -