Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Adalmina

:Look_Up: Komealta näyttää Tony, Rosalinda!  :aplause:

Harakan Eugenia on upea!  :hbeat:

Milo

Hienoa työtä Rosalinda! Tony näyttää paljon paremmalta!  :aplause:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Merineiti

Ihana Tony, Rosalinda! Komea!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

rosalinda

Adalmina, Milo, Merineiti, kiitoksia paljon!!!  :smiley:

rosalinda

vielä vähän kuvat  Tony Maneroa.  :smiley:
Ompelin hänelle sopiva puvun..
PA230281 by Fanni Finn, on Flickr

Ja vielä minulla uusi poikka Nigel North. Ensiksi ajattelin, että myyn sen pois, mutta sitten olen vaihtanut mielini. Pojalla hyvä ja paksut tukka ja ihanat kiharat ja vielä mielenkiintoinen hymy.. :smiley:

Integrity Toys Fashion Royalty Poppy Parker  Nigel North Hot Shot by Fanni Finn, on Flickr
Integrity Toys Fashion Royalty Poppy Parker  Nigel North Hot Shot by Fanni Finn, on Flickr

Milia C

:Look_Up: En huomannutkaan promokuvista miten kivannäköinen tuo Nigel on.
Etenkin uudestaan stailattuna!  :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

rosalinda

Milja C,  kiitos! Nigel on komea ja vielä komeampi livena. Vielä huomasin, että tänä vuona Integrity Toys Cinematic Convention monilla pojilla samat kasvot kuin Nigelilla. Minulla on myöskin Rory  ja luulin että Rory ja Nigel melkein  sama  näköisiä, mutta he ovat  erilaisia.  Nigel minun mielestäni näyttää  enemmän kuin  mies. :smiley:

harakka

Rosalindan Tony Manerosta tuli upea!

Ranskasta saapui eilen pari daamia. Otin äkkiseltään kuvan ennen kuin alan muuttelemaan niitä.

Letizia

Hienot daamit! Myös tänne saapui eilen Adele (minun yksilöni sai nimen Yoko), otin pari kuvaa aamulla kun aurinkokin näyttäytyi, mutta nyt kameran akku on latauksessa joten eivät ole vielä koneella.

Kuten taisin joskus sanoa, en yleensä ennakkotilaa mitään nukkeja promokuvien perusteella. Tämä oli ensimmäinen kerta kun en pettynyt.

Letizia

myrva

Oih, sekä kuvalle että leidille ! :hbeat:

Vivi

:Look_Up: Sekä tuolle puserolle!  :hbeat: Onko se sen Silkstone Milan asusta? Voisin lyödä itseäni, kun en ostanut sitä asua, kun oli tilaisuus....  :naamakämmen:

Oli pitkästä aikaa ihana selailla tätäkin ketjua! Innostuin kaivamaan esiin laatikollisen omiakin daameja, jotka ovat olleet vaatteitta parikin vuotta!  Tuleepa samalla inventoitua vaatevarastoakin!  :smiley:
If it makes you happy...

Letizia

Kiitos. :> Vivi, pusero on tosiaan Silkstone Milan peruja. Sen asu on kokonaisuutenakin ihana, mutta osat myös monikäyttöisiä!

Spämmätään nyt vielä toinenkin eilisistä kuvistani tähän; jätin laittamatta samaan viestiin, koska melkein samanlainen pysty- ja vaakakuva allekkain eivät näyttäneet hyvältä. :D

harakka

Yoko näyttää upealta uudessa asussaan :hbeat:.

Pitää tosiaan miettiä mitä omalle Adelelle vaihtaisi päälle, muuten nukke onkin upea eikä tarvitse mitään muutoksia. Elisen hiukset sen sijaan ajattelin avata. Kampaus ei sinällään ole huono, mutta hiusraja on liian korkealla ja myös ohimoilta liian kaukana, joten avaaminen ehkä auttaa.

Marianne

Adele on upea! :hbeat:

Tässä conventionin "vihatuin nukke", eli Karolin Stone pienen muodonmuutoksen jälkeen.  ;)

Tämä menee todennäköisesti myyntiin lähiaikoina, koska mulle tulee toinen jonka muokkaan eri tavalla. Flickrissä on lisää kuvia: https://www.flickr.com/photos/moccasiini/

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.